'' Eren beni terk etti."
"Duyuyor musun? Terk etti."
"Hem de beni!Aşağılık pislik!"
"Benim uğruna kime gitti dersin ha?!"
"Duyuyor musun?"
Karanlık bir odanın ortasında bana bağıran biri vardı.O Almina'ydı.
"Niye ağlıyorsun?"
"Berkcan? Sen misin?"
"Evet benim.Neden ağlıyorsun?"
Şimdide bir kafede Berkcan'la otruyorduk.
"Buraya gel sevgilim."
"Ne?!"
"Hızlı olur musun? Kızımız bizi geçti." "Elçiiin! Baban şimdi seni yakalayacak!"
Kumsal da koşmak mı? Ne yapıyorum? Elçin ve Eren mi?
"Eren beni terk etti!"
"Niye ağlıyorsun?"
"Buraya gel sevgilim."
"Peliiiiin!"
"Pelin uyan artık be!"
"Ha ? Ne!"
"Uyurken de tepinenini ilk kez gördüm doğrusu." dedi Aysu.Sıcacık gülümsemesiyle her şeyin rüya olduğunu anladım.Beni uyandıran Aysu'nun gidip yanaklarından kocaman öptüm.O da Almina gibi "İyice manyak oldun be kızım!" tepkisini verdin.Almina.. Dün akşam mesaj attıktan sonra telefonu kapatıp uyumuştum.O rüyadan sonra ona karşı kendimi iyice suçlu hissediyorum.Bugünki tek işimin Eren'i bulup konuşmak olduğunu düşündüm.
"Pelin? Gelecek misin?"
"Nereye ?"
"Hatırlamıyor musun? Bana dün kahvaltı hazırlama sözü verdin."
"Hehhe.Tabi ki ya hemen geliyorum.". Hızla yataktan kalkıp pijamalarımdan kurtuldum.Üstüme rahat bir şeyler giydim.Tabi pijamadan rahat ne varsa artık.Şort ve bol tişört ikilisiyle kendimi mutfağa attım.Öncelikle... Höhöm höhöm. Ne yapsam ki şimdi ben ? Patates mi kızartsam omlet mi yapsam ?
"Aysuu?"
"He ?"
"Ne yapacağım şimdi?"
"Hmm bilmem ki.Sanırım omlet iyi olur." Ha omlet.Şükür.Patates kızartmaktan çok kolay.
Tezgaha dolaptan birkaç yumurta çıkartıp koydum.Ama sadece omlet yemeceğimizi düşünerek masaya kahvaltılıkları dizdim ve meyve suyunu tezgaha koydum.Ne yani buz gibi içip hasta mı olalım? Oda sıcaklığında beklesin biraz öyle değil mi?
Dolaptan çıkardığım bir küçük kabın içine yumurtaları kırdım.Un falan filan derken tavayı çıkardım.Ateşi ayarlayıp pişirmeye başladım.
"Pelin? Çok durgunsun.Bir şey mi oldu?"
"Ha yok hayır iyim." koca bir yalan.
Omletleri pişirip masaya geçtik.Huzurlu bir kahvaltı yaptıktan sonra masayı Saliha Teyze'ye toplaması için bırakarak odama çıktık.Yatakta biraz yuvarlanıp şakalaştıktan sonra bilgisayaraı açıp bir egzersiz videosu açtık.