Kimentem az osztályból barátnőm után.
-Most hova?-mosolyogtam rá kedvesen. Talán ő az egyetlen aki így elfogad.
-Ki az udvarra!
-Hát jó.
-Van valami baj?
-N-em nincs.
-Ne hazudj!
-Nem hazudok!
-Melyik barom csesztet?
-Most egyik sem..csak a fiúkon gondolkoztam.
-Hogy kiken?!-asszem nem kellett volna ezt mondanom. Olyan hangossan kiabál.
-Csak tudod most kedvessek.
-Ne dölj be nekik! Megvagy az ágyban utánna már megint bunkók!
-De..
-Tina nem..
-Rendben..amúgy mivan Jungkook és közted?-mosolyogtam megint.
Erre nem válaszolt semmit. Biztos valami személyes dolog,amit senkinek nem szabad tudni. Időközben kiértünk az udvarra. Elmentünk a padokhoz ahova letelepedtünk. Csend volt nagyon nagyon nagy csend.
Elővettem egy könyvet és olvasni kezdtem. -Tina..Detti csatlakozhatok?
-Persze Tae!
-Azért elég keményen elbántatok a tanárral. Azzal fenyegetőzik,hogy kirugat titeket meg minket is ha nem leszünk "angyalkák".
-De ugye te most nem rinyáltál be?
-Dehogy...csak most RapMon meg Jin beszélgetnek...és lehet,hogy "jók" leszünk. De ez a jövő zenéje.
-Nem kell megváltoznotok!
-Tina te nem vagy jól?!
-Tökéletessen vagyok,azért nem kell megváltozni mert a tanár egy köcsög!
Sőt nmaradjatok ilyenek,nektek ilyen a stílusotok!
-Neked most vagy az agyadra ment Suga hülyesége vagy az,hogy a tanárt megakartad verni....Suga egy szemét srác mint a többi!
ESTÁS LEYENDO
Tánc és Szerelem /Àtìràs alatt!/
FantasíaDetti és Tina remek barátnők. De sajnos minden nap ki kell állniuk a megszégyenítéseket. Hogy fogják kibírni a hét fiú gonoszságait?