Миний талаас
Чани бид хоёр үерхээд хэдийн 14 хоног өнгөрчээ. Ааа бас л их хугацаа шүү. Харин бид хоёр хэнд ч хэлээгүй,зөвхөн би л ганц найз Бурамдаа хэлсэн юм. Угаас бид одоохондоо хэнд ч харилцаагаа дэлгээд баймааргүй байна. Нууцлаг байна гэдэг сонирхолтой,адал явдалтай биш гэж үү?
Энт дээр
Өнөөдөр Эксогийнхан фэн уулзалттай гэсэн. Өдөр эхлэх болохоор өглөөдөө өөрсдийгөө бэлдээд сэлгүүцэх нь сэлгүүцээд байж л байх шив дээ. Одоогийн байдлаар бол би Лэеийн нүүрийг цэвэрлэж өгч байна. Тэр үүрээр нэг зураг авалтанд орсон юм байх,их айхтар будалт хийлгэж аааххх арилгахад хэцүү юмаа~
Лэе: Ааааххх тэнэг будаг вэ? гэж хагас нойрмог юм хэллээ.
Би: Харин тийнмээ,ядаж байхад ямар ч зузаан будцан юм. Ийм өөгүй сайхан царайлаг хүүхдийг.
Лэе: Аааяяя баярлалаа хөөрхөнөө~ гэж хэлж дуусвуу гүүюү миний ар нуруу нэг зөөлөн эдэнд оногдлоо. Би"Ааа юу вэ?"гээд хойш эргэн харвал Чанёол буйдан дээр над руу аймшигтайгаар ширтэж байсан юм. Тэгэхээр бүх юм ойлгомжтой би Лэеийг царайлаг энээ тэрээ гэцэн чинь л ингэж байгаа юм байна лдаа аааэээшшш. Би ч түүн лүү мөчөөгөө өгөхгүй сэмхэн хэлээ гаргачихаад эргэн Лэед анхаарлаа хандууллаа.
Бараг 30 минут ноцолдсоны эцэст би чадлаа хха~ Удаан зогсож бас гараа дандаа өргөж байсан болохоор ядарсандаа шууд л буйдан дээр унаад өглөө аааххх~~ зөөлөн эд дээр хонгоо тавих ийм сайхан бил үү дээ..гэж бодон нүдээ аниад хэвтэж байтал хажуунаас нэг гар гуянаас чимхэх нь тэр шүү. Би ч ухасхийн босоод хажуу тийш харвал өөө муу өнөөх Чани чинь зэвүүн инээчихсэн сууж байх нь тэр мөн энэ өрөөнд бид хоёр л үлдсэн байхыг ажаад амжив.
Би: Яааа,өвдөж байна шдээ,ядарч үхэх гэж байхад чинь
Чанёол: Пшшш,яг ядарсан болов уу даа,ядрахаа мэдэхгүй өнөө царайлаг өөгүй тольгор арьстай залуугаа шүтээд байж байсан байлгүй дээ хатагтай НАМ ЮНА
Би: Хаахх чи хардаад байгаа юм уу *инээх*
Чанёол:Үхэссс би хардаагүй хөөе,би юу гэж тиймхэн юмнаас гааххсс чи буруу ойлголт өөртөө бий болгосон байна.
Би:Заазаа ойлголоо доо~ гэчихээд түүний хацар дээр гялсхан үнсчихээд цааш харан эвхрэн нүдээ амраахаар зэхлээ.20минут хэртэй унтсан уу гүүюү менежер орж ирэн "Заа фэн уулзалтандаа явцгаая" гэж орилон намайг сэрээж орхисон юм.
Би ч тэдний албум хийсэн хайрцагнуудаас нь 2г нь давхарлан өргөсөөр тэдний араас гарлаа. Ааээшшш намхан байхын нэг зовлон нь одоо мэдрэгдэж байх шив. Давхарласан хайрцагны араас надад урдах зам нь харагдахгүй арай ядан толгойгоо хоёр тийш савлан замаа эвтэйхэн харсаар явж байтал нэг хүн миний хайрцагнууд авчих нь тэр.
YOU ARE READING
|STAFF's LIFE|pcy✔️
RomanceYou don't know about Staff's life. Sometimes it makes me happy and..sad. In conclude, that makes me crazy af. |Completed|