Hyerim's pov
Aku terkejut melihat Yoonha dengan Baekhyun yang belum berpakaian. Mereka menjemput aku dan Sehun masuk ke dalam rumah mereka.
" Sorry la kacau moment korang.. " aku menundukkan kepala ku.
" Memang patut pun kau minta maaf.." Baekhyun menjawab dengan kasar.
" Baek.. Jangan la camtu.. " Yoonha menenangkan Baekhyun dan terus tersenyum manis dengan ku.
" Tak ada apalah.. Jangan risau "
" Tak payah baik sangat demgan diorang . Dahla , jom pakai baju " Baekhyun menggapai lengan Yoonha terus menariknya ke tingkat atas .
" Kenapa dengan Baekhyun tu , Hyerim ? " Aku hanya mengangkat bahu menandakan aku tidak tahu .
Baekhyun's pov
Diorang ni dah tak ada rumah ke sampai nak datang rumah aku ni . Kacau ja mood aku nak buat tu .
" Baek , kenapa ni ? Awak marah mereka sebab diorang kacau kita ke ? " Yoonha menanya sambil menyerahkan baju T-shirt kepada aku .
" Tak .. Just tak suka diorang dalam rumah kita .. " Aku mencapai T-shirt ku terus memakai nya di badan ku .
" Kenapa ? " Dia tanya lagi . Tanpa menjawab soalannya , aku keluar daripada bilik tidur ku .
Yes , aku marah . Jangan risau aku dah pakai seluar okay .
Aku turun ke bawah dan melayan 'tetamu' yang tidak diundang dengan menghidang orange juice untuk mereka .
" Kenapa kau datang sini ? Dah hadap tak muka mak bapak kau , Hyerim ? " aku menanya Hyerim sambil menuangkan juice tu kepada nya .
"Belum..Saya nak minta tolong" Kata Hyerim dengan suara yang perlahan
Author's POV
"Tolong?Kenapa?Kau dah takda duit bila tinggal dengan dia?" Kata Baekhyun.
Yoonha yang telah selesai memakai pakaian datang ke ruang tamu dan duduk di sebelah Baekhyun.
" Tak, bukan nak minta duit ..Saya nak awak pujuk eomma dan appa saya untuk terima saya balik dan-" Hyerim menarik nafas dan menghembuskannya pelan.
"Terima Sehun sebagai menantu diorang ."
Baekhyun yang memandang ke arah lain hanya tersenyum sinis mendengar kata-kata Hyerim
"Aku tak tahu apa yang kau tengah fikirkan sekarang Jung Hyerim . Kau tak tahu ke yang aku ni bekas calon suami kau? Lepastu ,dengan tak tahu malunya kau minta tolong aku untuk pujuk mak bapak kau untuk lelaki ni?Dan satu lagi , Kenapa kau mesti minta tolong aku?" Kata Baekhyun.
"Ya ,saya tahu . Saya nak minta tolong awak sebab saya tahu appa saya lebih percayakan awak daripada saya . " Kata Hyerim
"Memang patut pun. Mana taknya,malam-malam keluar pergi kelab . Paginya,balik dengan jantan mana entah " Kata Baekhyun.
"Dahla, jom kita balik " Sehun yang hanya berdiam diri akhirnya bersuara dan ingin menarik tangan Hyerim .
"T-tolonglah saya merayu " Kata Hyerim dan menepis tangan Sehun .
"Baekhyun.." Yoonha cuba memanggil suaminya itu.
"Jung Hyerim , balik " Kata Sehun dengan tegas dan menarik tangan Hyerim dan keluar dari rumah Baekhyun dan Yoonha.
Hyerim's Pov
" Tapi.." Sehun menjeling aku tajam . Si Baekhyun tu dah la marah dengan aku.. Ni nak handle Sehun ni lagi susah T^T
" Kenapa you desperate sangat nak mintak tolong dari si Byun tu.. " Sehun membuka pintu kereta lalu menyuruh aku masuk ke dalamnya .
' Tch.. Dia tu pun sama. Macam la aku tak tahu dia mintak tolong dengan Hoseok jugak ' desis aku di dalam hati
" Jangan nak lari eh " Aku tersentak apabila Sehun mengunci pintu terus menghidupkan enjin kereta .
" Kita balik dulu.. Esok-esok kita datang lagi okay ? " Aku bagaikan tidak percaya apa yang Sehun cakap .
" Nak balik dulu ke tak nak ? " Dia menoleh dan aku mengangguk .
' Tak sangka dia sokong aku ^_^ I love you HAHAHA '
Yoonha's Pov
Datang-datang je diorang Hyerim tu terus mood Baekhyun ni bertukar . Dingin semacam ja.
" B-baek? " Dia menoleh lalu membuat muka gatal dia . Tiba-tiba dia merangkak. Seram weyy..
" Kita sambung buat tu nak ? " Aigoo.. Datang dah mood byun dia ni .. Padan la tu nama pun Byun Baekhyun 😂
" Baek.. Dah malam ni.. Lain kali ja kita buat eh ? " Dia merenung dada aku. Terus menjilat bibir dia .
" Malam-malam lah orang buat tu sayang ~ " Dia meniup perlahan telinga aku.
Aku tak tahu kenapa dia byun sangat malam ni -..-
Dalam sekelip mata ja , muka dia dah tinggal beberapa inci daripada muka aku . Aku memejamkan mata ku menunggu dia membuat sesuatu.
Aik?Tak ada apa pun.. Aku buka mata dan terus Baekhyun cium bibir aku selembut-lembutnya .
Perlahan-lahan , ciuman Baekhyun turun ke leher ku . Aku mula mendesah
"Ahh~"
Dia meletakkan jari telunjuk nya di bibir ku terus menarik lengan ku untuk masuk ke dalam bilik .
Sebaik sahaja kami masuk ke dalam bilik . Aku berbaring membiarkan Baekhyun di atas badan aku .
Kami kembali berciuman. Dia membuka tali bra yang berada di belakang ku terus mencampakkan nya ke tepi.
Dia meramas dan menghisap breast aku.
" Baek-ahh.. ahh... M-more!"
Dia berhenti dan terus ke bawah.
Baekhyun merenung 'itu' dengan teruja terus membuka seluar tidur dan perlahan -lahan dia buka underwear aku.
Aku nampak dia menjilat bibir.Baekhyun menghadapkan mukanya ke 'itu' aku.
Tak lama selepas itu, aku mula mendesah kuat.
"Ahh! ahh ahh.. Baek..- Ahh~!" Aku mengangkat badan ku untuk memperdalamkan lagi lidah Baekhyun.
Dia berhenti terus membisik ke telinga.
"I'll be gentle,baby"
Jangan cakap dia nak--
"Arghh!!"
Pada ketika itulah , dia tunjukkan yang tiada sesiapa mampu berbuat perkara sebegitu terhadap diri ku .
Sehun's Pov
" Sehun-ah.. Kita jumpa parents I esok nak ? " Hyerim bertanya sebelum menutup lampu tidur .
" Arraseo ~ Dah sekarang tidur dulu eh ? " Aku memeluk erat pinggangnya .
' Aku tak sedia lagi nak jumpa parents dia .. Macam mana ni.. ' desis aku perlahan
YOU ARE READING
(ON-GOING) Fate
Fanfiction++ Semua yang berlaku adalah telah ditakdirkan. Kuat kah hubungan mereka untuk menghadapi segala rintangan? Nantikan. Collaborate with :@yehetlicious_ cr : Thanks to @PHANLYN for this cover ❤ WARNING!! Siapa rasa dia innocent jangan baca cerita ni.