Audrey POV
Deschid ochii dar mi strang puternic inapoi din cauza razelor soarelor ce imi intra prea puternic in ochi. Draciile dracului. Injur colorat si incet incet reușesc sa ma acomodez.Chevyl doarme dusa asa ca ma ridic in fund, imi abtin un tipat dar tresar puternic atunci cand o vad pe Erica in aceeasi poziție ca mine, uitandu-se fix in ochii mei.
-Rahat, m-ai speriat Erica. Spun eu si ea doar se uita ca un copil vinovat la mine. Da, in fine. Auzi, poate nu e momentul, dar...cum ai ajuns aici?Orfelinatul de fete EllenHouse nu este cel mai cautat loc si nici cel mai popular. Suntem doar douazeci de fete in tot orfelinatul si nu prea vin oamenii sa isi lase fetele aici. Nu am ce spune, avem paturi moi, mase calde, libertatea de a ne plimba, de a face scoala, excursii uneori, îngrijitoarele se comporta bine cu noi dar totusi...nu inteleg ce face aici.
-Pai...fratele meu, de cand aveam varsta de treisprezece ani ma abuza sexual in toate nodurile, era foarte vulgar si violent cu mine, si toate astea învățate de la tatăl meu care imi face asta de cand a murit mama, adica de la unsprezece ani. Fratele meu este cu cinci ani mai mare ca mine dar pentru el nu conteaza asta. Si...m+am saturat. M-a legat cu catuse de un pat dintr-o camera de hotel, dupa ce m-a violat si bătut. Trebuia sa fiu de mult acasa, aveam fix o ora sa ma intorc. Daca ma vede, ca oricum, stie deja unde sunt deja, o sa ma omoare. Hohotele ei de plans o trezesc pe Chevyl inca de la primele cuvinte si se pare ca fata satena era treaza de la inceput.-Cati ani ai? Intreb dupa ce se linisteste. Ea isi trage nasul, apoi inspira adânc si raspunde.
-Am optsprezece ani. Spune ea cu greu si eu oftez puternic. Nu poate rămâne la orfelinat, este deja majora.
-Esti majora, nu poti rămâne aici. Spune fata satena si Erica doar aproba arătând ca stie.
-Nu poate sa o primeasca cei din Serpent? Intreaba Chevyl cu ochii spre mine si eu neg. Poate ca, cu mine sunt protectori, amabili si draguti, insa cum Erica o sa calce in club, o sa fie transformata in curva inainte sa reactionez eu.
-Nu, e prea periculos. Spun eu cu parere de rau. Aud usa de la intrare cum este trantita si ridic curioasă o sprânceană. Cine ar putea sa vina chiar la ora asta? Nimeni nu prea vine pe aici. Doamna directoare intra urmată de un barbat...un barbat foarte frumos.Reactia Ericai ne alerteaza pe toti, oh, rahat sfințit, este fratele ei. Eu si blonda ne ridicam in picioare iar Erica se împinge in perete absolut blocată. Privirea fratelui sau este una dura si rece, pana si eu as fi ingrozita de ea daca as fi o fetiță. Directoarea pleaca fiind chemata si maresc ochii atunci cand inchide usa iar barbatul paseste înăuntru.
-Surioara, aici esti. Imi era asa teama ca ai patit ceva. Dintii lui albi si buzele rosii formează un rânjet de psihopat. Erica cade de pe pat iar Chevyl se pune ca un scut in fata ei.
A facut inca un pas. Ma agit si ma pun la câțiva crntimentri depărtare, in fata sa, cu privirea țintă in a lui. Barbatul doar pufneste si ridica o spranceana.
-Vreau sa imi iau sora, la o parte. Scuipa cuvintele serios si este randul meu sa pufnesc.
-Peste cadavrul meu. Ii mârâi cuvintele in fata si el se arata surprins.Mana lui o prinde puternic pe ea mea si ma bruscheaza incercand sa ma dea la o parte. Ma prind de mana opusă celeia cu care ma prins si stabilizez inapoi pe picioare. Privirea lui furioasa imi inspira cat de violent poate fi acest om si chiar nu vreau sa o io dau pe Erica.
-Asculta aici, o singura data sa ma mai bruchezi javră, ca o sa iasa rau. Rosul pe care il vad in ochii lui albastri poate sa imi conforme ca nu ia prea placut alintul meu referitor la cat de animal poate fi. Isi ridica mana si aud cum Chevyl tipa socata din spatele meu insa eu stiu ca nu o sa ma loveasca. Poate ca este impulsiv insa nu il cred asa prost.
-Haide, da-i inainte, loveste-ma insa ai grija, in momentul asta esti pe teritoriul meu si daca palma aia ma atinge, nu o sa iesi de aici nevătămat. Spun sigura pe mine si el isi benocleaza ochii furios si socat spre mine. Isi lasa mana in jos si pot auzi trei rasuflete de usurare in spatele meu. Ha, lor chiar le pasa.Nu apuc sa ma misc caci mana lui imi prinde maxilarul strans si ma obliga da ma ridic pe varfuri dar si pe el sa se aplece pentru a-l privi direct in ochi.
-Tatăl tau trebuia sa o aiba foarte mica din moment ce tu ai gura asa mare nu? Calmul si sarcasmul din spusele lui ma fac sa imi doresc sa il omor cu mana goală. Imi abtin lacrimile cand aud de tatăl meu si ma trag cu greu din mana lui mare.
-Poate a avuto mica insa a satisfacuto pe mă-ta, nu? Intreb eu incercand sa nu arat ca ma afectat spusele lui.Ochii lui prind o tenta de verde frumoasa si parca tristă si pentru un moment simt compasiune pentru el. Insa devine inapoi la privirea sa de gheata si imi dau ochii peste cap.
-Ai sa regreti fiecare litera din fiecare cuvant. Spune el zambind mârșav in coltul gurii. Un fior rece ma trace pe șira spinării si imi mușc buza. Ma provoacă, imi plac provocările.
-Sa te vad baby. Spun eu punând accent pe ultimul cuvant si pot sa vad umbra unui zambet pe fata. Iese din camera mai curand decat ma asteptam si ma intorc spre fete care imi sar toate in brate, pana si blonda fitoasa de Chevyl.
-Mulțumesc mult ca m-ai aparat de Sean. Spune Erica suspinand si eu ii mângâi obrazul desi este mai inalta cu putin decat mine.
Sean...interesant. O parte din mine parca mai vrea sa simta adrenalina de azi, pe care am simtito vorbind cu el.
Sean POV
Ies ranjind de pe usa, gandindu-ma la adevărata amazoană de acolo. Sora mea este un nimic pe langa acea fata cu gura mare, pitica si ilegal de buna. Intru pe usa directoarei trăgând aer in piept si femeia se sperie de privirea mea.
-Vreau sa adopt o fata. Spun hotărât. Oh, amazoana creață ce esti, nu ști ce te așteapta.Vreau sa lasati comentarii. Imi place sa va citesc parerile. ❤❤❤💋
CITEȘTI
Amazoana
RomantizmO poveste interesanta, dramatica, savuroasa si pasionala preserata cu putin umor. Din ea fac parte doi oameni simpli la prima vedere dar incetul cu incetul isi arata adevarata fata. Audrey Winston este fata aceea de care iti este mila la prima vede...