Utállak!

84 6 0
                                    

Miután Detti elment megcsörrent a telefonom.
-Na ez most vagy apa vagy Jimin.-gondolkoztam hangossan.
Elővettem a telefonomat a táskámból és a zöld kis ikonra nyomtam.
-Igen,tessék?
-Tina én...sajnálom. Suga kényszerített mindenkit. Kérlek szeretlek.-nem tudom miért,de legördült egy könnycsepp. Aztán még egy,utánna még kettő. A végére már hangossan sírtam.
-Jimin utállak! Érted?!-mondtam sírva.
-Csak még egy esélyt. Könyörgöm!
Erre nem tudtam mit mondani. Csak tartottam a telefont és sírtam. Valaki kikapta a kezemből.
-Na ide figyelj Jimin! Hagyd békén Tinát és engem is a többiekre is vonatkozik!
Lecsapta a telefont.
-Köszönöm.-szinte suttogtam.
-Semmiség,mész fürdeni?-mosolygott rám kedvessen Detti.
-Persze!-mosolyodtam el.
Elmagyarázta hol a fürdő én pedig szinte rohanva mentem.
Levettem ruháimat. Megnyitottam  zuhanyt és beálltam a kabinba.
Miért ilyen mindenki?!
Először mindenki kedves. Aztán pedig hazudnak,bántanak.
Bárcsak...bárcsak ne lenne,oly sok gyűlölet.  Mi lenne ha az emberek kedvessek lennének egymással? Semmi......
Jimin miért hazudott? Na és a többiek?
Bíztam bennük. Szerettem Jimint..és még szeretem is. Tudom,hogy a magány egyszer széttép,de már félig megemésztett a kín és a keserűség. Ha ők így akkor én is.
-Pizsit készítettem be a fürdőbe!-hallottam meg egy kedves hangot.
-Köszönöm!-suttogtam. Utálok mindenkit...anyának is olyankor kell felbukkanni mikor a legrosszabb a helyzet.
-MENJ KI!-Detti miért kiabál? És kivel?
-Te nekem ne mond meg mit csináljak!-hallottam meg egy ismerős mély hangot.
-Nem akar látni nem érted?!
-Hol van?!
-Zuhanyzik,szóval szia!
Gyorsan elzártam a vizet megtörölköztem és felkaptam a kölcsön kapott ruhákat. Kirohantam a fürdőből és megláttam.....őt..
Közelebb jött és magához húzott.
-Hiányzol..érted,hogy szeretlek?-suttogta mély hangján.
-Nem érdekel...-próbáltam eltoltni magamtól,de sajnos nem jött össze.
-Kérlek..
-Nem Jimin. Már nem szeretlek. Soha nem szerettelek.-ez volt életem legnagyobb hazugsága és egyben legnyagyobb fájdalma.
Elengedett és hátrált.
-Te nem.....
-Nem Jimin.


Tánc és Szerelem /Àtìràs alatt!/Onde histórias criam vida. Descubra agora