Nyugalom...

102 8 0
                                    

Dettit folyton ölelgeti Jungkook. Lehet ,hogy van köztük valami.
Na mindegy. Most éppenséggel egy bár felé tartunk. A fiúk elakartak jönni szórakozni. Én csak Jimin miatt vagyok itt amúg otthon akartam maradni.
----------
Kijöttünk a bárból,mindenki tökre elvolt csak én nem. Nem vagyok egy nagy közösségi ember. Az meg csak egy dolog,hogy mosolygok. Évek óta csak egy embertől kaptam meg azt a támogatást és szeretet amit mástól nem. Most pedig itt van Jimin és a 7 barátom...
Hirtelen mindenki olyan fura lett miútán beszóltam Sugának. Addig csak csesztetett. Nem mintha most nem tenné. Sok csalódás eltemetett de most segíteni akarnak,hogy minek?
Nem tudom.
********
Hazaérve gyorsan lerúgtam a cipőmet rohantam fel a fürdőbe hiszen fáztam. Egy jó forró fürdő tud ezen segíteni.
Elkezdten engedni a meleg vizet míg levetettem ruháimat. Beszálltam a jó meleg vízbe. Gondolom ezt  tudja mindenki mi van az után.
Felvettem a pizsimet és rohantam az ágyhoz. Gyorsan bebújt a jó meleg takaró alá. Hmm holnap Szombat. Remek,itthon maradhatok.
Hamar elnyomott az álom.
****
Egy meleg kéz simogatja oldalamat.
Annyira jó...na várjunk. Kipattantak szemeim és oldalra néztem.
-Jó reggelt hercegnő.-mosolygott rám édesen az én egyetlen ChimChim-em.
-Neked is,nem fáj a fejed?
-Már nem,am apud engedett be. Mondta,hogy semmi huncutság,de nem hiszem,hogy ellent tudok mondani ennek a csinos hölgynek!
-Jimin,most ne. Itt maradsz?
-Ha nem zavarok.
-Dehogy. Vetkőzz le kérlek!
Perverzen mosolyogni kezdett. Jajj ez a fiú.
-Csak nem megjött a kedved?!
Levette pólóját és megláttam kidolgozott felsőtestét.
-Tetszik a látvány?
Nem válaszoltam,tiszta piros vagyok..
-Szóval igen.-levette  maradék ruhát de a boxer maradtt nehogy valaki félre értse. -Gyere mellém..
-Azt hittem mást akarsz..-játszotta a sértődőttet.
-Jajj Chim tudod,hogy szeretlek!
-Nagyon?
-Nagyon.
-Na menj arrébb asszony!
Arrébb csusszantam az ágyban. De leesett mit mondott az előbb.
-Nem vagyok az asszonyod!
-Még!-mondta nevetve az én kicsi Jiminem. Jó nem kicsi de na..
Reméllem nem jönnek át a többiek..most csak Jiminnel akarok lenni.

Tánc és Szerelem /Àtìràs alatt!/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant