19-TEHTİT

294 11 0
                                    

Bizim vampir olduğumuzu biliyorlardı . Bana tedirginlikle bakan emire döndüm ve onu korkutmak amaçlı gözlerimi kırmızı yapıp hırladim . Arda yerinden fırlayıp besmele çekerken emir geri gitmişti . Kızlarla gülmeye başladık . Gülmek mi dedim anırmak desem daha doğru olur .

Ayseller hayla korkuyla bize bakıyorlardı . "Tehlikeli değildir umarım "
"Birine soylemedikleri sürece tehlike değil . "
Yeniden onlara döndük .
" Birilerine söyleyecek misiniz ? "
'Ha Hayır hayır tabikide soylemicez sırrınız bizimle güvende '
"Eger söylemeye kalsarsaniz unuttururum"
"Neyi ne sırı ? "
"Aslı araya girdi Hepimiz ona döndük . "
'Iste bunu '
Dedim ve boğazına yapışıp kafasını duvara vurdum .
O çığlık atarken gözlerine kendi gözlerimle sinirle baktım .
Daha sizinle hesaplasmiz gerekiyor .
Ben aslıya bırakmış . Aysel dönmüş, kızlar ise diğerlerini almıştı .
"Si si siz büyü büyücü mü müsün ?? "
"Hayır "
"O zaman o nasıl yaşıyor? "
Çünkü senin beceriksiz adamların onu öldürmedi .
Sadece yalan söyledik . Eğer onlar öğrenirse çok büyük tehtit olurdu .

👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀

Sonunda aysellerle işimiz bitmişti . Hep beraber o depodan çıktık .
"Gidip bi yerde oturalım orda konuşucaz " sonunda benden ses çıkınca arabalara dağıldık Bora beyleri takip edecektik .
"Ne olacak şimdi "
"Önce onlarla konusucaz eğer tehdit olursa hafizalarini Silicez "
"Hiç tehdit gibi durmuyorlar "
"Zihinlerini mi okudun ?"
"Birazcık elini birazcık yapar gibi söyledi bunu melis "
Biz gülerek devam ettik yola sonunda geldiğimiz yere gözlerimi devirdim sakın sakın konuşulacak bir yer bulamadık mi ? Geldiğimiz yer ise Bera bar'dı arabadan indik .
Sonunda ne zamandır merak ettiğim soruyu sordum bu bar adının manası ne ?
Bora sırıtarak cevap verdi . Ilk fakat bişey falan söyleme sandım bu sırıtışla

"Hepimizin baş harfinin birleşimi
Bora
Emir
Rüzgar
Arda
=BERA

Iceri girmiş ve boralarin locasina oturmuştuk . Barın her yeri görülüyordu buradan bazı insanlar bize garip garip baksada umursamadım .
"Nesiniz siz "
"Vampir "
"Hani şu kan icenlerden mi ?"
"Aslında kan içmiyoruz sadece element kullanıyoruz . "
Melis Emir'in sorusuna cevap verdi . Bugün onların sorularını cevaplayacaktik.
"Peki hangi ekementleri hukmediyorsunuz ?"
Gözlerimin içine bakarak soru soran boraya döndüm.
Melis ateş ve psikoloji
Ecem su
Asu hava
Ve ben melez melez tamamı oluyor .

Çok iyide psikoloji elementi ne oluyor ?
O çok özel bazı vampirlerde var sadece bu sayede insanlara istediğini yaptırabilirsiniz ya da zihnini okuyabilirsiniz veya insanlara acı cektirebiliyorsunuz.

"Bu sizden özür dileyen ingilizce öğretmenini açıklıyor o zaman "
Ardaya bakıp kafamla onayladım . Bu çocuklar çok zekiydi .
Ve biz çok güçlüyüz öncelikle Gece asuyu kafamla onayladım . Ben çok güçlüydüm .

"Buda o kopan zincirleri ve bana bir vurusunda bile yere dusmemi açıklıyor . "
Bora yine doğru bir yere parmak basmıştı .

"Artık ne olacak sonuçta biz biliyoruz ."
"Eğer birilerine bişey söylemeden bişey olmaz "
Bir on yılda burada kalıp başka bi ülkeye gidebiliriz .
"Bizide vampir yapsanız ??? "

Rüzgarın sorusuyla kafamı ona çevirdim . Zor bi soruydu onlarında vampir olması ? Bora'ninda !!

Sonunda Asu cevap verdi .
"Eğer öyle bişey olacaksa süz hayatınızdan , ailelerinizden kopmak zorunda kalacaksıniz . Çünkü yaslanmayacak be olmeyeceksiniz . Hem dönüşmeside cok acılı "

👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀

Sonunda sorular bitmişti . Ve bardan çıkıp eve gelmiştik . Yarın yine okul vardı .

Bora beni severken ne yapacaktım bilmiyordum . Fark ettiğim bişey vardı . Oda rüzgar'ın asuyu , Arda'nin ecemi , emir'in melisi sevmesiydi. Bense duygularımdan tam emin değilim . Seviyor muydum ?? Daha önce hiç birini sevmediğimden bu duyguyu gbilemememden kaynaklanıyordu belki ve knk kaybetme korkusu vardı. O elbette bir gün olucaktı ölümlüydü o

Kızlar salonda oturmuş hepsi biyere dalmış düşünüyorlardı . Onları takmadan salonun koltuk takımında tekli olan koltuğa oturdum . Bende daldım ve düşünmeye başladım . Ne olacaktı ne yapacaktık ?!

Iceri emre girdi . Dönüp bize baktı. Gülmeye başladı. Sıra sıra bize kiltlenmeye başladı . Sıra şiar hepimize dikkatle bakıyordu . Bana bakınca hafizamizi okuduğunu anladım .

"Kızlar kalktın toplanın ulen baksanızaaa "
Sonunda çıldırmış gibi bağırdı . Kızlar sıçrayıp Ona bakmaya başladı .
"Az önce ne yaptım biliyormusunuz ?"
Emre gülerek soru sordu
"Zihnimizi okudun "
"Evet gece zihninizi okudum ve ne fark ettim biliyor musun ?! "
"Neee "
"Siz bu çocuklara aşık olmuşsunuz ! "
Bomba gibi düştü bu cümle kızlarla bakıştık hepimiz mı aşık olduk ? O anlayamadığım duygu aşk miydi ?

'Pizzalar geldi "
'Gizem elimdeki pizza kutulariyla heycala salona girdi. Hepimiz ona bakıyorduk 'INANAMIYORUM SOYLEDIN MI ? '

Bu sefer herkes emreye dönmüştü .
"Çok mu belli "Emre sırıtarak söyledi .
"Nasıl belli olmasın baksana şunlara "
""Yumurtlamayi unutmuş tavuk gibi bakıyorlar ""
Emre yüzünü buruşturdu .
""Yumurtlamamis tavuk nasıl bakar ki aşkım bence sen espiri yapma benim espirilerim ikimizede yeter bence ""
Gizem sırıtmaya başladı . Bardakta ki suyun havalandigini gördük . Kızlarla çaktırmadan bekledik. Sonunda ıslanmış bir adet emre
"Bak aşkım sende şimdi sıçana döndün "
Bu cümleyle ecem anırarak gülmeye başladı.
Hepimiz gülmekten yerlere yatmıştık . Sonunda emre giyinip geldi . Pizzlarla buluştuk gerçekten çok lezzetliydi sonunda yemeğimizi bitirince tabu oynamaya karar verdik . Sabah olmuyordu bi türlü

Takım olarak
Ecem , ben ve gizem
Melis , asu ve emre
Şimdi emre anlatıyordu . Kelime SOYGUN
"Şimdi biz ev , araba falan neyle alıyoruz . "
"Parayla "
"Nereden para çekeriz "
"Cuzdandan "
"Asuya göz devirdim . Asu manyak mısın kızım hani tirrr diye ses çıkarır paralar "
"Ben nerden biliyim ya"
'Melis kızım sen yapma bari '
"Banka"
"Evet evet "
"Hagg bankamiydi ya bende tefeci falan sandım "
Ecem asunun kafasına vurdu .
"Sus sen ! "
"Misal ben gidip bankadakilete silah çekiyorum bu ne oluyo "
"10saniye "
"Dilencilik mi ? "
Asu'nun dediğiyle ecem asunun üstüne atladı . Sussun bu kız ya
"Hırsızlık "
"Diğeri "
"Soygun "
Emre kendini koltuğa attı . Ohh be nihayet

Sıra bendeydi kartı alınca kelimenin ICKI olduğunu gördüm. Kolaymış
"Kızlar hani bugün boralarin yanına gittik nereydi ora "
"Depo "
"Hayır ya o dan sonra nereye gittik . "
"Bar bar "
"Evet ecem burda ne içilir "
"Kokteyl "
Ellerimizle etrafımda dolastirdim yürek der gibi
"Tekila yeşil peri "
"Herkesin içtiği şey "
"Suuuu "
Eceye dönerek baktım . Deli bu kız ya
"Ickı içki "

Gizem sonunda doğru cevabı vermişti . Ecemin cevabıyla Asu ecemin üstüne çıkmıştı . Ve şuan çok güzel bi dövüş show izliyorduk . Onlar yerde yuvarlanarak birbirine komik bir bicimde vuruyordu . Sonunda asu yastık aldı.Ve ecemin kafasına indirmeye başladı .
"KAFAM KOPTUUU LAN ZALIMLER YATDIM EDIN BEYNIM DÜŞTÜÜ HELP Mİİ !!! "
Onun bu haline kahkahalar atıyorduk.
Sabaha kadar oyun oynadık sabah hazırlanıp evden çıktık ...

Kelime sayısı :957
Okumaya devammmm

MELEZ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin