ANGST ve şiddet ve kan ve olumsuz örnek olacak her şeyi içerebilir lütfen etkilenenler okumasın ♡
Levisiz okulun ilk günü;
Kendime çok güveniyordum. Dedikoduları kendi üstüme çekecektim ta ki tamamen bitene kadar.
İnsanlar böyledir. Bir iki konuşur sonra unuturdular. Unutmasalar bile daha az konuşurlardı.
Sanırım bunun olması için bir hafta yeterdi. En azından benim tabirimde...
Okula giderken Mikasa ile buluşmak için durakta oturmaya başladım.
Otobüsle gitmeyecektim ama duraklarda oturmayı seviyordum.
Mikasayla gitmeyi ben ortaya atmıştım. Her ne kadar kendi başıma bu dedikodularla baş edebileceğimi düşünsemde öyle olmadığını biliyordum.
Baş edemeyebilirdim ve Mikasanın yardımına ihtiyacım vardı. O beni korurdu...
Elimde ki telefona boş bir şekilde bakmaya devam ettim. Whatsaap grubu saçmalığı okul açıldığında bitmişti ama her biri ile özelden konuşuyordum.
Tabi bu onlar için engel değildi. Grubu tekrar açmışlardı ve nereden öğrendikledini bilmediğim (!) levi ile aynı evde kaldığım dedikodusunu yapıp ship ismi bile bulmuşlardı.
Hatta grubun adı Rirendi... Tamam bu benim çok hoşuma gidiyordu ama Levi söz konusu olunca böyle saçma şeylerle ilgilenniyordu.
Dünden biriken mesajları tek tek okumak için gruba girdim.
Hanji ve sasha nın mesajlarını görünce hem kaşlarımı çattım hem gülesim geldi.
Hanji: Merak ettiğim bir konu var?
Sasha: Ne?
Hanji: Hangisi üstte?
Sasha: Kesinlikle Eren üstte.
Hanji: Bir kere Erende lider vasfı yok, Levi üstte.
Sasha: Ama Eren kalıplı ve uzun!
Hanji: Levi daha baskın! Hem Eren kızarabiliyor!
Sasha: leviyi Eren diye inlerken hayal edebiliyorum.
Mikasa: Ne saçmalıyorsunuz?
Hanji: Mikasa! Söyle hangisi seme-uke?
Mikasa: Eren altta.
Hanji: Demiştim!
Sasha: Bunu kabul edemem. Yalan söylüyor.
Sasha, Mikasa kişisini gruptan çıkarttı.
Hanji: neden kabullenemiyorsun :)
Sasha: Eren Seme!
Mesajları daha fazla okuyamadan Mikasanın gelip başımda dikiliyor olduğunu fark etmiştim. (Az önce acayip Hanji ve Sasha shipledim djdj)
Okuduklarım yüzünden kıpkırmızı bir yüzle duruyordum.
"Hadi gidelim." dedi Mikasa kısaca. Hala bana sinirli olduğunu anlamıştım. Ne de olsa benim zarar görmemi istemiyordu ve ben Leviden se kendimin zarar görmesini istiyordum. Buna katlanamıyordu.
"Mikasa..." diye seslendim hüzünle. Benimle konuşmaması canımı sıkıyordu. Bana baktığında iç çekip konuştum.
"Bana küsme... Sende olmazsan yalnız kalırım." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asilze
FanfictionRiren hikayesidir. +18 bulunabilir (shshsj) Levinin bilimmeyen kişiliği, Erenin dikkatini çeker. Erenin tesadüfen tanıştığını düşündüğü Levi, aslında bir şeyler saklıyor olabilir mi? @theshipperpanda @-black-