Tom Riddle?

480 16 7
                                    

Bu defter çok garipti ne bir yazı vardı ne de bir başlık. Bende bir şeyler yazmaya karar verdim

"Benim adım Harry Potter"

Yazdıkdan sonra çok garip bi şekilde yok oldu. Ama bir dakika orada başka bir yazı çıkmıştı

"Merhaba Harry Potter ben Tom Riddle"

Tom Riddle mı? Tom Riddle da kim?

"Memnun oldum Tom Riddle, acaba Sırlar Odası hakkında bir şey biliyor musun?"

"Evet"

"Peki ne?"

"Sana göstereyim" bu yazı çıktıktan sonra birden kendimi başka bir yerde buldum. Sesler bulanık geliyordu. Yanımdan uzun boylu bir çocuk geçti, sonra Dumbledore göründü.

"Tom bu saatte burada ne işin var?"

"O adam kimdi Profesör Dumbledore?"

"Ah o önemli değil Tom. Saat geç oldu yatsan iyi olur"

Dedi ve gitti beni görmediler galiba bir anının içine girmiştim.

Tom başka bir yere yöneldi, onu takip ettim bir odanın içine girdi. Bende peşinden gittim. Içerde dev bir sandık ve bir de kocaman biri vardı.

"Biliyordum Hagrid!"

"Tom hayır lütfen yapma!"

"Alohomora!"

Dev sandık açıldı ve içinden siyah bir şey çıktı hızla odadan çıktı Tom büyüler le engellemeye çalışırken anı bitti.

Defteri kapattım. Hagrid. Eskiden sırlar odasını Hagrid açmıştı.

Selaaaammm! Sonunda yb atabildim zamanım olmadığı için yb gelmemişti bende sığdırmaya çalıştım çok kısa vir bölüm oldu ama sonraki bölümde acayip şeyler olucak!! (kötü adam gülüşü) heheheh! Öhöm öhöm. Evet nerde kalmıştık? Hah doğruya bir de Percy Jackson var. O kitaba devam etmemi isteyenler var mı? Çünkü cidden çok az kişi bakmış.

Harry Potter ve Alternatif Hayat [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin