Sean POV
Maraitul femeii de sus se aude tare si clar iar pentru o secunda un fior imi cuprinde tot corpul. Imi scutur capul, si imi pun piciorul drept peste cel stang dand peste cap si ultima picătură de whiskey.
-Roz? Pe bune? Roz, si ti-ai mai pus si mutra pe perete. In camera aia sa dormi tu pedofilule. Saracul poster, cu fata mea pe el, este trântit furios la picioarele mele iar inainte sa o invat bunele maniere, Audrey alearga inapoi pe scari. Aud o bubuitură puternică si maresc ochii. Doar nu o sa distruga casa, nu?
-Audrey. Strigătul meu este dat afara inca de pe scari. Deschid usa camerei ei dar absolut nimic, fug in baie si iarăși nimic. O caut amănunțit in toate camerele si baile dar nu o gasesc. Sentimentul de furie si panica pune stăpânire pe mine si strig de nervi. Cine m-a pus sa o adopt pe asta? Trebuia sa fuga proasta de Erica. Acum eram cu casa copilariei, cu tata langa mine, sau ma rog, tata care locuia cu mine, si eram si satisfăcut. La dracu' cat de cretin am putut sa fiu. Trag aer adânc in piept si intru in camera mea, de fapt dau sa intru in ea dar nu pot. Usa este încuiată. Doar nu....
-Iesi afara mucoaso. Te omor. Pumnii mei sunt deja rosii de la cat am bătut si tot ce aud de partea cealalta sunt niste zumzete. Am petrecut doua ore sa o caut si ea era bine mersi in camera mea, nu vreau sa stiu ce a facut sau ce a găsit acolo. Oricum o sa folosească totul impotriva mea, iar gândul ca eu am deja pistoale in apartament ma face sa ma ingrijoreze nebuna. Scap un oftat plin de tensiune si ma dau doi pasi mai in spate. Imi distrug apartamentul la o zi dupa ce l-am luat. Piciorul meu face contact dur cu usa si aceasta cade la pamant fara a produce foarte mult zgomot datorită covorului persan de culoare alba.Audrey sta bine mersi, sub plapuma mea, dormind ca un copil ce si este daca stam sa ne gandim bine. Dintr-o data starea mea de nervozitate dispare si ma apropii de ea. Buclele ei sunt întinse pe toata perna, pe cand ea sta ghemuita pe o parte, la marginea patului. Ii mângâi usor obrazul cu degetul arătător si pielea ei fină ma gadila. Nu, nu trebuie sa ma indragostesc. Pe langa faptul ca este doar o pustoaica de șaisprezece ani, m-ar distrage de la munca, iar atunci cand esti îndrăgostit nu mai poti sa te dai la alte fete, nu mai poti face sex ca cica o ranesti, nu iti mai merg bine afacerile. Dragostea este doar o piedica. Iar eu nu am nevoie de piedici. Imi strang degetele in palma si plec din camera lasand-o pe moment acolo. Sa nu fiu chiar asa de rau. Plus ca mai am urmele de la bătaia trecuta.
Chevyl POV
-Noi chiar trebuie sa ne luam o masina, sau macar biciclete. Tipa Erica extenuata de-a dreptul. Nu putea sa fie clubul asta mai aproape? Nu putea sa nu se mai întoarcă Sean.
-Joe e aici? Majoritatea lumii se uita la noi uimiti si acelasi barbat ca data trecuta ne face semn spre scari. Mersi. Spun si urc scarile impreuna cu cele doua fete. Ajung in fata usii si trag aer adânc in piept. Ultima data cand ne-am vazut a fost foarte ciudat dar macar acum sunt mai aranjata si machiata. Deschid usa fara sa bat, bine, am batut dar nu a raspuns nimeni. Imi maresc ochii socata si imi umezesc buzele crapate. Un junghi de ura imi trece prin corp si pufăi dezgustata.Femeia blonda, mult mai frumoasa ca mine, isi trage in sus fiermuarul mini fustei iar bărbatul isi aranjeaza tricoul negru. Parul lui urla a sex iar transpiratia de pe fata imi confirma ce au facut.
-Daca mai ai de regulat, zi-mi ca eu ma pot intoarce. Joe se uita surprins si isi da ochii peste cap. Mint, nu am tot timpul din lume. Deloc chiar. Audrey poate fi in pericol, imi e frica pentru ea.
-Stai calma papusa, vine si randul tau. Privirea veninoasa ce o arunc curvei de langa mine o face sa isi inghita cuvintele. Ma uit apoi cu scârbă si ii arat usa.
-O vezi? Du-te si inchide-o pe dinafară ca astfel te voi invata sa zbori. Mârâi si aud chicote in jurul meu. Înfuriata si fata sa zica nici un cuvant, blonda pleaca. Imi îndrept atentia spre Joe care imi zambeste într-un mod ciudat.
-Revenind, Audrey a fost luata pe sus, la propiu, de Sean, din nou, si acum chiar nu stiu unde e. Nici Erica nu stie. Spun cuvintele pe un ton serios insa el doar ofteaza tare, exasperat si isi tranteste capul pe birou.
-Love, stai calma, o sa fie totul bine, nu iti fa griji de asta. Ai vazut si data trecut. In doua zile o sa fie înapoi la voi. Indiferenta cu care trateaza totul ma face nervoasa, imi mușc buza si imi strang pumnii, fetele nu zic absolut nimic doar ofteaza incet. Într-un impuls, cu ambele maini, golesc biroul de toate foile si lucrurile de pe el. Imi trantesc palmele pe masa si ma uit amenințător la barbat. Acesta este la fel de nervos ca mine dupa aparențe, dar aparentele înseala. Fetele au mana pe mine si imi dau impulsuri sa ma retrag dar eu refuz. Nu poate fi asa indiferent. Este prietena noastra.
CITEȘTI
Amazoana
RomanceO poveste interesanta, dramatica, savuroasa si pasionala preserata cu putin umor. Din ea fac parte doi oameni simpli la prima vedere dar incetul cu incetul isi arata adevarata fata. Audrey Winston este fata aceea de care iti este mila la prima vede...