Audrey :
-Ghici ce facem noi disearaaa.
Intentionat lungesc "a"-ul iar el isi scoate capul din ziar uitandu-se la mine.
-Am cateva idei.
Spune el ranjind si ma lipeste de bustul sau gol, sarutandu-ma scurt pe buze. Of Doamne, numai la sex se gandeste saracul.
-Nu chiar. O sa iesim la o intalnire tripla cu Joe, capul celor din serpent, si Chevyl, blonda cu care am fost la orfelinat impreuna cu Anais, tipa retinuta, par prins in coada si Eric, un tip super de treaba din serpent.
Dupa ce termin de vorbit, acesta se incrunta din ce in ce mai tare, parand ca a cazut intr-o meditatie cumplit de lunga.
-Asta nu ar da bine. Deja cativa oameni stiu ca te-am adoptat si as putea intra la puscarie daca ar afla ca am iesit la nu stiu ce intalnire cu presupusa mea fiica.
Sean s-a schimbat destul de mult in luna care a trecut. Noi doi suntem apropiati, inca ne batem, dar in gluma, si vorbeste mult, gandind totusi, mult mai rational.
-Ii chemam aici. Nu le-am mai vazut pe fete de o saptamana. Ce am mai vorbit cu ele prin telefon si apeluri video. Inteleg ca singura nu pot sa merg ca e periculos, soferul nu il accept si nici un bodyguard, si tu nu ai timp, inteleg si asta. Anais si Eric sunt impreuna, Joe cu Chevyl la fel, noi doi la fel. Toti ne intelegem, nimic nu se v-a intampla.
Sean se uita la mine si ofteaza usor mutandu-si mainile de pe talia mea, pe obrajii mei,imi zambeste si ii raspund cu acelasi gest.
-Erica?
-Erica a profitat de banii pe care i-ai dat si este la cateva cladiri distanta, ea e singura cu care ma vad aproape zilnic.
Din ideea mea, Sean si-a dat un jumatate dintr-un cont de al sau, lui Erica. Si desii credeti ca e putin, e mai mult decat necesar. Acum sora lui, locuind intr-un apartament spatios si de bun gust in apropiere. Nu putea ramane la nesfarsit la orfelinat. In plus, am auzit ca doreste sa se angajeze, avand aproape nouasprezece ani. Ma bucur ca a putut trece peste. Desii situatia dintre Sean si Erica nu e stralucita, este decenta, si creste.
-Bine. Atunci ma pregatesc sa merg la servici si o sa ajung diseara in timp util. La ora sapte toata lumea sa fie in bucataria noastra.
Spune el serios si eu imi inconjor picioarele in jurul taliei sale si mainile in jurul gatului sau.
-Mai stai putin cu mine.
Se pregateste sa ma refuze dar eu imi lipesc buzele de ale sale, zambind smechera. Este al meu si doar al meu. Sarutul nostru este unul pasional, si eu sunt suita rapit pe masa din bucatarie, mainile lui explorandu-mi tot corpul.
-Nu ma fa sa nu ma mai opresc iubito. Continuam noi alta data. Atunci cand si tu vei vrea asta.
Da, eu si Sean inca nu am facut sex. Am avut anumite conatatii sexuale, mangaieri si momente frumoase dar nu ne-am dus asa de departe. El a incercat in primele zile. Uneori nu ma lasa sa ma impotrivesc dar cand vedea ca incep sa lacrimez, ma lasa in pace si isi cerea mii de scuze. Acum s-a resemnat, si ma bucur ca nu a fugit la o femeie. Sunt un copil, am aproape saptesprezece ani, nu douazeci. Nu imi pot deschide picioarele din prima.
-Multumesc ca ai rabdare cu mine.
-Dar si atunci cand o sa te am...Auu.
Incepem amandoi sa radem, eu imbujorandu-ma putin.
-Cine gateste pentru diseara?
Da, atat eu cat si Sean suntem praf la facut mancare. Nu e ca in acele filme romantice, amandoi sa stie sa gateasca sau macar unul. Nu nu. Inafara de oua ochiuri, fierte partial, cartofi prajiti si o tentativa de salata, nu stim ce e aia mancare. Deci este mai mult decat interesant sa stai cu noi in aceeasi casa.
Dar bineînțeles ca iubitul meu Sean, putred de bogat si ingamfat, nu a vrut sa invatam sa facem de mancare. In schimb, plateste odata la cateva zile cate un bucatar sau bucatareasa sa ne faca de mancare.
—Trimit eu pe cineva. Nu iti fa griji. Eu merg sa ma imbrac, ne vedem diseara.
Imi saruta scurt buzele si dispare aievea din fata mea, lasandu-ma sa ma gandesc la viitor.
Chevyl :
—Uite-te la mine.
Imi cere Joe si eu refuz sa intorc capul. Normal ca sunt suparata pe el. Refuza sa vina cu mine la Audrey, pe motiv ca nu are chef de aerele de bogatas ale lui Sean si vrea mai degraba sa petreaca timpul cu mine.
—Ti-am spus sa te uiti la mine.
Vocea lui se ridica cu cateva octave si eu tresar. Stie ca urasc cand ridica tonul la mine. Mai ales cu vocea aia rece care ma patrunde pana in oase.
—Hai. Mai da si in mine acum. Ti-am spus ca nu imi place cand tipi la mine, mai ales pe tonul ala. Nu sunt unul dintre subordonatii tai sau vreo parasuta, sunt iubita ta. Nu am mai vazut-o de mult pe Audrey. Este pana la urma si prietena ta. Daca nu ai de gand sa vii, bine! Merg singura. Si sa nu indraznesti sa imi mai zici ca nu am de ce sa fiu suparata. Ma tratezi in ultimul timp ori de parca as fii un copil, ori de parca as fii un cacat.
El sta si se uita serios la mine. Am vorbit cat de calm am putut. Iar acum ar fii bine sa sesizeze ca eu nu pot sa ii suport toanele la nesfarsit. Il iubesc. Da, m-am indragostit de el. Si desii nu stie asta, eu stiu ca o simte. Nici nu mai stiu de cand am fost ultima oara la orfelinat. Dar nu mi se spune nimic totusi.
—Love, stii ca ma enervez usor. In ultimele zile am fost asa din cauza ca suntem suprasolicitati la club.
—Si totusi, puteai sa imi spui o vorba buna. Nu mai m-ai atins de o saptamana. Si ma mai saruti cand apuci plictisit. Te comporti urat cu mine. Vreau sa fii la fel ca la inceput.
O saptamana de chin a fost parca spulberata cand am vazut cum ii sticlesc ochii. Vine spre mine cu pasi apasati si ma lipeste nervos de perete, dand cu pumnul exact langa mine.
—Te iubesc la naiba. Si nu voiam sa iti arat chestia asta ca sa nu te indragostesti si tu de mine pentru ca nu te merit.
Tipetele sale mi se izbesc de fata si eu ma cutremur din nou.
—Prea tarziu prostule.
Imi izbesc buzele de ale sale intr-o secunda dupa aceea si mainile mele se strecoara deja sub tricoul lui. Il conduc spre pat si imi las unghiile sa alunece usor peste abdomenul sau gol, mangaindu-i penisul prin bucata de material ce il acopera.
—Love, eu preiau controlul de aici.
Se rasuceste astfel sa fie deasupra mea si ma saruta, astfel eu innebunind de tot. Doamne, ce bine este sa ii stiu corpul fierbinte si fin lipit de al meu.
CITEȘTI
Amazoana
RomanceO poveste interesanta, dramatica, savuroasa si pasionala preserata cu putin umor. Din ea fac parte doi oameni simpli la prima vedere dar incetul cu incetul isi arata adevarata fata. Audrey Winston este fata aceea de care iti este mila la prima vede...