Ez meg mi volt?

55 2 0
                                    

-Chim ez most mi volt?-Néztem páromra kérdõn.

-Ja Hara csak hülye.- Mosolygott olyan cukin ahogy szokott. Ekkor hirtelen a fiúk rontottak be.

-Jimin!-Rohantak oda hozzánk, de inkább csak Mochival foglalkoztak.

-Igen?- Ekkor Tae elkezdett vidáman ugrálni és énekelni.-Felvettek minkeet Jimin!-Ugrált tovább.

-Tényleg?- Figyelte a fiúk arcát én pedig csak álltam értetlenül. Hova vették õket fel vagy mi van??

-Namjoon, szabad tudni mirõl van szó?- Remélem,hogy elmondja, mert Chim nem hiszem,hogy mondana valamit.

- Hát tudod, felvételiztünk egy tánciskolába és sikerült,felvettek minket.-mosolygott büszkén.
Akkor Jimin most itt fog hagyni?
-Gratulàlok..-egy kis mosolyt elengedtem,hogy azt gondoljàk minden rendben.

-Köszönjük!-mondtàk egyszerre.
Ha itt hagy akkor lehet,hogy szakìtunk...mert talàl màst,vagy
nem lesz kìvàncsi ràm,mert lesznek ùj emberek az életében.
Hàt sajnos ez a pont is elfog jönni...amikor elhagy..és tovàbb kell élnem,mert ez az élet rendje. Valami elkezdődik, ugyanakkor vége lesz valaminek.
Mikor szomorù voltam apa mindig azt mondta,hogy:
"-Mindig lesznek ajtók amik becsukódnak,de lesznek amik kinyìlnak.
-És ha már nincs ajtó?
-Akkor bemàszol a pince ablakàn,de nem adod fel! Soha nem szabad semmit feladni,mert egy rossz élményed volt azzal a bizonyos emberrel vagy dologgal. Ha elkezdted,csinàld végig. Az életed azért kaptad,hogy éld,nem pedig azért,hogy elvedd sajàt magadtól."
Most is ezt kell tennem...tùl kell élnem,hogy ha Jimin elhagy. Hiszen lesznek nagyobb fàjdalmak az életben.
-Baj van Jagi?-Minden szem engem figyelt. Én csak bólintottam,de éreztem...éreztem,hogy szorìt valami belül.
-Mindig itt leszünk,nem fogunk elhagyni titeket!-mosolygott Tae.
-Jimin az első?-jött oda Hoseok,kezeit vàllaimra helyezte. Egy halk igent elengedtem,ő pedig megölelt. Rettentően jólesett..

-Jagi ne hidd azt, hogy itt foglak hagyni, mert nem. Lehet, hogy majd nem lesz annyi idõm amennyit én akarok, de rád mindig lesz ez miatt nem kell aggódnod. Okés?- Simította meg kézfejem, picit beleborzongtam. Jó hallani ezeket a szavakat a szájából. Megnyugtat. -Rendben, és köszönöm.

Jimin:

Nagyon boldog voltam a hír hallatán. Felvettek oda ahova mindvégig vágytam. Végre a célfelé haladok. Lehet, hogy hanyagolni fogom a családomat, de sajnos mindennek megvan a maga hátránya és ennek ez. Ha idol akarsz lenni, akkor sajnos hanyagolnod kell a magánélted. Amit soha nem értettem, azaz, hogy egy idolnak miért nem lehet szeretõje? Na mindegy, majd az én pici jagimat titkolni fogom. Sokat fogok, táncolni, énekelni...biztos fáradt leszek, de ez mellett még tanulnom is fog kelleni. Majd kinézek a családomnak egy napot, ami persze hétvégére esik, majd azon a napon leszek velük, akkor senki nem zavarhat. Ezt elhatároztam és mégis fogom valósítani. Remélem senki nem fog haragudni rám. S majd lesz egy csomó rajongóm akik szeretnek, bátorítanak. Ez lesz a legjobb dolog. A másik pedig az, hogy a kedvenc elfoglaltságom lesz a munkám. Viszont a hátránya..az eléggé.. hm hogy is mondjam? Rossz..most nem mondom el mit gondolok róla. Akárhol lefotózhatnak még le is videózhatják ahogy fürdök,vagy alszok, vagy eszek....

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Sep 01, 2018 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Tánc és Szerelem /Àtìràs alatt!/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant