7- "Beni duysanıza!"

167 11 1
                                    

Multimediya da bölümde geçen şarkı ve Aysu'yla Pelin var.İyi okumalar.

Pelin'in ağzından...

 Gözlerimi açtığımda bana bakan doktor kılıklı birini gördüm.Uyandığımı görünce "İyi misin?" diye sordu.Kafamı olumlu anlamında salladım ve adamın odadan çıkısını izledim.Gözlerimi yavaşça açıp kapattım.Dışarıdan fısıltılar geliyordu ama beynim zonkladığı için anlayamıyordum.İçeriye dört kişi girdi.Hepsi doktor önlüğü giymişti.Biri Berkcan (ilk uyandığım da gördüğüm küşü Berkcan'mış. ) , biri Aysu, biri Almina ve diğeri Eren. Bana bakıp konuşuyorlardı. Ben ise hiçbir şey anlamayıp gözlerimi yavaşça açıp kapatıyordum. Almina ağlayarak odadan çıkıyor ve Aysu elini alnıma koyup bir şeyler söylüyor. Eren odanın içinde endişeli endişeli dolaşıyor ve Berkcan ise camdan dışarı bakıp hiç konuşmuyor. Bir şeyler söylemek için ağzımı açtığımda ise ağzımda makse olduğunu anlıyorum.

"Beni duyuuun!"

"Beni duysanızaa!"

    Aysu elindeki şırıngaya bir şeyler doldurup soluk boruma karıştırıyor ve birkaç saniye içinde gözlerimi yumuyorum. Uyandığımda odada kimse olmuyor. Ağzımda hala oksijen maskesi var fakat bir yere bağlı değil. Yavaşça yerimden doğruluyorum ve maskeyi bir kenara fırlatıyorum. Serumumum da bir yere bağlı olmadığını anlayınca hızla çekip kolumdan çıkarıyorum ve ayağı kalkıyorum.

"Peliiiiiin!"

"Peliiiiiiiiiiiiiiiiiin!"

"Buradayııız! Geeel!" her yere kararıyor ve aniden koşmaya başlıyorum.Sanki bir an beynim istem dışı çalışmış  gibi hissediyorum.Koşuyorum ve koşuyorum.Ne için koştuğumui nereye koştuğumu veya kimin seslendiğini düşünmeden.Sonunda yoruluyorum ve ellerimi dizlerime koyup hızla soluk alıp veriyorum.Birden Eren beliriyor ve elini uzatıyor.Tam tutacakken Barkın'ın vücudu beliriyor ve o iğrenç kahkası eşliğinde beni karanlığa çekiyor.Eren orada ışık gibi parıldarken her geçen saniye ondan uzağa çekiyor beni.

   "Pelin! Uyan hadi be,omuzum ağrıdı." Oha o nasıl bir kaldırış hayvan mısın diye söylenecekken uyandırmış olduğuna şükretip yanaklarını sıkıyorum.

"Manyka mısın be! İyice dengesiz oldun" diyerek elime vuruyor.Ay canım yerim o elini.Ay, çok tövbe ne diyorum öyle.Kalk Pelin kal. Zaten herkes evlerine dağılmış yine en sona bize kalmışız.Pff Etrafıma baktım.Ben,Almin,Aysu ve Berkcan'dan başka bizim gruptan insancık kalmamış. İç sesim Berkcan niye burada ki anlamıyorum yani niye gitmemiş aq diye söylenirken

"Hadi kızlar! Eve bırakayım sizi." Yok biz almayalım canım.

"Olur." Alminaa! Yaktım seni. 

            Neyse sağ sağlim eve ulaşıp annemle hasret giderdik.Zaten haftaya okullar kapanacak.Sonraki hafta da GELENEKSEL YAZ PARTİMİZ! Çok yaşa be! 

                      Odamla hasret giderip duşa girdim.Uyumak istemiyordumSaatlerce düşünmek istiyordum.Ya ben okuldakileri anlamıyorum.Benden veya grubumuzdaki başka birinden ya korkarlar ya da çekinirler.Oysaki hiç sesimi bir duysalar.Ha haa. Neyse uyu iç ses.Sana da iyi geceler tavan.Kulaklığımı da kulağıma yerleştirdik.Tamamdır.  "Adam Lambert-Never close our eyes" 

I wish that this night would never be over 

Bu gecenin hiç bitmemesini diliyorum 

There's plenty of time to sleep when we die 

Öldüğümüz zaman uyuyacak çok zamanımız olacak 

So let's just stay awake until we grow older 

O halde yaşlanana kadar uyanık kalalım 

If I had my way we'd never close our eyes, our eyes, never! 

Eğer bana kalsaydı asla gözlerimizi kapatmazdık, asla 

 Gece bitmesin. Bitme gece. Lütfen,lütfen! Of sabah oldu.Sanırım uyumalıyım.Öğlen uyanırım.Kulaklıkları çıkartıp gözlerimi yumdum.O da ne? Ya telefonu sessize almayı unutmuşum.Off. Saat 12.25. Oha ! Neyse. Kim arıyor ya?! Ahh Aysuuuu ! 

"Alooo! Kaçıncıya arıyorum lan uyansana."

"Günaydın."

"Kalk hadi size geliyorum.Hazırlan."

"Yaaaa!"

"Kuaföre gideceğiz amaa."

"Oha! Süpersin.Baştan söylesene.Hazırım hemen.Yalan."

    Yorgana bir tekme.Hoop ayaktayım.Üşengeç biri en hızlı nasıl hazırlanırsa öyle hazırlandım.Tabii Aysu beni bekliyordu. Aysu altına siyah bir tayt ve üstüne bol kırık beyaz tunik giymişti.Ben de yarım tişörtümün üstüne bahçıcan pantolonumu giymiştim. Aysu'nun küpelerini görünce küpe takma isteğim olmuştu.Bu yüzden küpelerimi arıyordum. Küpelerimi ararken bulduğum güneş gözlüğünü kafama geçirdim.

"Hadiseneee ya.Deliğe mi düştün."

"Ama küpelerimi bulamıyoruuum."

"Boşver hadiii!" diyerek beni sürükledi.Oh mis oksijen.Oksijen diyince aklıma rüyam geldi.pfff

     Dereken kendimi Aysu'nun "Sarı mı siyah mıııı??" sorusuyla buldum.  Sarı da kararkılınca o saçlarını boyatmaya ben de yüzüm için bir şeyler yaptırmaya başladık.Ne iyi geldi lan. Aysu'ya yeni saç rengi o kadar çok yaşıktı ki yaa.Ay öpücem. Kuaförde "Coddy Simpson- All day" çalmaya başladı. Aysuyla "Veriyooooo veriyooo dip dip veriyooo" diye bağırmaya başladık.Ne yani her ergen insan oradaki videoyu veriyor olarak anlarki ya.Neyse ilginç bakışlar eşliğinde kuaförden çıktık.Şimdi sıra alışveriş! 

     Bugün değişiklik yapıp avmlere değilde kendimizi çarşıya attık.Ne gördüksek gidip yakından inceledik ve birçok şey aldık.Yurdum insanı.Ne kadar da eğlenceliler.Bize verdikleri olumlu enerjiyle dolarken Eren'le karşılaştık.Tesadüfünde bu kadarı. Hal hatır faslından sonra bizi bir döner dükkanına götürdü.Döner yemeyeli uzun zaman olmuştu.

    Aysu lavoboya kadar gitmişti.Yaşlı bir bayan gelip siparişleri aldı.

"Kızım iki döner de sana mı.Bu çocuk yemeyeceğim dedi ama,hamile misin yoksa?" Ağzımdan 'ha?' diye bir şey çıkmak üzereydi.

"Abla biz öğrenciyiz.Arkadaş lavobada.Diğeri de ona." Eren pis pis sırıtıyordu. Kadın dudak büzerek

"Ama çok yakışıyorsunuz.Bebeğiniz olunca bana uğrayın." deyip uzaklaştı. Ben o harfi şekli almış ağzımla bakarken Eren pis pis sırıtıyordu. Ayağına bir tekme geçirdim. "Ha çok acıdı ya." diye dalga geçmesi üzererine ellerimi küçük çocuklar küsünce yaptıkaları gibi göğsümde birleştirip yüzümü buruşturdum. O sırada Eren kalkıp.yanağımı öptü oha yanii yuh  ve "Ben gidiyorum,işim var dedi." Ben yine o harfi şekli almış ağzımla bir şey diyemedim. Aysu'yla dönerleri yiyip kalkttık.Eren odunu parasını ödemiş zaten.

     Aysu'yla taksi tutmak yerine yürümeyi tercih ettik.Eve geldiğimde yorgunluntan ölüyordum. Adam Lambert eşliğinde hızlı bir duş alarak hemen yatağa attım kendimi.Telefondan sosyal paylaşım sitelerini gezmeye başladım.O sırada Eren mesaj attı

"Çocuklarımızı uyuttun mu hayatım?" Oha yanii

"Dalga geçmeyi kes."

"Ama Elçin uyumamış, uyutur musun bebeğim?" Oha Elçin en sevdiğim kız ismiii

"İyi geceler Eren."

"Sana da sevgilim." Binlerce oha

     Tam uyuacakken Almina'dan mesaj geldi

"Eren beni terk etti."

...

KarmakarışıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin