Audrey :
-E rooooz, chiar e roz. Tip eu fericita zgâindu-ma cu suvitele in mana spre Sean care ma asteapta lipit de masina. Ii sar in brate iar el rade.
-Da, e roz, ai platit? Sau le-ai batut pe alea sa te lase sa pleci? Intreaba el sarcastic si eu imi dau ochii peste cap.
-Ma jignesti. Spun scarbita. Le-am dat bani si dupa le-am batut ca mi-au murdarit in fir de par. Adaug pe un ton de "daah" si el iar rade.Ne punem amandoi pe locurile corespunzatoare si masina porneste imediat.
-Mergem la fete. Spun hotarata.
-Nu, mergem la firma, mai am cate ceva ceva de rezolvat. Spune el si mai hotarat.
-Mergem in cur la firma. Tu mergi la firma dupa ce ma lasi pe mine la fete. Subliniez fiecare cuvant si el pleoscaie dezamagit de razvratirea mea.Dupa un timp de tacere ajungem si in fata orfelinatului.
-Intru si eu? Intreaba Sean. Erica inca este ingrozita de el, nu ar suporta gandul sa fie cu el in aceeasi camera. Eu nici nu i-am zis ca noi suntem impreuna. De fapt...nici macar nu stiu ce suntem.
-Nu, Erica cu siguranta nu vrea sa te vada. Ii spun si el ofteaza. Cel putin acum isi da seama ca a gresit. Cand vede ca il afecteaza si pe el intr-un fel mai ciudat.
-Ma suni cand sa te iau.
-N-am telefon.
-Te iau cand ies de la firma, nu iesi nicaieri pana atunci. Spune si pot simti amenintarea din glasul lui.
-Sa ma sugi. Ii spun pentru a doua oara pe ziua de azi.
-Diseara. Aproape promite si eu ma fac stacojie la fata cu rasul lui pe fundal. Ahh.
-Pa. Ii spun si ies din masina.
-Spune-i ca imi pare rau. Bombane, dandu-mi singura seama la ce se refera si ma saruta adanc, lasandu-ma fara grai. Ies din masina cu buza de jos muscata, si ma grabesc sa intru in orfelinat.Totul e la fel.
-Te-a dat afara? Intreaba entuziasmata directoarea si eu ma incrunt, sfarsind prin a chicoti.
-Nu inca. Imi maschez iritarea zambind smecher si intru in vesnica mea camera. Anais e cu ursuletul sau in pat, uitandu-se la televizor, impreuna cu Erica care arata proaspata, si iesita din grup. Majoritatea vanatailor i s-au retras si nu mai este asa de retrasa ca la inceput.
-Sean a spus ca ii pare rau. Si crede-ma ca stiu ca nu este de ajuns. Ii spun Ericai fara introduceri iar ea mareste ochii.Le imbratisez pe amandoua si ma duc spre patul blondei. Dar e gol.
-Unde e Chevyl? Intreb mai mult ca un marait.
-Cu Joe. Spune senina Anais si eu imi rod obrazul pe interior.
-Fetita asta nu stie in ce se baga. Mumur suparata. I-a atras atentia lui Joe. Atunci...a lui Joe va ramane pana se va plicti de ea. Sa speram ca nu e cazul. Nu vreau ca proasta aia sa pateasca ceva.
-Cum il chema pe al tau? Sunt debusolata. Al ei? Ce naiba s-a intamplat cat am fost eu plecata? Intrebarea Ericai ma face sa ridic dintr-o spranceana.
-Eric idioato. Stiai asta. Doar vine de la numele tau. Anais tipa pe jumate nervoasa, pe jumate amuzata si arunca cu o perna in Erica, facand-o sa chicoteasca.
-Chevyl e cu Joe, tu esti cu Eric... Vai de viata mea. Spun eu exasperata si ma trantesc pe patul blondei. Fetele astea ma omoara.Chevyl :
Stau linistita pe pieptul sau tatuat, cu mana sa ce se plimba linistitor prin par. Se pare ca Joe nu e asa de ingrozitor. De fapt e bun. In toate.Imediat ce am ajuns in apartamentul său, am sarit peste vorbe dulci si vinuri spumante, incepand sa ne exploram unul pe altul cat mai erotic. Pana am ajuns goi. Sexul cu el a fost ceva nemaipomenit, de fapt, inca e. In ciuda omului dur si salbatic care se arata, odata ce te culci cu el, intri in sevraj la cat de pasional poate fi.
-La ce te gandesti de ai obrajii asa rosii love? Intreaba el si eu chicotesc. Peste cateva zile fac saptesprezece ani dar ma comport ca la sapte.
-La tine. Recunosc, lasandu-mi degetul sa faca cerculete in jurul bicepsului.
-In ce sens la mine? Cere el sa intru in detalii. Ajunge imediat deasupra mea si eu imi musc buza cu putere, parul meu blond fiind intins pe toata perna.
-Intr-un sens indecent Joe. Ii pronunt numele pe un ton pervers iar el maraie luandu-mi buzele cu asfalt.Cearceaful dispare de pe mine. Mainile lui le prind pe ale mele de o parte si alta a capului meu si degetele ni se incruciseaza. Ma patrunde rapid si adanc, facandu-ma sa tip de placere. O mica durere de suprindere a fost la inceput dar imediat ce miscarile sale au devenit la fel de adanci si rapide, gem ca apucata.
-Joe...Joe. Ii strig numele cuprinsa de spasme.
-Oh Dumnezeule. Murmura el si se impinge inca o data in mine. Ne dam amandoi drumul deodata si oftam la unison, cu fruntile lipite. Mult orea satisfacator.-Ca cati ai mai facut chestia asta? Intreaba chicotind si eu ma inrosesc din nou. Am sentimente pentru el. Sentimente noi.
-Doi. Recunosc. Primul a fost la o petrecere de a parintilor mei adoptivi, am fost asa de imbatata incat nu sesizam ce fac iar al doilea a fost iubitul meu. Si atunci eram beata. Se pare ca numai beata pot face sex. Continui si amandoi incepem sa radem. Nu il deranjeaza. Asta e ceva nou la un barbat.Intre timp am aflat ceva nou. Are douazeci si unu de ani, a fost nepotul sefului dinaintea sa deci a luat totul prin descendenta. Nu are sotie sau copii. Parintii sai sunt in Washinton, si mai are doua surori mai mici, gemene. Gandurile sunt intrerupte cand se apleaca spre gatul meu si isi baga dintii in el, sugand cu pofta toata pielea ce o putea cuprinde. Stiu ce face. Mă marcheaza. Iar eu nu pot decat sa zambesc in interiorul meu si sa ma las din nou prada sentimentelor.
CITEȘTI
Amazoana
RomanceO poveste interesanta, dramatica, savuroasa si pasionala preserata cu putin umor. Din ea fac parte doi oameni simpli la prima vedere dar incetul cu incetul isi arata adevarata fata. Audrey Winston este fata aceea de care iti este mila la prima vede...