Mi a baj?

118 9 0
                                    

Nyugodtan keltem ...de rossz közérzettel...na vajon miért.
Elmentem a fürdőbe..összeszedtem magam. Vissza mentem a szobámba és a szekrényem elé alltam,hm nincs kedvem semmihez most jó lesz ez

 Vissza mentem a szobámba és a szekrényem elé alltam,hm nincs kedvem semmihez most jó lesz ez

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Előkaptam drága táskámat beledobáltam néhány könyvet és indultam is a búval b*szott helyre...
Utálom..lementem a lépcsőn gyorsan körülnéztem de senki sehol..na nem baj.
Rohantam ki a házból,mint akit kergetnének.
-Na menjünk iskolába.
Lassan de nagy léptekkel beértem az iskolába 15 perc alatt..utálom...mindenkit meg mindent..jó talán 8 embert nem.
Mikor indultam volna az osztályba elkapott valami ribanc féle..
-Hallod te vagy Jimin barátnője ugye?
-Aha miért?
-Jó csak szólok megkeserülöd...
-De félek..-megindultam a ribi felé ökölbe szorított kézzel. Így is szar a napom de,hogy ez a .....beszólt.
-Mit akarsz csinálni?-hátrált egy kicsit.
-Oh,hogy én? Semmit...-Beakartam neki húzni de kikerülte.
-Gyenge vagy...nem értem mit szeret benned Jimi-nem tudta befejezni mivel elkaptam azt az agyon festett szőke haját és lenyomtam a földre. -Most volt az utolsó napod a földön...-megütöttem ami rettentően jól esett,aztán mégy egyszer megütöttem és mégegyszer,ez addig ment míg lenem szedett rólla egy tanár...és az igazgatóiba kísért ott csak egy alapos fejmosást kaptam....nem mint ha különösebben érdekelne..
Vissza mentem az osztályba és megpillantottam drág barátomat és a többieket. Miért vannak itt nem az volt,hogy igazolva van?!
Na nem baj...a leghátsó padba fogaltam helyet ahol senki nem ült. De aztán valaki elfogalta az a másik helyet.
-Mi a baj édes?
-Semmi...
-Ugyan nekem elmondhatod!
-Mondom,hogy semmi!
-Oké nem kell leharapni a fejem..
Végül Detti is megjött. Össze ült a csapat én Chim mellé és mikor nem számítottam rá egy csókot nyomott számra mire mindenki elkezdett fütyülni,ordítani és Tae is megszólalt.
A nap gyorsan eltelt..Dettivel mentem haza mivel a fiúk nem értek rá..
A házunk közeledttével egyre idegesebb lettem..
-Mi a baj?
-Anyám pasija ...cseszeget és alig ismer...
-Mint pl?
-Persze,hogy nem feküdtem le Jiminnel hiszen ronda vagyok...Dagi vagyok és nem tudok táncolni stb.
Érted már?
-Azt hiszem ...igen.

Tánc és Szerelem /Àtìràs alatt!/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora