Kapılardan girmeye başladık 1.sınıflar ayakta önde durdu bende durdum. Sonra Profesör Mcgonnogal yanında eski püskü bir şapkayla geldi.
-1.sınıflar birazdan bu şapkayı başınıza geçireceksiniz ve binanız seçilecek.
Seçmen Şapka ilk önce bir şarkı söyledi sonra birkaç kişinin binaları seçildi. Sonunda sıra Hermione Granger a geldi. Şapka ilk önce bekledi ve RAVENCLAW! diye haykırdı. Sıra bendeydi şapkayı kafama taktım,şapka mırıldanmaya başladı "Hmm çok zor çok çok zor. Cesur, zekası da fena değil,kendini kanıtlama arzusu-
-Lütfen Slytherin olmasın lütfen Slytherin olmasın. Diye fısıltıyla konuştum ama şapka sesli bir şekilde
-Demek Slytherin olmasın. Emin misin? Çok başarılı olabilirsin. Hayırmı ozaman SLYTHERİN!
Diye haykırdı. Slytherindekiler sevinçle alkışlarken ben büyük bir hayal kırıklığı içerisindeydim. Dumbledore baktığımda onun hali benimkinden farksız değildi. Peki o neden böyle pek sevecen değildi? Yoksa Slytherine girmesini istemiyor muydu? Harry bunları bir kenara attı.Dumbledore konuşmaya başladı.
-1. Sınıf öğrencileri, okul alanındaki ormanın bütün öğrencilere yasak olduğunu unutmasınlar. Hadememiz Mr Filch de ders aralarında koridorlarda büyü yapmanın yasak olduğunu sizlere hatırlatmamı istedi. Quidditch seçmeleri ders yılının ikinci haftasında yapılacaktır. Kendi binalarının takımlarında yer almak isteyenlerin Madam Hooch a başvurmaları gerekmektedir. Son olarak söylemek istediğim bir şey var. Sağdaki üçüncü kat koridoru, çok büyük acılar çekerek ölmek istemeyen herkese kapalıdır.
Sonunda konuşması bittiğinde Harry Çatlak Kazan da karşılaştığı Profesör Quirrell in yanında konuşan adamı gördü. Birine sordu.
- Profesör Quirrell in yanındaki adam kim?
- Adı Profesör Snape iksir öğretmeni.
Sonradan Harry alnında bir acı hissetti. Sonradan merak etti neden sağdaki üçüncü kat koridoru acı çekerek ölmek istemeyen herkese kapalıydı? Harry bunun şaka olduğunu düşündü ama aslında şaka olmadığını biliyordu. Bunu mutlaka araştıracaktı ama ilk önce derse girmesi lazımdı. Ders iksir dersiydi Ravenclawlarla. Harry yine o kızla karşılaşacağı için mutluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter ve Alternatif Hayat [TAMAMLANDI]
FanficYa Harry potter slytherine seçilirse ve hermione ravenclaw a seçilirse birleşebilirmiydiler? göreceğiz...