Audrey POV
-Re? Restaurant. E a patra oara cand inchid la fazan si il joc de vreo o ora desi m-am saturat de el. Fac spagatul la propriu pe pereți, piciorul de sus fiindu-mi îndoit pana la genunchi ținând partea de sus a usii iar piciorul de jos ținând partea de jos a usii, in timp ce eu tin clanța. Este randul meu sa stau sa tin animalul salbatic înăuntru pana ce se calmeaza sa avem timp sa fugim. Directoarea doar a trecut pe langa noi si a spus ca daca rupe usa el cumpara alta, in ciuda obiectilor lui eu imediat am fost de acord cu un zambet imens pe fata.
-Imi e dor de Joe. Recunoaște Chevyl si rânjesc pervers
-Nebunilor, ce am pierdut? V-ati lins, ceva - ceva? Intreb pe un ton jos si ea se inroșeste imediat dar incepem sa radem toate.
-Ne-am sărutat. Recunoaște ea si eu ii arat rapid un ok si pun inapoi mainile pe clanță.
-Tu Anais, cum o mai duci? Intreb plictisita si încordată. Am nevoie neapărat de un somn lung.
-Hă? Bine. Satena abia ce se trezeste din transă si dupa ce imi raspunde murmura ceva incoerent. Dau din umeri si ma incrunt puternic atunci cand nu se mai aude nimic. Absolut nimic. Nici macar respiratia lui Sean.
Iar daca se așeza pe pat se auzea deoarece paturile scârțâie. Ma asez icnind in pozitie normala, si iau mainile de pe clanta. Fetele tipa in spatele meu si eu dau sa ma intorc insa nu apuc ca sunt lipita brutal de usa de care pana acum cateva minute eram legate.
-Of fata tati...lasa ca ajungem acasa. Cuvintele lui Sean ma fac sa măresc ochii iar minunatele si fricoasele mele prietene doar stau si tipa încontinuu. Pot sa aud pașii fetelor care vin de sus insa cu o singura privire toate s-au îngrămădit la un colt. Termina. Sunt întoarsa insa ma zbat ca o nebuna in bratele sale puternice desi acesta ma lovește unde apuca. Ma misc frecvent si fara nici o directie, iar atunci cand vrea sa ma scoate afara imi pun picioarele de o parte si de alta a tocului usii el nereușind sa ma împingă afara.
-Da-mi drumul. Tip ca in gura de șarpe si ma opun fortei sale, simtind ca o sa mi se rupa picioarele in curand.Reușește in cateva minute sa ma scoata afara din orfelinat si sa ma bage in masina. Totul se intampla prea repede. Mainile imi sunt incatusate de portiera masinii iar eu stau si ma uit socata cam treizeci de secunde la bratarile de fier pe care le-a scos de naiba stie unde.
-Da-mi drumul. Ma smiorcai eu lui, aproape plangand. Acum sunt pusa la colt si vulnerabila, in niciun caz nu pot sa am gura mare. Sunt obișnuita cu bataia insa sa o primesc incontinuu si cu tot felul de obiecte ma întrece putin. Dupa privirea turbata a lui Sean probabil cand vom ajunge la apartament voi fi omorata.
-Ai spus ceva? Intreaba el cu un calm înfiorător si eu neg cu vehementă. Pornește masina si eu incep sa ma misc ca proasta, taindu-ma la încheieturile care ma ard groaznic in acest moment dar degeaba. Parca catusele astea se strâng si mai mult, pas cu pas. Mai ales cand ajungem in lift.
-Sean...da-mi drumul. Si asa ca bati o fata, macar sa avem șanse egale. Incerc sa il iau cu binisorul insa după stransura de pe brațul meu fac mai rau.
Sean POV
Ajungem in camera mea si o trantesc pe bat, pe burta. Ii dezleg o mana si rapid o leg de tablia patului desi este cam greu cand fata de sub mine se misca ca o sălbatică sub mine, asta făcând doar sa ma excit mai tare. Vrea sa fiu rau? Ii arat eu ce inseamna sa fiu rau.
-Nuuu, la naiba, numai nu ma viola Sean. Tipa Audrey atunci cand ii dau pantalonii odată cu chiloții jos. Cu privirea asupra fundului bombat si bronzat ma gandesc detaliat ce as putea sa ii fac, parca nevrând sa o violez deoarece...nici eu nu stiu. Rânjesc imediat ce mintea mi se luminează si imi dau jos cureaua pantalonilor.
-Oh, trebuie sa pedepsim fetita rea si sa o recompensam pe cea cuminte. Tu ce fel de fata crezi ca ai fost? Intreb badjocoritor, aplecandu-ma peste urechea ei.
-Cu. Minte. Scuipa ea cuvintele apasat si pot doar sa ii respect taria de caracter. Ma dau inapoi si incep sa plimb cureaua deasupra fundului ei, coborand in jos pe coapse. Un sunet inocent vine din partea ei si maresc ochii pufaind.
-Ce avem noi aicea? Intreb eu mai mult pentru mine. Atunci cand ii lovesc coapsele usor, Audrey scoate un geamat urmat de o înjurătură puternică. Se pare ca am gasit o zona erogenă.
CITEȘTI
Amazoana
RomanceO poveste interesanta, dramatica, savuroasa si pasionala preserata cu putin umor. Din ea fac parte doi oameni simpli la prima vedere dar incetul cu incetul isi arata adevarata fata. Audrey Winston este fata aceea de care iti este mila la prima vede...