@AlminaZ arkadaşıma yardı için teşekkürler.Multimediyada Barkın var. İyi okumalar :)
Eren'in ağzından....
Onu öyle görünce ne yapacağımı bilemedim.Gidip Barkın'a dersini verebilirdim ama işin sonu gelmezdi.Almina beni merak etmiş olmalıydı ama benim şu an konuşasım yoktu.Hayır niye şu an Barkın'la konuşmuyorum.Evet onunla konuşmalıydım.Barkın'la ailelerimiz arkadaştı,eskiden iyi geçinirdik ama o kötü yolları seçti.Özellikle Pelin'den sonra iyice değişti.Onun bu hali her ne kadar beni üzse de Almina bana toparlanmam da oldukça fazla yardım etmişti.Cebimden telefonumu çıkartıp Barkın'ı aradım.
"Barkın!"
"Ooo anne kuzusu nasılsın?"
"Nerdesin?"
"Her zaman ki yerimdeyim,misafir kabul ederim."
Telefonu kapatıp gaza yüklendim.Onu fena halde benzetmek istiyordum.Barın önüne gelince durdum.İçeri de sırıtıyordu.Hışımla içeri girdim.
"Ooo Eren Beyler buyurmuş.Unutulduk sandım."
"Yok canım hiç unutur muyum?" deyip gözünün altına bir tane geçirdim.Afallayıp yere düştü ve gülmeye başladı.
"Arkadaşını böyle mi selamlıyorsun küçük bey?"
"Sana kaç defa söylicem Pelin'den uzak dur!" Biraz duraksadıktan sonra ayağa kalkttı ve bir kahkaha attı.
"Pelin seni neden ilgilendiriyor kardeşim?" Ciddileşti. " O hala benim!"
"Hahahaha!" Bu sefer kahkaha atan bendim. " Hala Pelin'in senin olduğunu mu sanıyorsun? Ne zavallısın!" Arkamı döndüm.Hızlıca dışarı doğru ilerledim.Arabama bindiğim gibi gaza bastım.Çok hızlı gidiyordum.Biraz yavaşlamaya karar verdim.Sinirim hala geçmemişti.Söz konusu Pelin olunca ben hep böyleydim.Telefon çalıyordu.Allah'ım nasıl dalmışım öyle? 3 cevapsız arama.İşte yine çalmaya başladı.Arayan:Almina.
"Efendim."
"Nerdesin sen ya? Kaç kez aradım, merak ettim seni."
"Okul çıkışında seni alırım,olur mu?"
"Tamam,olur."
Saate baktım.Almina'yla buluşmamıza yarım saat kadar vardı.Arabayı sahil yoluna çevirdim.Bir banka oturup denizi seyre daldım.
Kafamda bir sürü düşünce vardı.Almina'yla aram iyiydi ama eskisi gibi değil.Onu seviyordum evet ama o benden daha iyisine layıktı.Ben ilişkimize önem vermiyordum.Zaman ayırmıyordum.Neden böyle oldum bilmiyorum ama yalnızlık bana daha iyi geliyordu.
Öte yandan Pelin, Barkın'dan ayrıldığından beri onun yanındaydım.Onların çıkmasına ben sebep olmuştum ve Barkın Pelin'i aldatınca Pelin onu terk etmişti.Bu Barkın'ın daha kötü olmasına sebep olmuştu.Ama bunda Pelin'in suçu yoktu.Onu bu belaya sürükleyen bendim ve bu yüzden kendimden nefret ediyordum.
Telefonum çalmaya başladı.
"Efendim."
"Nerdesin Eren? Ağaç oldum burada."
"Çok pardon trafiğe takıldım.5 dakikaya ordayım."
Allah'ım düşünürken neden hep böyle oluyordum.Etrafımala bağlantımı kesiyor, sanki başka bir boyuta geçiyordum.İşte şu an bile bunu düşünürken okula varmıştım.
"Selam güzel bayan."
"Oh sonunda geldin ya." deyip arabaya atladı.Ben de arabayı her zaman ki gittiğimiz kafeye doğru sürmeye başladım.
Pelin'in ağzından...
Okul çıkışı Almina Eren'le buluşacağı için yine Aslı, Aysu ve ben eve dönüyorduk.Barkın konusunda hassas olduğumu bildikleri için üstüme gitmediler ama Almina'dan yediğim nutukun hakkı hesabı yok.Eren'in dediği gibi oyalanmadan eve gidiyordum.Bir film açıp uyumaya çalışacaktım ya da kendimi duşa atıp saatlerce durabilirdim.Aslı'yla Aysu'yu çağırıp kurabiye yapabilirdik.Bugün güzel gidebilirdi,her ne kadar kötü başlasa da...
So I got my boots on, got the rigth amount of leather
Çizmelerimi giydim, doğru orantıda deri giysimi de
And I’m doing me up with a balck kohl eyeliner
Ve siyah göz kalemimi sürerek makyakımı yaptım
And I’m workin’ my strut but I know it don’t matter
Ve kasılarak yürüyüşüm üzerinde çalışıyorum, ama bilmiyorum öenmli değil
All we need in this world is some love
Bu dünyada bütün ihtiyacımız olan biraz aşk ...