Audrey :
Momentul nostru este in floare. Eu ma uit in ochii lui si el, ca într-un clișeu tampit, la buzele mele. Pot sa ghicesc următoarea sa miscare, sau sa bănuiesc macar. Ori ma bate ca l-am atins, ori ma sărută.
-Ai trei secunde sa ma opresti. Spune el usor, făcând contact vizual cu mine. Inghit in sec si inchid ochii fara glas.–3. Inima bubuie in pieptul meu, asa tare incat o pot auzi.–2. Nodul din stomac este cat un pumn de mare. Astept o ultima secunda si ma decid sa ii spun se oprească dar nu aud nici un "unu". Buzele moi sunt lipite de ale mele într-un sarut posesiv, simtind cum sentimentele ma domina cu totul. Fundul meu ajunge pe blatul din bucatarie si imi infasor mainile dupa gâtul lui dezvoltand sarutul.Limba lui o mangaie pe a mea, dintii sai prinzandu-mi limba usor intre ei, muscund-o si sugand-o. Mainile isi fac de cap pe spatele meu si eu tremur deja din toate încheieturile.
-Vezi...ca...putem...trai...si fara...sa ne...batem? Intreaba el printre săruturi si eu chicotesc in gura lui.
-Ori ne batem...ori ne alintam. Nu...exista cale de mijloc. Spun si eu in sarut, fiind randul sau sa chicoteasca. Sunt luată pe sus, nevoita sa imi inconjor picioarele in jurul taliei. –Unde mergem? Intreb cand ma desprind din sarut.
-La mine in camera...ma rog, la noi. Zambesc tamp la cuvintele sale si imi las capul pe umărul sau simtind cum a început sa urce scările. La scurt timp sunt pusa pe suprafata moale a patului si ne zambind unul altuia cu un aer...unic. Parem doar fericiți si...atat. Fara stres, fara grija, fara violenta. –Huh, afara e noaptea deja. Gandesc eu cu voce tare, lucru ce il face pe Sean sa se uite pe geam.
-Așa e...Spune gânditor si se aseaza langa mine pe pat. Ma lipeste de el insa eu ma intorc cu spatele, permitandu-i sa imi înconjoare talia cu mainile. Erecția sa este lipita de posteriorul meu si nu se simte asa rau pe cat s-ar crede. Imi umezesc buzele din nou si din nou, incercand sa ii simt gustul cat mai mult cu putință. Ma intorc inapoi cu fata, muscandu-mi obazul pe interior, dand de privirea analizatoare a lui Sean. –Te sarut. Ma ia gura pe dinainte si il iau prin surprindere cu buzele mele peste ale lui. Ma aseaza deasupra lui si eu imi îndoi genunchii fiind si mai călare pe el.Totul se transforma in dezordine, pasiune cu zeci de săruturi ravasitoare. Ratiunea urla in mine ca nu este legal si nici bine ce fac, dar inima nu o baga in seama. Diferenta de varsta ar fi putut fi un impediment dar asta ma face sa il vreau mai mult. Este matur, misterios si experimentat. Ce as fi facut cu cineva de varsta mea?
-Imi pare asa de rau pentru fiecare lovitura pe care ti-am dat-o. spune spășit si eu ma uit dubios la el.
CITEȘTI
Amazoana
RomanceO poveste interesanta, dramatica, savuroasa si pasionala preserata cu putin umor. Din ea fac parte doi oameni simpli la prima vedere dar incetul cu incetul isi arata adevarata fata. Audrey Winston este fata aceea de care iti este mila la prima vede...