Hoofdstuk 26

862 30 3
                                    

POV Claire:

Het is nu al een paar dagen geleden dat ik mijn dochter heb gekregen. Het voelt echt geweldig. Ik zie dat Ryan er ook van geniet. Als hij gestrest is, en hij houd Lara vast, wordt hij gelijk rustig. Zelf ben ik nog steeds kapot. Het is ook wel weer vermoeiend. s' nachts voed ik haar, wat me echt sloopt. Ryan doet het ook wel eens, maar meestal doe ik het. Ook als ze begint te huilen, wordt ik wakker. Ryan hoort het volgensmij niet eens. Hierdoor kan ik gewoon niet goed slapen en wordt ik de volgende dag nog vermoeider wakker. Dat komt ook doordat Lara super vroeg wakker wordt, en dan verwacht uit bed gehaald te worden. Ryan wordt gewoon niet wakker ervan. 

Mijn ouders vinden het echt geweldig. Elke dag is mijn moeder wel hier, of de ouders van Ryan. Ze passen gelukkig nog op Lara, zodat ik nog even in de middag kan slapen. We hebben haar ook al voorgesteld aan de roedel. Ze waren meteen super enthousiast. Ook andere roedels vonden het geweldig. We hebben de afgelopen paar dagen zoveel kraambezoek gehad. Ze wilden haar allemaal vasthouden, wat mijn wolf eigenlijk niet goed vond, maar ja. Mijn wolf is nu ook nog verliefder op Ryan en als ik hem vijf minuten niet zie, wordt ze al gelijk onrustig. Stiekem wil ik eigenlijk nog wel een baby. Hopelijk wilt Ryan het ook. 

POV Ryan:

Het is echt geweldig om vader te zijn. Ik ben al weer aan het werk, maar het liefste zou ik de hele dag bij Lara en Claire willen zijn. Gewoon om ze te knuffelen. Ik weet dat het Claire sloopt om de hele dag op te passen. Ik wordt vaak 's nachts niet wakker als Lara huilt. Soms doe ik ook wel alsof ik het niet hoor. Vanavond neem ik Claire mee uit eten. Mijn ouders passen op Lara samen met Claire's ouders. Ze mogen elkaar heel erg. Als mijn moeder haar brei tips met anderen begint te delen, zijn ze wel hele goede vrienden. Dat is wat mijn moeder doet.  Samen met de moeder van Claire de hele dag over breien en haken praten. Echt super saai. Onze vaders praten dan weer over hun werk en ervaringen als Alfa's. Ze lopen dan de hele tijd op te scheppen over het aantal gevechten dat ze gewonnen hebben. Ze vechten dan ook soms met elkaar als vrienden om te trainen. Het is fijn om ook mijn ouders een gelukkig leven te zien lijden als je dat zelf ook doet. Stiekem wil ik eigenlijk nog wel meer kinderen. Ik denk alleen niet dat Claire daar nu al klaar voor is. Vanavond vraag ik het haar wel.

ECHT ZO SORRY DAT IK ZO LANG NIET GEUPLOAD HEB! 

Ik had gewoon echt geen inspiratie meer. Ook zit ik nu op havo, wat een stuk meer huiswerk betekend. Echt super geweldig. 

Nu even iets anders, ik denk dat dit wel het laatste hoofdstuk was. Ik ga nog een epiloog schrijven en dan is het helaas afgelopen. Ik vond het echt super leuk om dit boek te schrijven. Ik weet dat het misschien niet zo lang was, maar ik hoop dat je het echt leuk vond. 

Tot de epiloog!

En wat vinden jullie van Idol van BTS? 


the demon alpha (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu