Pov Ryan:
Zach staat in de deuropening net als ik Claire wil zoenen. Ik kijk hem geïrriteerd aan. We hebben een rogue in de kerkers zitten, een meisje. Ze is sterk mindlinkt hij. Ik zucht en kleed me aan. Claire blijft op bed liggen. Ik geef haar een kus op haar lippen, wat me al meteen langer wil laten blijven, maar helaas heb ik andere zaken te doen. Ik loop met Zach naar de kerkers. Ik loop achter hem aan naar een cel wat verder achterin. Die cellen zijn met zilver om zo de sterkste weerwolven binnen te houden. In een hoekje zit een figuur. Ik blijf voor de cel staan. Het meisje kijkt op. Ze heeft gehuild. Haar mascara is uitgelopen en haar haar zit door de war. Het ziet er een beetje sneu uit. Ook ziet ze er niet uit alsof ze kan vechten. Ik open de cel en wil net naar binnen gaan als Zach mijn arm vast pakt. "Ze kan echt goed vechten, het is denk ik niet slim om bij haar te komen" fluistert hij. "ik ben een alfa, ze kan nooit sterker dan mij zijn" antwoord ik terug. Ik loop naar binnen en loop naar haar toe. Voordat ik het in de gaten heb is ze opgestaan en heeft probeert de zilveren kettingen rond haar polsen los te breken. Door het zilver verbrand ze alleen maar. Ze begint tegen me te grommen. Ze duwt me tegen de muur op. Jezus, wat is die meid sterk. Ik duw haar van me af. Helaas voor haar is ze niet sterker dan dat ik ben. Ze ligt op de grond en zucht diep. Oke, ik denk niet dat ze met mij wil praten. Misschien wil ze wel met Claire praten, als meiden onder elkaar zegt mijn wolf. Haal Claire beveel ik Zach via de mindlink. En schiet een beetje op Zach rent gelijk naar boven om Claire te halen. Ik open de celdeur weer en loop weer naar buiten. Daarna draai ik de deur goed op slot. Niet veel later komt Claire naar me toe gelopen. Ik wijs naar de cel. Als Claire ziet wie er in zit, begint ze te huilen.
Pov Claire:
In de cel zit mijn vroegere beste vriendin. Op een dag was ze gewoon weg. Eindelijk zie ik haar. Ik twijfel niet en ren meteen de cel in. Ik ren naar haar toe en knuffel haar. Plotseling begint het te branden op mijn rug. De kettingen die mijn beste vriendin om heeft, zijn van zilver. Ik kan daar niet tegen, dus nu verbrand ik levend. Het boeit me eigenlijk niet eens iets. Helaas boeit het Ryan wel en trekt hij me weg van mijn beste vriendin. Ik kijk heb kwaad aan. "Dit is mijn beste vriendin Shana! Dus doe even normaal" ik gris de sleutels die Ryan uit Ryans handen en maak Shana los. Ze loopt naar Ryan toe en geeft heb een klap in zijn gezicht. Daarna loopt ze naar buiten. Ik loop haar lachend achterna. Als we buiten zijn, zie ik aan Shana dat ze haar vraag niet kan bedwingen. "Vraag maar wat je zo dwars zit" zeg ik tegen haar. "Waarom laat de alfa me vrij als jij het vraagt?" vraagt ze nieuwsgierig. "Hij is mijn mate" antwoord ik glimlachend. "Heb jij trouwens al je mate gevonden?" "Nee, maar ik heb al de hele wereld afgezocht en dit is de aller laatste roedel. Opeens staat ze stil en staart naar de plek waar verschillende mannen aan het trainen zijn. Al snel hoor ik gegrom en komt er eentje aangerend. Ik weet niet precies wie het is, maar ik moet al glimlachen bij het idee dat Shana haar mate heeft gevonden. Zelf lijkt ze het nu ook te beseffen. Ik hoop echt dat het een goede mate voor haar is.
Echt zo erg bedankt!!!!!
Dit boek heeft gewoon 1k lezers!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit maakte me echt zo blij toen ik het zag.Maar sorry dat ik niet zo vaak update. Ik ben veel bezig met school en met een kpopband genaamd bts. Ze hebben net een remix geuploaded op youtube die ik echt constant aan het luisteren ben (video staat bij media, moet je echt luisteren. Ik weet bijna zeker dat je het echt gaaf zult vinden)
Maar zie jullie later!
Groetjes zaza_1007
JE LEEST
the demon alpha (Voltooid)
Hombres LoboClaire is een 18 jarig meisje. Ze is de toekomstige Luna van haar roedel, de Blue Moon Pack. Ze heeft haar mate nog niet gevonden, daarom organiseert haar vader een feest voor alle alpha's en toekomstige alpha's zonder mate. Misschien zit hij er wel...