Sabah gözlerimi açtığımda ağrıdan çatlayan başımı ovmaya başladım. Odada gözlerimi gezdirdiğimde kendi odamdan farklı olduğunu gördüm. Sessizce odamdan çıktım tam kapıyı açacakken küçük penceren gördüklerim ve bağırma seslerini dinlemeye başladım
"senin ne haddine de benin içeceğimin içine uyku ilacı koyarsın Selma sen kimsin?"
"ben kim miyim senin karın neden böyle bir insan oldun Hasan?"
"neden ha neden sen daha iyi bilirsin Selma unutmadım Mehmet'in altından kaldırmıştım seni unuttun mu?"
"sen ağam sen beni kaç kez aldattın...."
daha cümlenin sonu gelmeden tokat sesi duyuldu. Hasan Ağa hızla arkasını dönüp benim odama gelmeye başlayınca koşup banyoya girdim. Kapanan kapı sesiyle geriye sıçradım. Banyonun duvarına daha da yaklaştım. Açılan banyo kapısıyla titremeye başlarken zaten yanıma gelmişti. Koluma dokunup "bak şu işe ya ben günlerce bu geceyi bekledim ama bazı hatsizler beni uyuttu ama korkma geç olsun güç olmasın" diyip boynuma doğru yol aldı. Nefesimi tutup kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Eli sırtıma gitmişti ne ara fermuarı açtı ve elbise yere düştü bilmiyorum. Yavaş adımlarla banyodan çıktık. Beni yatağa yatırıp üstümde yerini aldı. Gözlerimi sımsıkı yumup kendimi kastım. Hırıltılı nefesi ile "kasma kasarsan canın çok yanar" gözlerimi açıp kendimi saldım artık bitmişti herşey...
Gözlerimi açınca saatin 16.18 olduğunu gördüm. Yanımda uyuyan adama baktım kalkıp üzerimi giyecektim ki kasıklarımdaki sancı ile iki büklüm oldum. Yavaşça yataktan çıkıp banyoya gittim. Duş alıp havluyu sıkı sıkı doladım. Banyodan çıkınca o da takımını giymiş telefonuyla uğraşıyordu. Kafamı eğerek yanına gittim neden bu adam kıyafet dolabının önünde duruyordu. Dolabı açıp birkaç kıyafet ve iç çamaşırı çıkardım. Tam arkamı dönüp banyoya gidecektim ki beni durdurup "burda giyin" dedi. Yavaşça havlunun altından kilotumu giydim. Şuanda kıpkırmızı olmalıydım. Tekrar havlunun altından elbisenin alt tarafını geçirdim şimdi südyeni nasıl giyecektim mecburen havluyu yere attım. Südyeni hızlı bir şekilde giyip elbiseyi yukarıya çektim. Hasan'ın banyoya gitmesi ile tam rahatlamıştım ki yine sorun fermuar ve giyemiyordum. Sıcak eller fermuarı tutup çekti. Arkamı dönünce beklediğim yüzü göremedim kimdi bu adam kirli sakalları yüzünü daha sert göstermiş. Yıllarca spor yapmanın verdiği güçle kaslar vücudunu sarmıştı. Daha ne oldugunu anlamadan Hasan'ın kalın sesi her yeri kapanmıştı "ooo hoşgeldin Oktay. Kardeşim benim askerlik bitti ha" adam arkasını dönüp "bitti abim bitti" diyip sarıldılar. Kardeşim mi şimdi birde kardeşi çıktı daha kimler vardı bu evde kimler....
Oktay Karaman
Dheeraj Dhoopar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEDEF (Zordur Kuma Olmak)
General FictionKendinden çok sevdiği Yunus'u kaybeden Sedef bir hiçliğin arasında kaybolmuştur. Daha kötüsü sırlarla dolu bir adamla evlenmesi. Hasan Ağaya kuma olan Sedef ne yapacak benimle öğrenmek ister misin?