Te meg mit keresel itt?!

46 5 0
                                    

-Hara te meg mit keresel itt?-akadtam ki,szerintem jogossan.
-Jimin itt van?-mitsem törődve bejön az én hàzamba. Mit képzel magàról ez a liba?!-puffogtam magamba miközben utânna mentem,nehogy valami nagyobb "baj" legyen.
-Jimiin!-visìtott mikor megtalàlta az én egyetlenemet a konyhàban.
Gondoljatok csak bele...utàljàtok a csajt,de a te pasid bezzeg őt védi ha beszólnàl neki vagy megtépnéd,az a legrosszabb ebben,hogy azzal fenyegetőzik,hogy elhagy vaaagy megkeserìti az életed. Nos nekem az első a legrosszabb. Jiminnélkül nem tudnàm elképzelni a vilàgot..na mindegy.
-Hara?-nézett a lànyra..az én...szerelmem. Ràmàszik én megtépem...
-Jimin...van egy picike gond.-kezdett a nyàvogàsàba az a rib..akarom mondani làny.
-És mégis mi?-kérdezte meg kedvessen Chim. Kis aranyos..
-Terhes vagyok...-rebegtette meg pillàit,gondolvàn ezzel elér valamit.
-Kitől Hara? Sugàtól vagy esetleg a többiektől? Ja vagy az iskolàból van egyàltalàn az apja?-gùnyólódott kicsit.
-Jimin,te tudhatnâd a legjobban,hogy nem vagyok ribanc se kurva!-dobnantott egyet làbàval.
-Pedig az vagy dràga...-mentem oda Jiminhez.-Na hùzàs van,vagy én doblak ki!
-Azt nem teheted.-két oktàvott ugrott a hangja. Ha ezzel valaki talàlkozik...füldugót hasznâljon.
-Ó dehogynem tehetem. Na hùzàs!-emeltem fel a hangom.
Hara mérgessen,de elhagyta a hàzat..

Tánc és Szerelem /Àtìràs alatt!/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin