Capitolul 6

2.2K 148 51
                                    

Audrey POV
Inima mea este cat un purice, sunt intimidata complet de casa imensa in fata caruia stau. Acesti oameni chiar nu au avut ce face cu bani. Trag aer adânc in piept dar intru cu reținere in casa unde se presupune ca ar trebui sa il gasesc pe Sean. De fapt gasesc un barbat de varsta a doua, cărunt, destul de bine facut care se uita pervers la mine.
-Unde e Sean? Intreb agitată. Limba sa ii umezește buzele crapate si mi se face scârbă. Se ridica de pe canapeaua mare si bej si se apropie de mine.
-De ce te interesează fiul meu? Îngheț. Normal ca este tatăl lor. Cine altcineva ar putea fi? Proasta sunt. O mana de a lui se aseaza pe soldul meu si ma fac rosie la fata. Furia pune stăpânire pe mine si pumnul meu face contact cu nasul sau. Si inca o data. Si inca o data. Pana il las pe podea, într-o balta de sange, dar respirand.
-Am stat doua ore sa gasesc adresa asta, am dat peste un pedofil, un măgar, o javră, ca sa il gasesc pe Sean si pana la urma nu am găsit nimic. Tip eu exasperată iesind din casa, o iau din nou la vale spre orfelinat maraind si blestemand tot neamul lui Sean masculin de la maimuță in coace. Dupa inca o ora de mers jur ca nu m-ai imi simt picioarele. Am nevoie de o masina sau macar o bicicleta in puii mei. Intru pe usa orfelinatului si o vad pe directoare vorbind cu un barbat, iar in jurul lui afladu-se gașca mea, presupun. Ma apropii si cand il vad pe Sean nervii ma curprind din nou si sar peste el, amandoi aterizand la pamant. Aud icnete din jurul meu si de sub mine, ma uit furioasa in ochii bărbatului maraind.
-Stau si te caut ore întregi crezand ca esti mort prin nu stiu ce canal, merg la tine acasa si imi apare tatăl tau in fata vrand sa ma violeze. P.S. acum este inconstient pe hol. Spun raspicat si Sean mărește ochii.
-Tata a incercat sa te violeze? Tipa Sean impreuna cu Erica. Erica se apropie iar Sean ma scaneaza din cap pana in picioare, sau ma rog, cat poate vedea. Aprob incet din cap si nici nu imi  dau seama cand sunt ridicata de la sol de catre Sean care se ridica odată cu mine.
-Zi-mi ca nu te-a atins! E un ordin sau o intrebare? Practic m-a atins, si l-am atins si eu pe el. Sean imi prinde umerii cu putere si ma zgaltaie violent, palma ce a urmat ia surprins pe toti inafara de mine.
-Nu am fost violata. Ho. Tip si el usor usor se calmeaza. Isi drege glasul si ma prinde strans de mana.
-La revedere. Imi i-au fiica si plec acasa. Spune el cu un aer profesional si eu ridic o spranceana. Ma uit in jur dar nu vad pe nimeni care sa semne cu barbatul ce ma tine de mana.
-Auzi, vezi prost? Nu vad nici o mucoasa rasfatata pe aici. Spun eu ironică si el imi strânge mai tare mana eu icnind.
-Pentru ca nu este o oglinda in apropiere. Ma incrunt furioasa dar nu mai apuc sa fac ceva ca acesta ma ia la el pe umăr. Ma zbat ca pestele pe uscat sub privirea stupefiata a fetelor. Genunchiul meu face contact cu abdomenul sau tare, in drumul nostru spre masina. Tace. Pur si simplu tace. Si nu a facut nimic pana sa ajungem la masina insa inainte sa ma bage fortat pe scaunul din dreapta, simt o durere ascuțită ce ma face sa tip, pe fesa dreapta. Al naibii pervers. De aceasta data sunt mult mai calma si el la fel, nu ne-am spart capurile si nu ne-am bătut. Nimeni nu a vorbit tot drumul, singurul sunet a fost scos de mine atunci cand a oprit masina in fata unui bloc mare de culoare bej. Este mult prea departe de orfelinat, prea multa agitație, prea departe de clubul Serpent si prea departe de libertate. A pus totul cap la cap, bucatica cu bucatica, nenorocitul! Injur in barba atunci cand ma trage in lift fortat si ma abtin sa nu il iau la suturi, iar dupa fata sa si el se abține. De la multe chiar.
-Unde e camera mea? Intreb degajata cand pășesc in apartamentul gigantic. Sean se uita dubios la mine dar sfarseste prin a-si da ochii peste cap.
-Sus, pe scari, a doua usă. Prima ușă e a mea. Si ultimele doua sunt libere. Urc cu bagajele  mele mici pe scare îngustă si lunga fiind atenta sa nu ma omor de proasta ce-s. Nervii pun stăpânire pe mine atunci cand imi vad camera si mârâi animalic. Il omor.

AmazoanaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum