6-HAMİLE

656 23 6
                                    

Bora

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bora

Sabah yatağımdan kalkıp çabucak hazırlandım . Aklıma dün gece gelince siritmadan edemedim . Eminim Aysel benim onu izlediğimi biliyordu ve ondan kalkmamış bekleyebilirdi. Her insan öyle değil midir ? Zaten önce iyi şeyler yapar sonrada yaptıklarıyla ovünür. En sinir olduğun olayda bu zaten

Okula gelip arabadan indim . Sınıfa çıkarken gözüm aysellere kaydı . Boyalarla aynı yerde oturuyorlardı ve büyük ihtimalle barismislardi . O değil de bunlar neden bana tip tip bakıyo onlara ornitoreng bakışımı attım ve okul binasına girdim . Bu aralar elementlerime calisamiyordum ve eve gidince çalışacağına dair kendime söz verio sırama oturdum .

Ders dışarıdan gelen bagirismalarla bölündü . Ciyaklama sesleri hoca kapıdan çıkıp dışarı bağırmaya başladı . Hocayı takan olmayıp sesler artınca sınıflar koridora döküldü . Herkes yuvarlak oluşturmuş kavgayı seyrediyorlardi . Kızlar birbirine girmiş kavga etmeye devam ederken vücudum bir anda kasıldı ve hareket edemez oldum . Acı tüm vücudumu sararken çığlık atmamak için kendimi sıkmaya başladım . Gözlerim kararmaya başladı ve kendimi boşlukta buldum .

Gözlerimi açtığımda salon gibi bir yerde yatıyordum . Üzerimde bir pike vardı . Yavaşça doğrulmaya çalıştım ve vücuduma giren acıyla yeniden yattım . Silahlarla dolu olan odada gözlerimi gezdirdim . Ne olmuştu bana ve buraya nasıl gelmiştim .

En son vücudumda acı vardı ve gözlerim kararmıştı . Neler olduğu hakkında hiç bir fikrim yoktu . Hiç hissetmediğim şeyler hissetmeye başladım .
Merdivenlerden gelen seslerle oraya döndüm . Gördüğüm kişi şaşırmamak neden oldu BORA ...

Buraya nasıl geldi. ?
Kızlar kavga ederken bayıldın . Bende seni alıp buraya getirdim . Merak etme bişeyin yok sadece hamileymissin
Bunu duyunca gözlerimi büyüttüm diyebiliriz çünkü böyle bişey olması imkansız "imkansız" ağzımdan çıkan kelimelere engel olamadım .

Aaaa yoksa korundunuz mu ?? Bunu alayla söylemişti . Sanki sanki değişmişti .
Benide diğerleri gibi görmesi canımı sıktı .

Nasıl bilemezsin yılların tecrübesi olması sende korunsanda korunsanizda nadiren olabiliyor üzüldüm bak şimdi

Yalandan yaptığı üzgün numarası ve alayla sarf ettiği kelimeler bir kızın canını acitabilirdi . Ama bende etkisi olmadı umursamaz gözlerle ona gönderdim onun ne dediği veya ne düşündüğü beni ilgilendirmez. Benim hakkımda istediğini düşünebilir .

Aklını okuma gereği bile duymadım ve diş kapıya doğru gittim . Kapıyı açıp çıkacaktım ki dediği şey ile yerimde durdum . Ardından yavaşça arkama döndüm . Her an üstüne atlayabilirdim . Ve öyle de oldu .

Kürtaj için hastaneye gitmen gerekiyormuş sende haklısın işinden olma bir iş kazası yüzünden

Üstüne atladım ve yere düştü . Bende üstüne yüzüne yumruk atmaya başladım . Kapıdan bir ses geldi ve ardından emir bir kolumdan ruzgar diğer kolumdan tutmuş beni zar zor zaptediyorlardi . Biranın yüzüne doğru kükredim yerde cökmeler oluştu .
Sinirimi kontrol edemezsem bu benim için hiç iyi olmazdı .

Abi abi ne oluyor ? Arda'nın sesiyle Bora yerden kalktı . Alayla gülmeye başladı . Hanım efendi sinirlendi . Oda haklı hassas bir işi var bak iş kazası yüzünden bir can taşıyor . Gülüşü kesildi ve karnıma tekme atmaya başladı zaten aldiracaksin tekme atsam sorun olmaz dimi ? Cehenneme gidince onada özürlerimi iletirsin .

Canı yanıyordu hissediyordum birşeyler ona fena dokunmuştu . Karnıma attığı tekmeyle sabah ki acıyı yeniden hissettim .Vücudum yeniden kasilirken  kendimi yerde buldum . O tekme atmaya devam ederken ben hareket edemiyordum.

Kapının yeniden açılmasıyla acı katlanililmayacak bir dereceye geldi ve çığlık atmaya başladım

Kelime sayısı =486

MELEZ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin