Elime bakiyorumda hâla 5 yasimda tanismis olduğum aynanin izleri mevcut. Ne saçma bi kaza. İnsan nasil olurda aynayi taniyamaz,çok garip değil mi? 'Hey siran geldi,biraz cabuk ol' sesiyle irkiliyorum. Tabldotumu alip açık büfemsi yere doğru ilerliyorum. Kahvaltida ucuz beyaz bir peynir,ne idüğü belirsiz bir jambon,siyah zeytin,domates-salatalik ve yumurta var. 'Ne zengin bir kahvalti ama' sesleri arkadaki tayfadan yükseliyor. Aşci teyze hic sesini cikarmiyor veya duymuyor. Çayimi da alip bir masaya geciyorum. Çok fazla gruplaşma olsa da herkesi seviyorum burada. -siradan olanlar hariç- Enes yanima oturuyor. kumral,kalipli ve çekici bir çocuk. 'gunaydin' demesiyle yüzümü ona çevirip,tatli bir gülümseme takiniyorum. 'gunaydin'.Onun tabagina ilisiyor gözüm. Sadece yumurta almis haspam. Tekrar vucuduna ceviriyorum bakislarimi. Çok çekici bir ten rengine sahip bi o kadar da masum. Onu izledigimi fark etmiş olucak ki -bu kacinci fark edişi- kahkahayi basiyor. 'Hayrola tuana açikta bir şey mi gördün?' Utansamda utanmamis gibi yapip ona eslik ediyorum. Basiyorum kahkahayi. Ordan sinsi bakislarla İbrahim beliriyor. 'Naber gençlik? Keyifler gicir gibi?' İbrahim; tifil,esmer,kassiz,çok zayif ve çaykolik bir çocuk. Enes'e tepki olarak yaratilmis adeta. Huy olarakta pek zittiz. Her neyse yine de seviyorum bu çocuğu etliye sutluye karismiyor,dünya yansa umrunda olmayan bir tip. Enes İbrahim'in gelmesinden rahatsız olucak ki yumurtasini iki lokmada bitirip kalkiyor. 'Afiyet olsun tuana,sonra görüşürüz.' diyerek uzaklasiyor. İbrahim bana dönerek 'Eee tuana bugün napiyoruz? Benimle tanistiracagin üç beş kiz arkadasin vardır değil mi?' 'Maalesef İbrahim' diyorum. 'Bütün arkadaşlarımla tanistin,hepsinin de tadina baktin sanirim.' Üç numarali bakisimi atip bende kalkiyorum masadan.
... Odama geciyorum. Bu odada yeniyim. Ruhsal bozukluklarimdan dolayı bir süre hastanede kaldim. Simdi taburcu ettiler. Sonunda okuluma kavusucaktim. Dolabimi actim. Kiyafetlerimi tuba -hastaneye gitmeden önce en yakin arkadasimdi. Şimdi kimlerle takildigi hakkinda en ufak bir bilgim bile yok- yerleştirmişti. Ne kadar da çok ozlemisim kıyafetlerimi. Hemen bacaklarimi olduğundan da zayif gösteren füme, alacali pantolonumu kaptim. Üstüme sirttan hafif dekolteli kisa bluzumu giydim. Hava serin olur diye spor trenckotumu alip,kirmizi convercelerimi yolda bagladim. Ve nihayet okula varmistim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dairesel koridorlarda köşe kapmaca
Novela JuvenilSizden biri olmamam sizden biri olamayacagim anlamına gelmiyor.