Garson beni duvara yapıştırdı. Ve öpmek için yaklaştığında jiminin geldiğini gördüm. Hemen yanına giderek ona sarıldım.
Pjm: (Adın) Noldu!?
Söylemeye korkmuştum. Ve biran kendime geldim. Jimini ittim. Ve masaya oturdum. Sinirlenmişti.
Pjm: HEY! NE YAPTIĞINI SANIYORSUN SEN!?
Pjm: BUNUN CEZASINI ÇEKİCEKSİN!
Koşar adımlarla geldi ve kolumdan tutarak beni geldiği arabaya bindirdi. 5 dakika sonra bir eve geldik. Beni indirdi ve eve soktu. Eve girince duvarla arasına aldı beni. Ve öpmeye hatta sömürmeye başladı. Beni kucağına alarak yukarı kata çıkardı. Ve bir yatak odasına getirdi. Beni yatağa attı. Ve üstümü soymaya başladı. Boynumu emiyordu. Şimdi kendi üstünü soymaya başladı. Pantolonunu çıkarttı. Ve tam boxerını çıkarırken onu durdurdum. Sinirli sinirli bakıyordu.
Adın: Olamaz jimin
Pjm: NEDEN!?
Adın: JİMİN BEN BAKİREYİM!
Pjm: CEZAN KATLANDI KEDİCİK. BABACIĞA BAĞIRMAK HA!?
Beni dinlemeden boxerını çıkardı. Ve bir an içime girdi.
Adın: AHHG Jİ-Jİ-JİMİN ÇIK İÇİMDEN.
Ben böyle derken gel gitlerini dahada hızlandırıyordu.
Pjm: SANA CEZAN VAR DEMİŞTİM KEDİCİK
Bir yandan göğüsümü sıkıyor. Bir yandanda beni beceriyordu.
Adın: JİMİN LÜ-LÜ-LÜTFEN ÇIK İÇİMDEN!
Hayır bir faydası yoktu. Ve içimde çıktı. Yataktan kalktım kapıyı açacakken kolumdan tuttu.
Pjm: ÖYLECE BIRAKACAĞIMIMI SANDIN KEDİCİK!?
Beni döndürdü. Ve popoma soktu.
Adın: JİMİN LÜTFEN YAPMAA!
onu itmiştim ve yere düşmüştü. Hemen üstümü giyindim. Ve kapıyı açıp çıktım. Dışarıda yağmur yağıyordu. Sadece koşuyordum. Bir markete girdim. Hem ıslanmıayacaktım hemde bir hamilelik testti alacaktım. Çünkü karnım çok ağrıyordu. Testti alıp çıktım. Kendi evime gelmiştim. İçeri girip kapıyı kapatıp kitlemiştim. Camdan jimjnin beni aradığını gördüm. Hemen testti yaptım. Biraz bekledim. Ve...SİZCE TESTDE NE ÇIKTI?