Mulumediyada Eren var. İyi okumalar :) Yorumlarınızı bekliyorum.
"Eren!"
"Efendim sevgilim."
"Ne! Şunu keser misin? Hiç komik değil."
"Elçin mi hastalandı?" hay şimdi Elçin'ine de sana da diyesim geldi ha yeter!
"Eren saçmalığı keser misin?Almina'dan niye ayrıldın?". Yüz hatları birden gerginleşti ve ayağa kalkttı.İçkisini masaya koydu ve beni bileğimden çekip dışarıya çıkardı.
Barkın'ın ağzından....
Göz altlarımda artık morluklar oluşuyordu. Sabah akşam şu lanet bardaydım ve sürekli onu düşünüyordum. Yalnızca onu. Barın en köşesinde oturmuş içkimi yudumluyordum. Beni buraya alıştıran Eren'di ve onun yüzünü görmek istemiyordum. Bir zamanlar kardeş gibiydik. Beni kurtarıcımla tanıştırmıştı. Tek ilacımla.Beni bu pislikten çekip alan biriyle.Sonra ne oldu? Bana o kadar kin mi güdüyoru o pislik. Bizi ayırdı ve benden onu aldı.Hayır ciddi anlamda aldı.Artık tek sığınağım içkiler olmuştu.Birde onun çok sevdiği sanatçıların şarkıları. Bana onu anımsatıyordu.Onun gitmeyi sevdiği yerlere gidiyordum.Sanki buram buram o kokuyordu.Aşkım kokuyordu.Tek aşkım,biriciğim kokuyordu.
Her şey 1 yıl önce başlamıştı. Tam da bu barda. Eren Pelin'i buraya getirmişti. Tam bir serem. Pelin buraya göre değil. Kızın beynini yıkıyordu. Onu gördüğümde o kadar masumdu ki beni masumluğuna aşık etti. Belli etmese de tehlikeli bir tipti ve çok eğleneceliydi. Sonra bir hafta içinde ona açılma fırsatı buldum Beni arkadaşlarıyla tanıştırdı. Sürekli birlikteydik. Sürekli. Ona aşıktım. Onsuz yapamıyordum.
Okullarımız farklıydı. Lanet olsun ki farklıydı. Ama bu engel değildi. Onun yabancı şarkı dinlemesini sevmiyordum. Türkçe şarkılar daha anlamlı geliyordu bana. Ama o gittikten sonra fark ettim ki benim tek ihtiyacım olan şey o. Ben de onsuzluğun çaresini onun şarkılarında buldum . O gittikten sonra barlar evim oldu. Eren'den nefret ediyordum. Ayrılmamızdan bir hafta önce Pelin'in Eren'le takılmasına izin vermiyordum. Anlamıştım, benden Pelin'i çalacağını. İlk başlarda neden diye sorsa bile sonra sözümü dinleyip Eren'le arasına mesafe koydu.
Eren pisliği gidip Pelin'e " Barkın neden benimle takılmanı istemiyor biliyor musun?" diye sorana kadar her şey çok güzeldi. O gün parkta onu bekliyordum. Yolda önüne Eren çıkmış. O lanet soruyu sormuş. "Çünkü seni aldatıyor ve şu an parkta o kızla. Bunu bir tek ben bildiğim için benimle konuşmanı istemiyor.İnanmıyorsan parka git!" Her şeyi o kadar iyi planlamış ki pislik. Ben olsam ben de inanırdım. Hele ki Pelin gibi gururlu biriyseniz elbette bir daha konuşmazsınız. Her şey o kadar zamanlıydı ki kızın yanıma gelip bir şeyler söyleyip dudaklarıma yapışmasıyla Pelin'in gelmesi eş zamandaydı. Pelin bir kaç saniye emin olmak için baktıktan sonra hızla gitti. Kızı itip Pelin'in arkasından koşup yeminler eşliğinde bir şey söylesem bile yüzüme bile bakmadı. Haklıydı. Aynısını bana yapsalar önce o çocuğu öldürür daha sonra Pelin'i terk ederdim. Daha adını bile bilmedğim kızla öpüşmek öyle midemi bulandırıyord ki. Hatırladıkça tiksiniyorum.
Telefonumu çıkardım.Daha geceye çok vardı. Bugün erken başlamıştım. Beni bugün bu bar aşırı çekmişti. Telefonuma gelen bildirimlere baktım. Silmediğim mesajlarımıza. Ona attığım son mesaja baktım. Onu neden çağırmıştım? Ha o gün cidden çok içmiştim. Ve ? Ha hayır! Ona zarar vermiştim. Benden nefret ediyor olmalıydı. Sinirle bildirimlere geri döndüm. Jennifer'ın 'Let it be me' şarkısını indirdiğini biliyordum. Zaman kaybetmeden bende indirip dinlemeye başladım.
Yoğun duygudan sersem olmuş başımı kaldırdım.Eren Pelin'i bileğinden tutup sürüklüyor mu? Ha cidden bugün erken başlamışım.Telefonumu cebime koyup bir kadeh içkiyi kafama dikip dışarı çıktım.Lavoba olmayan şu lanet bar sokağında yüzümü yıkamak için bir yer aradım.Birkaç tur attıktan sonra oksijenin de su kadar etkili olduğunu,artık deliğime geri dönmem gerektiğini düşündüm.Delik,evet.Ondan sonra benim tek yuvam bar olmuştu.
Hızlı ama kontrollü adımlarla her zamanki barıma ilerlerken iki kişinin,düzeltiyorum biri kız biri erkek iki kişinin tartıştığını gördüm.Olamaz! Cidden bu Pelin. Koşar adımlarla yanlarına yaklaştım.Eren ? Zorla Pelin'i tutuyordu ve hayır! Pislik herif zorla öpmeye çalışıyor.Pelin - uzun yıllar dövüş dersi alan kız - nasıl ondan kurtulamıyor bilmiyorum ama Eren'i öldürmek istiyordum.
Hızla yakasından tutup kendime çevirdim.Bir yumruk,bir yumruk daha ve bir tane daha.Ve dahası.Yere düştü.Birkaç tekme daha vurup Pelin'e döndüm.Korkmuştu.Normladi.Ve üzülüyordum.Beni böyle gördüğü için.Bileğinden tutup kendime çektim.
"Özür dilerim."
"Niye prenses?"
"Eren her şeyi anlattı."
Here we are now
İşte şimdiEverything is about to change
Herşey değişmek üzereWe face tomorrow as we say goodbye to yesterday
Dün hoşça kal dediğimiz gibi yarın karşı karşıyayızA chapter ending but the stories only just begun
Bir bölüm sonu ama hikayeler yeni başladıA page is turning for everyone
Herkes için bir sayfa çevriliyor ...