Happy life

690 50 74
                                    

Seth. p.o.v.

Ik ben de gelukkigste man op aarde. Ik kan niet anders dan blij zijn. Nadia is eindelijk weer mijn vriendin. Ik kan haar weer laten zien wat voor een man ik ben. Niet te geloven dat ze 'Ja' zei.

Ik geef Nadia een kus en ze kust me terug.

'Je hebt me de gelukkigste man op aarde gemaakt.' fluister ik en Nadia bloost.

'Je maakt me gelukkig.' zegt ze dan waardoor ik nog breder ga glimlachen als dat mogelijk is.

Ik loop met Nadia aan de hand naar beneden en iedereen feliciteert ons waardoor Nadia nog meer gaat blozen.

Ze is zo geweldig.

Ik trek haar naast me op de bank en we kijken tv.

Nadia ligt lekker tegen me aan en ik kan zien dat iedereen blij is. Ik heb me sinds een lange tijd nog nooit zo blij gevoeld.

Als Nadia bijna in slaap valt til ik haar op en ze giebelt. Ik draag haar naar boven en zet haar neer op bed. Snel loopt ze weg en ik kleed me alvast uit. Als ze de badkamer uit loopt en naar het bed toe gaat poets ik snel me tanden.

Daarna loop ik naar het bed toe en klim achter Nadia. Ik trek haar tegen me aan en ze glimlacht.

'Slaap lekker, ,lief.' fluister ik.

'Jij ook.' mompelt ze. Ik geef een kus op haar slaap en sluit me ogen.

Nadia p.o.v.

Ik kan niet geloven dat Seth me vriendje is. Ik ben zo blij. Na een hele stomme tijd ben ik eindelijk weer gelukkig. Kan ik weer gelukkig zijn.

Ik kan niet anders dankbaar zijn voor het leven wat ik nu heb. Sommige gaan dood in de stomme tijd maar ik heb alsnog mijn Happy ending.

--------------------

Hee mensen. Zoas jullie misschien al door hadden... of niet. Is dit het laatste hoofdstuk van IK IN TWILIGHT 2. Nu is de vraag of ik een 3 moet maken.

Dan zou er dus in voor komen dat ze gaan trouwen enz.. Dus... Zeg het maar jongens. Niet genoeg stemmen. Geen 3 Dus voor alle stille lezers. Stem. geef je mening,.

Ik in Twilight 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu