Capitolul 11

2.6K 168 44
                                    

Audrey POV
Scena ce trebuia sa fie desprinsa din "Fifty Shades of Grey" a ajuns scena desprinsa dintr-un film cu prosti, si alb negru pe langa. Telefonul lui Sean sună, acesta se pune pe marginea patului cu cureaua in mana si uitandu-se la fundul meu pus la expoziție vorbește despre nu stiu ce agenție imobiliara la telefon.

In tot timpul asta am observat ceva. Cu nervii pe care ii dobandesc in mine as putea destul de usor sa rup tablia patului si sa ma eliberez. Insa...o sa fie cam greu sa fug cu un lemn de doi metri dupa mine, mai ales la cum fuge Sean. O sa fiu prinsă in doi timpi si trei miscari. Prea tarziu, am facut prostia. Tablia este cazuta pe pat, iar eu rup si acel mic lemn de decor, ramanand doar cu catusile pe maini. Fata consternata a lui Sean ma îndeamnă sa fug si chiar asta incerc sa fac.

Tentativa a fost foarte esuata. Ma ridic de pe pat si ma împiedic de propii chiloti, astfel fata mea făcând contact dur cu podeaua. Ma simt ridicata si privirea lui Sean ma baga in pereti, simt cum capul mi se învârte si din cauza loviturii cred cu tărie ca o sa vomit.
-Cred ca o sa vomit. Spun eu si el face ochii mari dandu-mi drumul. Imediat, toata mancarea si asa nemancata, se revarsă pe podeaua si papucii lui. Cu o mana imi tine parul iar cu cealalta imi aseaza razand chiloții pe fund. Nu cred ca realizeaza ca pantalonii sai sunt stropiti cu voma in care ii inoata pantofii. Rasul sau ar fi un sunet minunat, chiar si pentru el, daca nu m-ar ustura gatul si nasul de la atata regurgitat.
-Du-te spălate pana ma schimb eu si apoi sa cobori la cină. Imi ordona el sec si eu doar aprob. Pana si eu sunt rusinata de fapta de fapta pe care am facut-o, nu trebuia sa reactionez asa. Pana la urma urmei eu am facut destule boacane si daca avea de gand sa ma violeze o facea deja, daca avea de gand sa ma omoare o facea deja, chiar si atunci cand ne batem el ezita sa ma atingă desi eu il bat in toata regula. Oftez puternic in linistea camerei si ii fur un tricou negru din dulap intrând in baie. Apa imi curata parca toata vina din suflet si imi da noi idei. De acum o sa fiu cat de cuminte se poate.

                                 ***
Tricoul imi ajunge pana la jumătatea coapselor, sta lejer pe mine si ma bucur ca nu ma sufoca. Pașii mei se aud in apartament, cobor grabita scările si cotesc la dreapta, prin sufragerie, deschizand usa de la bucatarie ramanand putin sub tocul ei. Pe masa stau doua farfurii cu friptura, de pui cel mai probabil, si Sean, la bustul gol si într-o pereche de pantaloni de trening gri, turnand suc natural in pahare. M-as putea obișnui cu asta.
-O sa racesti in picioarele goale. Poftim. Spune el si imi intinde o pereche de șlabi, mov cu gaurele si o floare alba într-o parte.
-Multumesc. Murmur si ma incalt. Ochii lui ma scanează de sus pana jos si nu stiu daca este suparat ca i-am luat tricoul. –Te deranjează ca ti-am luat tricoul? Pare uimit la inceput de întrebarea mea dar isi revine repede si neaga.
-Nu, iti sta bine. Spune usor si eu ma înroșesc subit, fapt ce ma uimeste si pe mine.
-Multumesc din nou. Ne zambim politicos unul altuia si ne asezam la masa, incepand sa mancam. Cred ca asta a fost prima discuție a noastra cat de cat normala. O data ce iau o imbucatura din mancare gem puternic, facandu-ma in acelasi timp si stacojie la fata. –E foarte bun. Ma apar eu si el chicoteste clatinand din cap.
-Mulțumesc. Spune el lasand furculita jos si punand capul pe umărul stang.

Termin de mancat, sub privirile arzătoare ale lui Sean. Strang farfuriile si paharele punandu-le in chiuveta. Dau drumul la apa si iau buretele incepand sa spal vasele absentă. Doua maini se aseaza pe talia mea si sunt lipita de pieptul lat al lui Sean. Zambesc si continui sa spal si ultima farfurie, clatind paharele si intorcandu-ma catre presupusul meu tata adoptiv.
-De ce nu vrei sa ma asculti? Intreaba el. Ii simt erecția lipita de stomacul meu si fruntea lipita de a mea. Ii infasor gâtul cu mainile într-un gest de moment si imi umezesc buzele inchizand ochii pentru o secunda.
-Nu e ca nu vreau...nu pot. Spun sincera si fac contact vizual cu el. Nasurile se ating si tensiunea poate fi taiata cu, cuțitul. Daca cineva nu face ceva acum, nu stiu ce se va intampla.

AmazoanaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum