Nadia p.o.v.
Nadat ik het gezegt heb sla ik gelijk de handdoek om me heen. Seth is rood en begint te stotteren.
'How?' vroeg ik bang.
'You were here before.' zegt Seth dan langzaam.
Verward kijk ik hem aan.
'And why would I get a message?'
'Because we were a couple. And I wanted to do something sweet for you.' zegt Seth maar één woord blijft hangen. Couple. Waren we een stel. Ja, ik vond hem leuk maar echt een stel. Ik heb nog nooit een vriendje gehad maar blijkbaar had ik met Seth.
'Why don't I remember.'
'You had a accident.'
'Oh.' Mompel ik.Seth knikt. 'I will leave you alone to think.' Dan loopt Seth de deur uit.
Seth. p.o.v.
Ik zak verbaasd tegen de deur aan. Ze wist dat ze al eerder een massage had gekregen van mij. Dat moet toch betekenen dat ze het zich weer aan het herinneren is.
Langzaam loop ik naar beneden en Edward kijkt me aan. Ook hij heeft een hoopvolle blik die ik zekerweten ook heb. Edward voelt zich dankbaar bij Nadia. Ze had voor goede dingen gezorgt. Het leven beter gemaakt.
Bella geeft me een glimlach.
'Alles gaat goed komen.' zegt Esmé blij.
'Ja. Dat weet ik wel zeker.' zegt Carlisle.
'Hoe kan het zeker zijn. Ze weet dat we een koppel waren maar ik wil dat ze echt wat voor me voelt en zich niet gedwongen voelt.'
'Ze vindt je leuk.' zegt Emmet. 'Zelfs een blinde kan dat zien.' 'Dat weet je niet.' stribbel ik tegen. Ik wil geen valse hoop krijgen.
'Seth. Ze heeft me verteld wat ze voor je voelt en het is liefde. Alleen nog klein.' legt Carlisle.
Ze heeft al gevoelens voor me. Ik glimlach en Emmet begint te lachen. Esmé kijkt alleen nog blijer. Ze is een echte moeder voor me. Een tweede dan.
-----------
Heel kort mensen. Ik weet het maar vond dat ik moest updaten.
JE LEEST
Ik in Twilight 2
FanfictionDit is deel 2 van Ik In Twilight. Nadia is terug gegaan naar Nederland. Naar haar familie. De school gaat goed totdat ze opeens op het verkeerde vliegtuig zit en zo in Italie beland. Daar loopt ze een familie tegemoet die met Heidi mee gaan. Maar ze...