3 başlı köpeği gördüğümüz an aklım başımdan gitti resmen. Hemen Hermione 'yi tuttum ve hemen dışarı attım, kapıyı kapatmaya çalıştık ve sonunda başardık. Hermione,
-Oda neydi öyle?
-Sanırım 3 başlı bir köpekti.
-Hadi ya gerçekten mi? Ben o köpeğin altındaki kapaktan bahsediyorum.
-Oraya bakma zamanını nerden buldun sen? Ben o sırada kafasına bakıyorudum.
Dışarı çıktığımızda Snape e rastladık. Bu adam cidden çok garip her yerde beliriyor resmen.
-Potter! Hemen benimle gel.
Hermione ye baktım o da şaşkınlıkla bakıyordu. Snape i takip etmeye başladım. Beni bir yere çekti ve konuşmaya başladı.
-Senden ne kadar nefret etsem de Potter! Bizim Quidditch takımımız için iyi bir oyuncu olursun. Bundan itibaren maalesef Slytherin takımının Arayıcı sısın.
Çok şaşırmıştım. Ne yani ilk önce benden nefret ediyor hatta bunu açıkça belirtiyor sonra da bana Quidditch takımına girdin diyor.
-Antrenman bu akşam başlıyor.
Hemen Hermione yi aramaya başladım. İlk önce kütüphaneye gittim. Hermione oradaydı doğal olarak.
-Hermione Slytherin takımına alındım!
-Ne ciddenmi? Bu harika bir şey! Peki pozisyonun ne?
-Arayıcı.
-Vay canına, bayağı uzun zamandır hiçbir 1. Sınıf takıma seçilmedi.
-Gerçekten mi?
Çok şaşırmıştım yani uzun zaman sonra ilk ben mi 1. Sınıflardan takıma seçildim? Akşam oluyordu hemen antrenmana gittim. Orada bir grup çocuk beni bekliyordu. Tipi sanki kaymış gibi olan,
-Merhaba ben Flint. Takımın lideriyim, isterseniz başlayalım.
Dedi ve başka bir şey demedi. Hiç bir fikrim yoktu, sonra Flint bir şeyi bırakıverdi. Altın bir uçan topa benziyordu, sanırım benim yakalamam gereken şey buydu. 2 dakikada yakaladım. Ve antrenman sona erdi. Flint,
-Yarın Hufflepuff la maçımız var. Herkes öğleden sonra burada olsun.
Dedi ve gitti. Bugün deliksiz bir uyku geçirdim. Öğleden sonra sahaya gittim.
-Herkes hazır mı? Hadi bakalım.
Dedi ve Madam Hooch geldi.
-Güzel ve faulsuz bir maç istiyorum. Kaptanlar el sıkışın.
Kaptanlar el sıkıştık tan sonra maç başladı. Ve onu gördüm altın Snitch havada uçuyordu hemen peşinden gittim. Ama Hufflepuff arayıcısı da peşimden geliyordu, çocuk birden önüme geçti. Tam Snitch i yakalayacaktı ki çılgınca bir şey yaptım... süpürgemin üstüne çıkıp Snitch e doğru atladım. Altın Snitch i elimde kavradığımı hissediyordum ama küçük bir sorun vardı. Düşüyordum.
Gözlerimi açtığımda revirdeydim ve Hermione önümde duruyordu.
-Harry!
Dedi ve bana sarıldı.
-Senin için çok endişelendim öldün sandım. En iyi arkadaşımı kaybedemem. Tek arkadaşımı.
-Hermione bir şeyim yok burdayım işte.
Bayan Pomfrey geldi.
-Bayan Granger lütfen dışarı çıkın. Bay Potter ın dinlenmeye ihtiyacı var.
Hermione bana el sallayıp dışarı çıktı. Haklıydı benim de tek arkadaşım oydu.
Selam! Bu bölümün fikri için her zamanki gibi zeynep215a ya çok teşekkür ederim. Dün bölümün gelmemesinin sebebi çok yoğundum. Yani basket maçım vardı falan. O yüzden yeni bölüm atamadım. Görüşürüz, öptüm!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter ve Alternatif Hayat [TAMAMLANDI]
FanfikceYa Harry potter slytherine seçilirse ve hermione ravenclaw a seçilirse birleşebilirmiydiler? göreceğiz...