Ne!! NE YALAN SÖYLÜYORSUN LAN Ne bora'nın tepkisiyle yalanlarına inandıklarını anladım. Bora sinirle yanıma gelip kolunu sıkmaya başladı. Kimin adamısın lan sen 'Aslı denen kız hafiften sırıtmaya başlamasıyla sinirlerin tepeme çıktı .
Aklını okuduğunda ise yangını onların çıkarttığını ve suçu bana attıklarını anlamıştım ."Siz.. siz yaptınız " Aslı ve o yanindaki başı Aysel'in yüzünden biran korku geçse'de benim salladığımı düşünerek kurtarabileceklerini sandılar.
Suçunu bizim üstümüze atarak kurtulacağını mi ? Sandın tatlım Aysel bunu derken güdüyordu . Bora benim konusacagimi anlamış olacak ki " Alın şunu depoya götürün kamera kayıtlarını izleyene kadar bizimlesin"
Kamera kayıtlarını duyan Aysel endişelenmeye başladılar . Rüzgar benim kolunu tuttu.ve hastaneden çıktık
Ne kadar aslıya inanmak istesemde doğru mu ?Arabadaydık ve rüzgar kuşkulu yaklaşıyordu . "Yalan söylüyorlar " daha sonra ise seslerini duydum.
- Nasıl çıktın tuvaletten ??
+ Kapıyı kırarak
- Nasıl ? o kapılar çok sağlamdır .
+Kırıldı , kırdım .
İnanmak istiyor gibi duruyordu. Ama bir yandan da inanmak istemiyordu.Depoya geldiğimizde koltuklara oturup beklemeye başladık .
👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀
Deponun kapısı gürültüyle açıldı. Rüzgar uyumak üzereydi ve ses yüzünden sıçradı . Kolunda ki saate baktığında sabah olmak uzere oldugunu gördüm. Bayadır bekliyorduk . Görüş alanımıza giren boralarla rüzgar ayağa kalktı. "Ne oldu abi " kayıtlar silinmiş bende biz gitmeden hemen önce ! Hepsinin gözü bana dönerken suçlu durumundaydım ve tek kanitimda yok olmuştu . Gözüm aysellere kaydı . İçimde onların yaptığına dair hisler vardı . Yada sadece akıl okuma yetenegim
Bora sinirle yanıma geldi . Kolundan tutup kaldırdı. Ve hemen ardından yüzüme bir yumruk attı . "merak etmeyin " sert vurmasına rağmen acıtmadı . Hatta sendelememiştim bile benim dik durduğumu görünce sinirle saçıma asıldı ve geriye çekti . Kafamda geriye doğru giderken bağırmaya başladı.
SÖYLE LAN KİMİN ADAMISIN KİM YAPTIRDI SANA BUNLARI KONUŞSANA LAN !!! KİM SİLDİ GÖRÜNTÜLERİ
Sinirlenmeye başlamıştım ki gülmeye başladım . Sınırını belli edersem müthiş vampir güçlerim benden habersin ortaya çıkardı .
Gülmeme daha sinir olmuşa benziyordu. Beni hızla yere itip karnıma tekme atmaya başladı .
Arasın tutup çekmesiyle tekmeleride durmuştu ."Abi napiyosun öldüreceksin kızı " ' GEBERSİN '
yerde yüz üstü uzanıyordum .
Bayıldığımı zannettiler sanırım .Yerden destek alarak kalktım . Ve dik bir şekilde durmaya çalıştım. Ne kadar şaşkın bakıyor bunlar .
Gülümsemeyle onlara bakmaya başladım . (Nereden yoksun gülümsememle ) " Bağlayın lan şunu "Bora'nın emriyle bağlanmış durumdayım . "Sandalyede çok rahatsızdı" . Bir daha sormayacağım kime çalışıyorsun kimin sürtüğüsün !!!
Bu.... bu kelime sin naktayı koydu . Benim için o anda koptu . Vucüdumun ısındığını hissedebiliyorum ve ipler ısıdan dolayı kopmaya başladı.Şimdiye kadar sakin durduğum kabahattı .
Deponun kapısından çıktım . Elinde rüzgarın arabasının anahtarı vardı. Anahtarı sallaya sallaya arabaya bindim . Ve eve sürmeye başladım . Şimdi siz ne olduğunu merak ediyorsunuzdur . Durun bir özet geçeyim .
Boraya attiğim yumrukla bora yere düştü. Bana doğru gelen rüzgar ve arda'yıda birer yumrukla yere indirdim. İkisi de bayilmisken bora ayağa kalkmaya çalışıyordu.
Ayseller bağırırken onları es geçip direk bora'nın üstüne çıktım. (fesatca düşünmeyin jsnndnd ) Zayıf noktasına vurmuş olmalıyım
Kendini başkalarından duymak neden seni sinirlendi . Sürtüksün işte !!!
Bu sözlerine iyice sinirlenirken duraksızın yumruk atmaya başladım .Bayıldığında üstünden kalkıp bana korkak gözlerle bakan aysellere döndüm. Deponun kenarında ki masanın üstünde bulunan kamera dikkatimi çekince aklıma çok güzel bir fikir geldi .
Kamerayı aldım ve Aysel hariç hepsini bayılana kadar dövdüm . Haketmişlerdi. Kamerayı alıp Aysel'e bir kaç yumruk attım ve İtiraf et lan !! diye bağırdım .Sonunda yola geldi ve konuşmaya başladı .
Bi bi biz yaptık . Ge ge gece tuvalete gidince kapıyı kilitledik ve bi biz yaktıp barı'da daha sonra suçu geceye attık görüntüleride biz sildik .
NEDEN YAPTINIZ LAN ?!!
sen okula ilk girdiğinde beri tüm gözler sendeydi . SE se seni kıskandıkKamerayı boralara tuttum " HERKESE SEVGİLİN GİBİ SÜRTÜK DAMGASI VURURSAN SONUN BELKİDE ŞUAN'KİNDEN DAHA BERBAT OLABİLİR . VE BİR DAHA BANA ASLA ÖYLE DEME SONUÇLARINI DAHA AĞIR KATLANMAK ZORUNDA KALIRSIN .
HER SÜRTÜK (AYSEL'İ GÖSTERDİM )
KENDİNE GÖRE BİR PEZEVENGİN (YENİDEN BORAYA TUTTUM ) YANINDADIR ...GECE
BORAKelime sayısı =605
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ KIZ
VampiroGüldüm sinirimi belli edersen benden habersiz vampir özelliklerin ortaya çıkardı. Gülmeme daha da sinir olmuşa benziyordu. Beni hızla itip karnım tekme atmaya başladı. Kendimi daha fazla tutamadım ki yavaştan rüzgar esmeye başladı. Hatta tavanda...