အရိုးထိေအာင္ရူး(9)(Z+U)

3.1K 314 29
                                    


"မင္းကလည္းကြာ ဒီေလာက္ထိ ကူညီလာျပီးမွ ဆက္ျပီးကူညီပါဦး"

ေက်ာင္းေရာက္ေရာက္ျခင္း baekhyunရဲ႕ လက္ကိုဆဲြျပီး ေက်ာင္းခန္းေရွ႕ သစ္ပင္ေအာက္သို႔ ဆဲြေခၚလာကာ Kim jonginႏွင့္ မတြဲႏိုင္ေတာ့ဟု ဖြင့္ေျပာလိုက္ပါသည္။

"ငါလည္း ကူညီသင့္သေလာက္ ကူညီျပီးျပီပဲ baekရာ ငါ့ဘက္ကိုလည္း စဥ္းစားေပးပါဦး"

Baekhyunက မ်က္ႏွာသူငယ္ေလးနဲ႔ ေခါင္းယမ္းလိုက္ျပီး

"ငါေတာင္းပန္ပါတယ္ kyungsooရယ္ တကယ့္ကို ေတာင္းပန္ပါတယ္ကြာ"

"ဘာလဲ! မင္းက မေျပာေပးႏိုင္ဘူးဆိုတ့ဲ သေဘာလား ေကာင္းျပီေလ အ့ဲဒါဆိုလည္း Kim jonginကို ငါ့နည္းငါ့ဟန္နဲ႔ပဲ ဖြင့္ေျပာရေတာ့မွာေပါ့ ငါက မင္းကိုေက်ာ္ၿပီး မေျပာခ်င္လို႔ အသိေပးတာbaek"

"ငါေတာ့မင္းကို လံုး၀နားမလည္ဘူး kyungsoo!! jongက မင္းကိုရူးမတတ္ခ်စ္တာ အ့ဲဒါကို မင္းကဘာျဖစ္လို႔ ျပန္မခ်စ္ရတာလဲ"

တကယ္လည္း Baekhyunနားမလည္ေတာ့ပါ jongက kyungsooကို ဘယ္ေလာက္ထိခ်စ္လဲဆိုတာ ေဘးကလူေတြပင္ ျမင္ေနရတာပဲ အ့ဲဒါကို kyungsooက ဘာျဖစ္လို႔မ်ား မခံစားမိရတာလဲ

"အ့ဲဒါေတာ့ ငါလည္းမသိဘူး baek!! ငါသိတာ တခုတည္းပဲ အခ်စ္ဆိုတာ လုပ္ယူလို႔မရဘူး ဟိုလူကိုခ်စ္ပါ ဒီလူကိုခ်စ္ပါဆိုျပီးေတာ့လည္း ေစခိုင္းလို႔မရဘူး ဆိုတာပဲ အ့ဲဒါေၾကာင့္ ငါ့ႏွလံုးသားကလည္း kim jonginဆိုတ့ဲ လူၾကီးအေပၚမွာ ဘာခံစားခ်က္မွ ရိွမေနတာေတာ့ ငါလည္း မတတ္ႏိုင္ဘူးbaek!"

"ေကာင္းျပီေလ မင္းဘက္ကမွ ခါးခါးသီးသီး ျဖစ္ေနျပီဆိုေတာ့လည္း ဒီတခါ jongနဲ႔ေတြ႕ျဖစ္ရင္ ငါေျပာျပလိုက္ပါ့မယ္"

"ရတယ္baek!! မင္းလူၾကီးရဲ႕ မ်က္ႏွာေၾကာင့္ အ့ဲဒီလူကို ေျပာရခက္ေနတယ္ဆိုရင္ ငါကိုယ္တိုင္ပဲ ေျပာလိုက္ပါ့မယ္ ငါ့ေၾကာင့္ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္သြားခ့ဲရင္ ငါေတာင္းပန္ပါတယ္ သူငယ္ခ်င္း"

"ရပါတယ္sooရာ ေတာင္းပန္စရာမလိုပါဘူး တကယ္ဆို မင္းကိုေတာင္ ငါတို႔က အားနာရဦးမွာ ငါတို႔က Best friendေတြပဲ ဘာအကန္႔မွမရိွဘူး ေအးေဆး သူငယ္ခ်င္း"

အရိုးထိေအာင္ရူး(Z+U){COℳPℓξፐξD}Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ