Өдөржингөө тэднийг дагаж явлаа.Мөн л салж унах гэж байгаа юм гэртээ ирээд л шууд өрөөндөө орж ирэн ор луугаа тэмүүллээ. Ядаж байхад Чанёол өнөөдөржингөө л намайг сандаргасан гээд боддоо.Ёжилсон инээд,гүн хар нүдээрээ утга учир нь үл мэдэгдэх харц,учир битүүлэг үгс гээд л аааххх мэдэхгүй ээ.Ямар азаар маргаашнаас эхлээд 3 өдөр амрах юм ааххх..
Кадрр тасс...Бурамын талаас
Өнөөдөр бол миний хувьд үнэхээр бүр үнэхээр гайхалтай өдөр байлаа.Хайртай хамтлагийнхнаа ойроос харж,туслаж юм яриал..Хамгийн нь Каин харц л байлаа.
Манайх Юнагийн гэрийн цаах нь талд нээх холгүй байдаг болхоор Юнаг гэрт нь оруулчихаад өөрөө ганцаар гудамж өөд өгсөх би.Өглөөнөөс хойш болсон бүх явдлыг бодон урууландаа багахан инээмсэглэл тодруулан явж байтал гэнэт утсанд смс ирлээ,харвал танихгүй дугаараас
"Шархыг минь эдгээх тэр нэгэн сайхан мэдрэмжийг төрүүлсэнд баярлалаа <3" гэсэн байлаа.Ямар тэнэг юм нь дугаар андуураад малтаад бичдэг байнаа гэж эхэндээ бодсон ч бодлыг минь таслан дахин смс ирлээ.
"Каи-с Хөөрхөн шулам Бурамд очсон гэж найдаж байна" гэсэн байх нь тэр. Аааааааа~~~ АЛЛАХХХ ТЭНГЭР МИНЬ гэжжж үнэхээр гэж үү?Нээрэн Каи-с ийм смс ирлээ гэж үү гэж бараг л гудамжны нөгөө талд сонсогдохоор орилон дэгдсээр гэртээ орж ирэн шууд л орон дээрээ тэрийн хэвтлээ.Бурхан минь гэж тэр яаж миний дугаарыг олсон юм болоо? Заазаа хэнд хамаатай юм,тэр чинь од олны танил яаж байгаад ч хамаагүй миний дугаарыг олчихоор хүн,аааххх чинчаа~~ би одоо юу гэх хэрэгтэй юм болоо? Гэхдээ энэ яг Каи мөн болов уу ааахххххх яах вэээ!??? Гэж өрөөгөөр дүүрэн орилж дэвхцэн байж байтал утсанд дуудлага ирлээ.Очоод харвал нууцалсан дугаар байх бөгөөд би бодож бодож авлаа.
Би:Байна~
#:Смс уншсан биздээ.
*Үнэндээ энэ Каин хоолойтой үнэхээр адилхан байна*
Би:Кхмм,өөрөө хэн бэ?
#: Ээээеее,арай ч дээ чи намайг танихгүй байгаа юмуу даа гэж их л ёжлон хэлэх аж.
Би:Арай-а ч-чи К-к гэж ээрэн мууран хэлэх гэсээр байтал тэр "Заа тиймдээ Би Каи байна шүү дээ"
Би:Гэхдээ чи яаж?миний дугаарыг олсон юм?
Каи:Аааанн тэр бол би чиний утаснаас өөр лүүгээ залгаад л олчихсон.Чи л өөрөө утсаа салан палан царайлчаад буйдан дээр орхичихсон л байна лээ.
Би:Мммнн~ * Яг үнэндээ би юу гэхээ ер мэдэхгүй байна аааээшш*
Каи бид хоёрын дунд хэсэг чимээгүй байдалд үүссэнийг тэр бусниулан "Тэгэхээр хөөрхөн шулмаа сайхан амраарай, удахгүй уулзана гэж найдаж байна" гэчихээд намайг хариу хэлэхийн завдалгүй тасалчихсан. Тасалсан нь ч болсон юм,учир нь би юу гэж хэлэхээ мэдэхгүй байсан юм. Аааааааахххххххх~~~ би яг зүрхээр явахнээ... олон юм бодсоор кадрр тасарчээ. Бүр Каитай хамт өнгөрөөх ирээдүйнхээ талаар ч бодоод амжсан шүү...
YOU ARE READING
|STAFF's LIFE|pcy✔️
Storie d'amoreYou don't know about Staff's life. Sometimes it makes me happy and..sad. In conclude, that makes me crazy af. |Completed|