10-BOKS

497 17 3
                                    

Iyi okumalar

Barın altında ki ringe indik . Evet bende çok merak ediyorum. Bu ring'in burada ne işi var . Onu bora bey'e soracaksınız cevap vermez ama siz yinede bir deneyin. Üstüme baktığımda elbisem vardı ve bununla oraya çıkmam imkansızdı . Yanıma gelen bir kız ile düşüncelerimi bırakıp ona döndüm . Al bunları giy göster şu kaşara gününü dersini alsın sürtük .

Elinde şort ve yarım atlet vardı . Hemen gösterdiği yerde giydim ve koridor gibi yerden yürümeye başladım . Maç olacağını duyan herkes buraya gelmişti . Sanki
"Of yavrum yazık olacak sana "
"Gidecek güzelliğin bebek "
Gibi iğrenç laflar duyuyordum . Yani bu kız dövüşta iyi anlaşılan ringe tam çıkacakken Bora kolumu tuttu .
'Bunu yapmak zorunda değilsin'

Onu umursamaz bakışlarımı atıp ringe çıktım . İddia şu olsun . Kaybeden boranın peşini bırakacak zaten hastanelik olduğun zaman bir daha yüzüne bakabilecegini sanmam çünkü bit yüzün olmayacak !

Bora'nin peşinden koştuğum yok. Kızımızın aksine ve kazanmadan böyle havalara girme boşuna 'şansın yok' verdiği iddia çok saçmaydı ve kazanacak gibi konuşması canımı sıkmıştı .

O zan iddiayı bora belirledim kaşarın dediği ile gözler boraya döndü . Bora benim kazanacagimdan emin gibiydi ve kabul edip iddiasını söyledi.
Kazananı akşam yemeğine çıkartacağım bu dediğine bardan gelme sürtükler bizde maç yapalım diye çağırırken Bora'nin neden böyle bişey dediğini anlamadım.
Sürtüğün yüzü iyice gülerken boks eldivenlerini giydi. Bana verilen boks eldivenlerini ringin dışına fırlatıp kenarda duran sargı nelerini elime sardım.
Ortaya rüzgar çıktı. Sokak dövüşü kurallar geçerli hersey serbest bu dediğine iyice güldüm . Şimdi bittin sen

Maç başladığında ilk ona hamle şansı verdim. Attığı yumruğu savusturarak karnına sert hır yumruk attım. Insallah organları parçalanmazdi . O egilmisken çabuk bitmemesi için tasarlanmasini bekledim . Tekrar dogruluncagozlerinde nefret birikmişti . Yine yumruk atmaya çalışınca elinin altından geçtim ve dizinin arkasına geçip bir tekme atıp yere düşürdüm.

Ayağa kalkınca onun bir yumruk atıp kazanma havasına girmesini istediğimden bu seferki yumruğundan kaçamadım havası verdim. Yumruğu çeneme geldi ve insanlara garip kacmamasi için geri sendelendim. Benden çok iyi oyuncu olur valla tiyatrocu falan mı olsam acaba ?

Kaşar siritincaya doğru yolda olduğunu anladım . Sendelenmemden faydalanarak karnıma tekme attı . Suratıma değer rüzgarla kafamı emre geçirdim. Sinirlenmişti ona göz kırpıp yere düştüm . Valla ben oyuncu olcam bak

Yere düşünce karnıma tekrardan tekme atmak istedi . Ama yapamadı neden çünkü ayağını tuttum tabiki ayağını çekmekle yere düşmesi bir oldu. O daha toparlanamadan ayağa kalktım ve karnıma bir kaç sert tekme attım.

Birazda yüzünü dagitiyimda kimin yüzü kalmıyor görelim . Karnına oturup yüzüne yumruk atmaya başladım. Yüzü kandan gorunmezken çıksan bayılmıştı . Insanlar korkudan ayırmaya bile çalışmıyordu . "Kimin yüzü kalmiyacakdi he ? Yüzsüz köpek " bağırarak söylediğim kelimeler korkutucu derecede soğuktu. Ringe Bora girdi ve ardından belimden tutup beni kaldırdı .
'Benimle bu kadar çok akşam yemeği yemek istediğini bilmiyordum sarı ' söyleseydin dövüşle falan gerek yoktu yani
Gülerek söylediğinde yüzüne gülüşünü bozacak bi yumruk attım.
Oda yere düşerken insanların şaşkın bakışları arasından ringden indim .

Emre yanıma gelirken gülüyordu. Elini omzuma attı. "Akşam yemeği he ? "yüzüm asilirken onunla akşam yemeğine gitmek istemediğini söyleyecektim. Kazanan ben olduğuma göre iddia'yi kabuk etmiyorum . ZAten iddia umrumda bile değildi . Tek amacım şu kaşara gününü göstermekti. Göründüğü gibi görmüş benziyor.

Bora sinirle nefes alıp vermeye başladı . Neyse sinirlendi bu mutlu olması gerekiyordu . Bi kere iddia söylendi ve maçta cokdan bitti. Eğer itiraz etseydin maçın başında ederdin.
Iddiayı unutmuştum sinirliydim. Aklıma bile gelmedi o'an kazandığımı göre yapacagımı ben bilirim . Bu sefer rüzgar atıldı ortaya
Malesef kurallar Hem ne kadar kötü olabilir? dimi gençler
Sonunda daha da bağırdı ve trübünden çığlık sesleri yankilandi .

Beni kurtarması için emreye döndüm . Oda sırıtarak omuz silkti kurtuluşum kalmamıştı . El mahkum ne zaman ?diye sordum . Yarın akşam alırım seni dedi .

Kelime sayısı 600 iyi okumalar

MELEZ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin