10

335 50 3
                                    

[Jihyo POV]

(Teringat hal pagi tadi)

Jooheon memberi patung yang dibelinya sebentar tadi. Dia datang kedai cupcake semata-mata ingin memberi kepada Hyo.

Comelnya patung ni. Macam mana dia tahu aku suka patung ni? Aku dah ada banyak koleksi patung ni.

Wah... Gomawo Jooheon ah..

[End POV]

______

Di rumah Jooheon.

[POV]

Ah.. Aku harap kau suka.

Ah.. Aku nak ajak dia pergi dinner lah. Wah.. Rindu kau.

Bila kita boleh tinggal serumah lagi ye? Aku nak jaga kau. Aku minta maaf selama ni aku tak jaga kau dengan baik.

Mianhae. Saeng.

[End]

_____

"Yah.. Jooheon.. Turun lah. Kau tak nak makan ke?" jerit seorang jejaka di muka pintu. Jooheon berpaling.

"Ah.. Nae.. Kau turun lah dulu Shownu. Nanti aku turun" balas Jooheon.

"Kau ni kenapa? Asyik termenung je sejak dua tiga hari. Wae?" soal Shownu menepuk bahu jooheon.

"Ani.. Aku... Dah.. Jumpa saeng aku" kata Jooheon sedikit perlahan.

"Wah... Daebak.. Nanti boleh lah kau jadi abang ipar aku kan" usik Shownu mengangkat kening.

"Ah.. Kau.. Tak nak aku. Kalau kau, aku tak sudi" kata Jooheon pula.

"Erm.. Siapa nama dia?"

"Erm.. Song..." kata jooheon di potong. Tiba² seseorang masuk "yah.. Aku laparlah.. Jomlah makan. Pizza dah sampai tu. Nanti dah sejuk tak sedap" bebel jejaka di muka pintu.

"Yelah. Jom makan. Nanti Kihyun bebel lagi" kata Shownu kepada Jooheon sambil menjuihkan bibir ke arah Kihyun di muka pintu.

_____

[Someone POV]

Kau tak akan bahagia kalau aku tak bahagia.

Sebab kau. Keluarga aku takda.

Kau tak akan hidup bahagia.

[End]

_____

Bersambung

___

Vote ( )
Read ( )

AfIqAh_RoSnI

____

Mian lama tak pub..
Ada hal sikit..

Btw nnty lgi 2 or 3 jam author pub lgi.. Mian..

That Evil Boos My Husband (V x Jihyo) [SU]Where stories live. Discover now