Harry
Uyandığımda karşımda Dumbledore duruyordu.
-Efendim taş! Quirrell dı oydu!
-Sakin ol Harry taş yok edildi.
-Ama arkadaşınız Nicolas Flamel-
-Demek Nicolas Flamel i biliyorsun. Evet Harry o ölecek. Doğru olan buydu kararı kendi verdi. Ve bu arada Mrs. Granger senin için çok endişelendi.*göz kırptı*
Ve gitti. Revirden çıktığımda Hermione yi gördüm o da beni gördü, önüne gelen herkesi iterek bana doğru koşmaya başladı.
-Harry!
Dedi ve boynuma atıldı,
-İyisin!
-Evet iyiyim Hermione.
Geri çekildi. Gözlerinin altı morarmıştı, uykusuzluk çektiği belliydi. Beni düşünerek uyukusuzluk çektiğini düşününce kıkırdadım. Bugün okuldan ayrıcalaktık akşam masaya gittim Slytherin masasına oturdum, Hermione de Ravenclaw masasına. Dumbledore konuşmaya başladı.
-Yine bir yıl sonuna geldik! Ve tabii puanları açıklamadan olmaz, Slytherin 400 puan, Ravenclaw 400 puan, Griffindor 500 puan, Hufflepuff 550 puan. Ama son olayları da düşünürsek Harry Potter ın cesurca okulu kurtarnası ve Hermione Granger ın üstün zekasıyla ona yardım etmesini düşünürsek Slytherin ve Ravenclaw a 200 puan daha veriyoruz.
Ravenclaw ve Slytherin masası çoşkuyla alkışladı birisi arkamı sıvazladı.
-Ve bu şekilde iki bina da eşit puanla öne geçiyor. Bu nedenle de bayrakların bir kısmı yeşil bir kısmı mavi olacak.
Bayrakların yarısı yeşil yarısı mavi oldu.
-Gidebilirsiniz Hogwarts Expresi birazdan kalkacak acele edin.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hogwarts Expresine bindim bir vagona oturdum yanıma da Hermione geldi.
-Harry orada yaptığın şey... beni çok endişelendirdin. Bir ara öleceksin falan sandım.
Dedi. Biraz zaman geçti sonunda vardık, Vernon enişte, Petunia teyze ve domuz Dudley beni bekliyordu. Gitmeden önce Hermione geldi.
-Harry görüşürüz, başına bir bela açma ve buraya yeniden gelirken sağ gelmeye dikkat et.
Dedi ve yanağıma bir öpücük kondurdu gitti. Kıpkırmızı olmuştum, Vernon enişte,
-Hadi çocuk bütün gün seni bekleyemem!
Dedi ve eve gittik.
Arakadaşlar sonunda Felsefe Taşı sezonunun finali geldi. Umarım beğenmişsinizdir, kısa oldu Sırlar Odası yla devam edecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter ve Alternatif Hayat [TAMAMLANDI]
Fiksi PenggemarYa Harry potter slytherine seçilirse ve hermione ravenclaw a seçilirse birleşebilirmiydiler? göreceğiz...