17-DERS

314 11 0
                                    

"Merhaba "
"Arkamdan gelen sesle hemen arkami döndüm. Emir ve bora bize bakiyordu 
Bunu emir demisti . "
"Merhaba "
"Melis sogukca devam etti .
Ben emir kendini tanitip elini uzatti. Mlis eline dik sik bakincada cekmek zorunda kaldi . "
"Naber gece en son gittigimiz yemekden beri gorusemiyoruz . "
"Bora'nin konusmasiyla ona döndüm. Cevap bekliyordu ve gozlerime umutla bakiyordu .
"Evet ya goduremedik " yapmacik soyledigim cumleyle biraz bozulsada hemem toparladi .
"Melos bizi duydu ve bana dondu "
"Ne yemegi "
"Barda yanima bi kiz geldi yanima ve boks maci yapacamis . Haddini bildirmek icin bende kabul ettim . Ortaya iddia attilar kazanan bununla yemege cikacakti .
Melis anladim der gibi bakinca onumuze döndük.

"İngilizce öğretmeni (!) yeniden bana döndü  . "
Daha sonra sırıtarak "
"Hey sen yeni gelen "
"Melisi gösterek konustu."
"Tahtayı kalkıp şu soruyu çöz pek dersle görünüyor gibi görünmüyorsun ama neyse "
"Inceden laf soktu tipini siktigimini "
"Sizde pek öğretmen gibi durumuyorsunuz ama neyse kalkayım  "
"Melis lafı yapıştırdı  .

"Yine bana sorduğu gibi soru sormuştu "
"Melis benden daha zor bi cümle  yazdı "
"Öğretmen iyice şaşırmış ingilizce konuşmaya başladı . "
"Ingilizcen iyi dil mi okumayı düşünüyorsun ? "
"Yine aynı soruyu sorunda Melis ile aynı anda göz devirdik . "
'Buda takıktı durdu dil okumaya '
"Sizce dil mi okuyacağım " kuşkulu sorusuyla öğretmen sırıtmaya başladı. 
"Bence okuyamayacaksin "
"Sizce neden okuyamayacagim "
"Ders dinlemiyorsun okula niye geliyorsun "
"Dersler için "
"Ama gördüğümüz üzere pek ilgileniyor gibi değilsin "
"Ona bakarsanız sizde bişey öğretiyor gibi değilsiniz daha çok amacın göt gösterisi yapmak gibime  geldi  "
"Ingilizce konuşmasını anlayan çok az kişiydi "
Kadın mosmor kesildi.  Daha sonra en iyi yaptığı şeyi yapmaya başladı. 
"Kes sesini çık dışarı terbiyesiz hemen müdürün odasına !"

Yine koyunca bu sefer ben karıştım . Tabiki özel güclerimle melis kollarını birbirine bağlamış gülerek bakarken  kadın iyice sinirlendi .
Bense aklına girdim. Ilk bizden korumasını sağladım .Gözlerinde korku belirince bu sefer bedenine hukmetmeye başladım. 
" Çok özür dilerim lütfen beni affet  yerine geçebilirsin "

Öğretmenin özür dilemesi ile herkes iyice  şaşkına döndü  . Melis sırıtarak yanıma geldi ve beşlik çaktık. 
Ece sınıfın diğer ucundan ıslık çalmaya başladı.

Sonunda ders bitince kafamda bizim siramizdan kalkmayan Kızlara ne yapacağım vardı.  Hemen ayağa kalktık kızlar bunu görünce topuklamaya çalıştı .  Ama birinin kolundan ben diğerinin kolundan Melis tuttu ve tahtaya firlattik onları

Aaa hadi ama derste dediklerinizi tekrar etsenize böyle hiç eğlenceli olmuyo üzülmüş taklidi yapı yanımıza gelen asu ve ecemle tamamdik.
Ben bana laf atan kızın saçından tutup ayağa kaldırdım . Kızlar diğeriyle ilgilenirdi .
Yüzünü bana çevirdim korkuyordu.  Ama bana o lafları söyleme cesareti bulabiliyordu demekki sonuçlarına katlanacak
Saçından tuttuğum gibi kafasını tahtaya vurdum.  Kafası hafiften kanamaya başlayınca hiç durmadan yüzüne yumruklamaya başladım.  Dengesini kaybedip yere yapıştı.  O yerdeyken karnına tekme atmaya başladım . 3.tekmeyi atarken bir kol belimi sardı ve beni geri çekti .

Sakin ol o kadar hızlı vuruyorsun ki farkında değilsin kızın iç organlarını parcalayacaksin . Bu sesi ve kokuyu tanımıştım Bora arkamı döndüm ve yüz yüze geldik fazla mı yakındık hemen kolunu tutup çektim.  Onu ittim ve o kızların kalktığı yere zaferle oturdum.  Hemen ardından ecem , melis ve asuda geldi. 
"O sürtük tırnağımı kırdı "
Ecemin yüzük parmağını kaldırarak  söylediği şeye  gülmeye başladık  . Bu kız çok kafaydi

👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀

Sonunda okul zili çaldı ve sıradan kalktip
'Eee napiyoruz '
"Bence şimdi be alışverişe çıkalım.  Akşamda bara gidelim.  Bara giderken gidicek yeni kıyafetler alalım. "
"Asu ellerini birbirine çarparak heyecanla konuşmaya başladı . Bu kız alışveriş hastası "
"Tamam o zaman emre sıkılmazsın dimi? "
"Sıkılıyorum ama gizem açık saçık bişey almasın diye kontrol amaçlı geliyorum.  Gülerek söylendiğinde gizem somurtarak homurdanmaya başladı. 

Sonunda iki araba İstanbul'un en büyük alışverişine geldik .
Sıra sıra mağazaları geziyor ve elbise bakıyorduk.  Sonunda hepimiz güzel elbise bulmuştuk. 
Ben kırmızı kısa ve sırt dekolteli bir elbise
Ecem toz pembe ve kısa
Melis balık model mor elbise dekokteli
Asu kısa fiziğine mükemmel uyan yeşil elbise
Gizem balık model uzun ve dekoltesiz almıştı emre sayesinde

Sonunda eve geldik ve hazırlanmaya başladık.  Hepimiz hazırlanıp aşağı inince Emre'nin bizi beklediğini gördük. 
Nerde kal sanırım bu akşam katil olacağım
Son dediğini kızlarla kıkırdadık gizeme bakarken gözleri ışıldadı .
"Bence siz değiştirin "
"Niye olmamış mı ?"
" Yo Yo çok güzel olmuş sorunda burda ya zaten "

Ona gözlerimi devirdim . Yanından sırayla geçtik . Gizemle emre bi arabaya biz bi arabaya geçtik.  Kırmızı Lamborghini'mi garajdan çıkardım . Kızlarla bindik .
Sonunda BERA BAR a gelmiştik . Giriş led ışıklarla süslenmiş ve güzel görüntü oluşturmuştu.  Sırayla bara girdik. 

Bar aynı şekilde kalabalıktı . Bu sefer barmenin yanına değilde localardan birine geçtik . Gözüm boralarin her zaman oturduğu yere kaydı . Oradaydı ve bana bakıyordu . Yanında başka kızlar vardı . Bora'nin yanında ki kız bakışlarını takıp edip bana baktı .
Gözlerinde kıskançlık vardı . Yandaki kızın kulağına eğildi . O buna şu şuna derken 4kızda bize bakmaya başladı .

Bizde ona bakıyorduk . Rüzgarları yeni fark etmişti . Rüzgar ilk bakınca gözleri büyüdü ve Asu'ya kitlendi. Onun bu haline güldüm .

Asu'da fark etmiş. Ona bakıyordu
Onlar ecemle bakışırken melisin elini sakladığını gördüm . Siz şey sandınız galiba normal el sakladığını Hayır . Ne bakıyorsun anlamında el sallama şeklindeydi . Emir bu hareketine bi kahkaha atmıştı . Melis iyice sinir olunca işaret  parmağını göstererek sallamaya başladı .

Kelime sayısı : 813

MELEZ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin