Bu gün cehennemdir, bu gün benim ölüm günümdür, herkesin güzel gördüğü o kefeni giyme günüdür, o koru tutup cehennem kapısının anahtarını açma vaktidir. Bu gün düğün, ölüm, zulüm günüdür. Bir hafta boyunca bu anın olmaması için elimden geleni yapmıştım ama yinede bu iğrenç şeyi gitmiştim. Biraz sorna o kalemle imza atıp o adamın kuması olacaktım. Nikah dairesine gelmiştik üzerimdeki kabarık olmayan beyaz uzun bir elbise ve beyaz şal vardı.
Kapıdan girince oda karşımdaydı Hasan Ağa. Üzerine yakışan bir bordo takım giymiş ama üzerinde ceket yerine cepken vardı.Beni görünce baştan aşağı süzdü. Yanıma gelip koluma girmek istediği anda kolumu kendime çektim. Dişlerini sıkıp yanımdan yürüdü.
Nikah işlemleri bitmişti birazdan büyük konağa gidip dini nikah kıyılacaktı.
Yarım saatin sonunda dini nikah bitmişti kaynanam Şivan Hanım koluma girip beni yeni odama götürdü. Odanın ortasında otururken birkaç defa düğünlerde gördüğüm o kadın yanıma gelip bana baktı. Bana yaklaşıp "adımı iyi ezberleyesin ha ben Selma, Hasan Ağanın ilk ve tek karısı unutma sakın" tam arkasını dönüp gidecekken tekrar dönüp "Hasan çıktı gelmez bu gece boşa bekleme ha - sehpanın üzerindeki şerbeti gösterip- iç şu şerbeti Şirvan Hanım boş görünce acısını kötü çıkartır" dedi ve çıktı. Bende şerbeti alıp kokladım kötü kokuyordu. Şerbeti tam içecekken gelen silah sesleriyle şerbet bardağı elimden düştü. Korkuyla pencereye bakınca birkaç gencin kendi aralarında eylendiğini gördüm. Yorgunluktan ayaklarım acıyordu yatağa yatıp uyumaya çalıştım.
Selma
Odaya dini nikah kıyılırken girip zehir döktüğüm şerbeti içip geberecedi. Ah canım benim masalın burada bitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEDEF (Zordur Kuma Olmak)
General FictionKendinden çok sevdiği Yunus'u kaybeden Sedef bir hiçliğin arasında kaybolmuştur. Daha kötüsü sırlarla dolu bir adamla evlenmesi. Hasan Ağaya kuma olan Sedef ne yapacak benimle öğrenmek ister misin?