Tina: Hallottam,hogy valaki bejött.
Nem tudom ki lehet,hiszen még a szememet nem tudom kinyitni olyan nehéznek tűnik.-Szia Tina.-köszöntött egy férfi. Ismerős a hangja.
-Jimin nagyon aggódik érted. Ahogy mi azaz ő jobban,de megtudom érteni.Egész nap csak a kórházban ül.-ez Jungkook. Jimin ennyire aggódik? Szegény.Amilyen gyorsan csak tudok fell kell ébrednem! Nem akarom,hogy miattam aggódjon ennyit.Meg kell próbálnom! Elkezdtem nyitogatni a szememet.Kicsit homályossan láttam mindent. Láttam ahogy Jungkook lehajtott fejel áll mellettem.-Jungkook..-suttogtam. Nincs hangom?!
-Tina?!-kapta rám a fejét.-Szólok Jiminnek!-ezzel kirohant a szobából. Megint egyedül maradtam..pár perc után Jimin rohant be hozzám.Jimin:
Felébredt?!
Felpattantam a helyemről és szinte rohantam át a másik szobába.
-Tina! Édesem minden oké? Nem fáj semmid?-bombáztam őt kérdéseimmel.
-Csak egy kicsit ha levegőt veszek. De minden rendben!-mosolygott rám. Odamentem hozzá és leültem az ágyra. Megfogtam apró kezeit és simogatni kezdtem.
-Tudod mennyire megijdetem? Szeretlek Tina! Még az életemet is eladnám miattad!-nem bírtam ki. Sírtam. Sírtam a nő elött akit mindennél jobban szeretek!
-Jimin,abba belahalnék.Szeretlek! Sajnálom,hogy megijesztettelek.-Mindketten csöndben voltunk csak egymás szemét néztük. -Maga miért nincs védő öltözetben?!-jött be egy nővér.
-Milyen védő öltözet?!-kérdeztem vissza.
-A kislányt átviszik az inetnzív osztályra.-Tinára moslyogtam.-Minden rendben lesz!-mondtam. Bár tudom,hogy nem így lesz,de remény az mindig van. Bejött megint két pasas és két hmm elég csinos nővér.
-Kérem menjen ki!-szólt kedvessen az egyik. Kimentem a szoba elé. Láttam ahogy kihozzák Tinát és eltolták a liftig. Beszálltak. Utánna nem láttam semmit.Aztán jött Tina apja,Benji. -Minden rendben?-nézett rám.
Én csak a fejemet ráztam.
-Mi a baj?
-El kell mennem...
-Dehogy kell. Na gyere kapsz ruhát,hogy felmehess.-elmentünk egy raktárhoz vagyis úgy nézett ki. Tele volt zöld ruhákkal.
Kaptam egyet én is. Gyorsan felvettem aztán a cipőmre valami védő cuccost raktam. Azt mondta Benji ez fontos ezért felvettem,kesztyűt is kaptam.
-Mostmár mehetsz!-mosolygott rám halványan.
Elindultam vissza a lifthez. Megint ott az a szőke hosszú hajú pasas.. Ki ő?! Mit akar megint?!
Megérkeztem a lifthez beszálttam a hapsival együtt. A 10.-re mentünk mind a ketten. De ott az intenzív van. Mit akar ő ott?! Ha megint Tinához megy én esküszöm .....
Megérkeztünk. Nyíltak a lift ajtói én meg rohantam a folyosón végig egy recepciós féle nőhöz.
-Jó napot! Tinát tudja hol van?-kérdeztem egy kicsit idegessen.
-A fekete hajú aranyos lány?
-Igen ő!
-A 256 szobában van. Nyugodtan menj be!-mosolygott.
Bementem az ajtón és rohantam megint a folyosó keresve a 256-os szobát.
-254..255...256!-benyitottam az ajtón és megláttam Tinát.
-Jimin!-ült fel boldogan az ágyon.
-Nem rég találkoztunk!-nevettem el magam.
-Tudom,de nekem hiányoztál. Kapok puszit?-kérdezte kislányossan.
-Kapsz!-odamentem hozzá nyomtam a szájára egy puszit aztán mellé ültem.
-Dettivel minden oké?-erre most mit mondjak? Azt,hogy: Ja igen csak most lent fekszik az egyik teremben mivel vagdosta magát.
-Igen.-hazudtam neki. Ez fáj..nem tudom miért,de olyan mint ha azt mondta volna nem nincs senkim és mégis van. Azaz csak Tina !
Ölembe rakta kicsi fehér kezét. Ezen csak mosolyogni tudtam.
-Jimin.-simított végig arcomon.
-Hm?
-Ha vége lesz ennek..-kicsit nehezebben vette a levegőt-ugyan úgy fogsz szeretni vagy keresel egy másik lányt?-kérdezte szipogva.
-Picim én várni fogok rád és minden nap bejövök hozzád.Nem hagylak el egy rossz ribi miatt.
-Egy utolsó kérdés.-mondta komolyan.
-Mond!-mosolyogtam rá.
-Befekszel mellém?-mosolygott már ő is.
-Ha akarod. Várj hol van több cucc belédkötve?
-A bal kezembe van szinte minden. Nyugodtan jöhetsz oda ahol most ülsz!
-kitakarózott és arrébb ment ahogy tudott persze segítettem neki. Levettem a cipőmet és csak a zoknit hagytam és arra a védő cuccost.
Befeküdtem Tina mellé és átöleltem vagyis próbáltam.
-Jó?-kérdeztem meg tőlle.
-Mostmár igen.-mondta.
-Otthon gyerekek! Otthon!-mondta Jungkook és Detti egyszerre.
-Kopogni?!-háborodtam fel.
-Nyugalom Jimin.-Mondta Jungkook.
-Nem nyugszom meg!
-Chim nyugi!-szólt az édes hangján Tina.
-Jó...
-Hogy vagy?-kérdezte Detti. Jajj csak megne lássa a vágasokat Tina. Kinyírja. Na meg engem is.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tánc és Szerelem /Àtìràs alatt!/
FantasiaDetti és Tina remek barátnők. De sajnos minden nap ki kell állniuk a megszégyenítéseket. Hogy fogják kibírni a hét fiú gonoszságait?