Merhaba bu benim ilk kurgum bu yüzden kötü olursa bunu lütfen acemiliğime verin. 😊
Multimedia'da Hayal var.
Evet lise 3'ün ilk günü ve ben önceki okulumda yaşadıklarım yüzünden kuzenimin okuluna gönderildim.Babamlar baştan beri o okula gitmemi istiyorlardı zaten istedikleri gerçekleşti.Benim istemememin nedeni ise orada kuzenimin de olmasıydı.Yoksa okul duyduğuma göre bakımlı ve orta derecede olan her türlü öğrenciyi ( mesela ben ) alabilecek kapasitede bir okulmuş.Annemlerin istemesinin nedeni ise 8. sınıfta çoğu kişinin bana takması laf atmasıydı oysa bilmiyorlardı ki bilerek popolarını bile bana sürtüyorlardı ve emin olun bu HİÇ HOŞ DEĞİLLL !!! Lise tercihimi yaparken bana bu konuda çok baskı kurmuşlardı neyse ki ablam olaya el koydu ve istediğim yerleri yazabildim.Okulumu çok seviyordum ama orada okuyanları emin olun sevemedim.Hep liseye başlamadan önce dizi ve filmlerdeki gibi sınıfça arkadaş olup çıkışta süper maceralar yaşayıp okuldan kaçtığımızı ve en önemlisi o sınıftan bir çocuğa deli gibi aşık olup sevgili olduğumuzu ve ölene kadar ayrılmayacağımızı düşünürdüm AMA EMIN OLUN ÖYLE BİR ŞEY YOK . Sakın böyle şeyleri kafanızda canlandırmayın sonra çok üzülürsünüz. Neyse çok uzattım annemlerin benim oraya gitmemi söylemesinin nedeni ise kuzenimin beni orada koruyacağını düşündüklerinden ama ben kendimi korurum , çok iyi laf koyarım ve kimsenin beni ezmesine izin vermem önceden yediğim kazıklardan sonra nasıl bir insan olmam gerektiğini öğrendim çünkü.
Neyse evet bu okula geldim sonuçta ama bu sefer düşünmemeye çalıştım akışına bırakacaktım ne olursa olsun düşünmemeye çalıştım tüm yaz boyunca şarkı dinledim kitap okudum tenis oynadım kendimi tiyatroya verdim yeni filmler keşfettim kahve çay içtim çekirdek çıtlattım pilav gününde pilav yedim tatilde muza kaydırağa bindim açık büfeden bayaaaa otlandım idollerimi takip ettim fotoğraf çektim sürekli en iyi arkadaşımlaydım.Uzatmaya başladım sonra anlatırım.Şimdi düşündüğüm şey ise ben o okulda kuzenimle ne yapacaktım ? Neyseki en iyi arkadaşım da oradaydı kuzenimi tanırdı ve onu bildiğim kadarıyla yaşanan bir kaç olaydan kurtarmış.Ben ise şuan yatağımda o okulda ne yapacağımı düşünmeye başlıyordum en kötüsü ilk gündü bence. Ben size asıl kendimi anlatmadım herkesin içine bakılarak baktığı mavi gözlerim var ( bunu hava atmak olarak görmeyin sadece insanların dibime girip "aaaa senin gözlerin mavi mii ??? " demesine bayaaa gıcık oluyorum ) sonra kumral ve sarının karışımı saçlarım ve 8. Sınıfın bitmesiden bu yana tenis sayesinde kilo verdim.Yoksa kiloluydum ve matematik öğretmenim sırtımı sıvazlayıp "Koçum" derdi.Adım ise Hayal.
Annemin bağırışlarından artık okula gitmem gerektiğini anlamıştım.Kalktım ve dolabından annemin yeni ütülediği gömleğimi ve pileli eteğimi giydim ve salaş bir şekilde kravatını bağladım , düz olan saçlarımı kabarmasın diye biraz düzleştirdim saçlarımı yana aldım arkadaşım Aslı' nın dediğine göre kızlar bir kutu boya sürüp geliyorlarmış hatta sevdiği çocuk için ona okula gitmeden önce makyaj yaptığımı hatırlıyorum çocuk güzel olduğunu ama onu normal haliyle daha çok sevdiğini söyleyince bir daha yapmadı tabi rimel sürmeden gene de okula gitmiyor.Neyse ilk gün diye bir şey demezler herhalde dedim ve gözüme eyeliner çektim.Rimelimi de sürdüm dudaklarımı da renklendirdikten sonra çantamı hazırlayıp mutfağa indim.
Kapıyı açtım ve halsiz bir tonda "günaydın" dedim.Sonra saate bakınca "görüşürüz ben kaçtım" diye bağırdım.
Otobüsten indikten sonra biraz yürüdüm ve okula vardım.Okula bakarken birisi beni dürttü ve "Hayaaaal " diye bağırdı . En iyi arkadaşımı da bulduğuma göre artık etrafı her zaman ki gibi umursamayabilirim diye düşündüm ve onu bir banka çekmeye başladım o ise "Oraya gidemeyiz." dedi. "Neden hadi gel." dedim ve onu çekmeye başladım.O da dayanamayıp "Neyse şuanlık oturalım ama 5 dakika." dedi.Bana hiçbir zaman lisede aşık olduğu çocuğu göstermemişti.Onu bayaa zorlamıştım ama "Sen ona tipsiz dersin." Dediği için daha fazla zorlamadım ve kendi dertlerim yüzünden üstüne o zamanlar gitmemeye çalışmıştım.Ama artık oradan kurtulduğuma göre "Sevdiğin çocuk hangisi hadi söyle " dedim.Tam o sırada saçları kahverengi ve siyah arasında gözleri kahverengi ama bir o kadar yakışıklı olan çocuk arkasında da bir kaç çocuk bana bakıyordu.Çocuk benden gözlerini ayırmadan "Burası bizim yerimiz bunu şimdiye öğrenmeniz gerekiyordu seni saymayabiliriz yeni geldin ama o bir çok kez bunu gördü.Ama bugün havamdayım ve bunun için size 5 saniye veriyorum.Eğer kalkmazsanız sonuçlarına katlanırsınız." dedi.Ama ben bunun altında kalmazdım.
Lütfen oy ve yorum verin ona göre diğer bölümü atıcam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış Yok !
Teen Fiction"Ben sana benim dediklerime uymazsan olacakları söyledim güzelim.Sıra sende ne diyorsun ?" İstemsizce alt dudağım titremeye başlıyor.Ve olacakların farkında olmadan hayatımın en zor "tamam" kelimesini söylüyorum.O kadar kötü ki.Boğazıma takılan çık...