Epilog

926 102 35
                                    


  Bărbatul cu care s-a căsătorit Tara s-a dovedit a fi o minune în carne şi oase. Creştin dedicat, a slujit alături de Tara în lucrarea printre cei convertiți la creștinism după ce au părăsit islamismul.

În acest moment, au un băiețel, James, şi sunt tot fugari. Ea şi soțul ei sunt încontinuu supravegheați de funcționarii centrului de detenție. E arestată frecvent şi e chestionată în legătură cu activitățile ei.

- Cine vine la voi la prânz? întreabă funcționarii. De ce a rămas acea femeie la voi acasă peste noapte? De ce ai fost plecată timp de patru ore astăzi?

Pentru Tara, viața e un joc constant de-a şoarecele şi pisica.
Poate cea mai mare provocare încă o așteaptă. Peste câțiva ani, când fiul ei va fi destul de mare să vorbească, va fi şi el chestionat fără îndoială de autoritățile islamice. O altă provocare e mult mai aproape de ea. Chiar cu câteva luni înainte de a fi intervievată pentru Inimi de foc, Tara a fost reperată de un alt văr de-al ei care a fost angajat să o găsească pentru a putea fi înapoiată tatălui şi ca "dreptatea" să fie făcută.

   Pentru protecția Tarei, nu se pot spune mai multe referitor la locul unde trăiește, nici nu se pot oferi amănunte despre acțiunile ei creştine.  Dar un lucru este cert:  ea trăiește o viață diferită de a celor mai mulți creştini.
În cea mai mare parte, până şi cei din biserica ei rămân în necunoștință de cauză față de viața ei de musulmană convertită, față de riscurile la care se expune în fiecare zi. Probabil le este cu neputință să înțeleagă. Probabil de aceea Dumnezeu are nevoie de cei ca Tara, ca să poată lumina calea altor fii şi fiice dintre apostații musulmani.

Tara: o viață de fugar Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum