1.1 Satanismul Modern
Acest subiect a fost larg dezbatut in eseul „Satanismul Modern„, inclusiv istoria acestuia. Ceea ce putem adauga? Putem spune ca sunt din ce in ce mai multi oameni care au invatat/au inteles caSatana nu este nimic mai mult decat un simbol puternic. Desigur aceasta putere este oferita de catre noi, Satanistii. E un principiu relativ simplu. Asta nu inseamna ca Satanistii Moderni neaga putereaSatanei. Aceasta putere pentru noi exista, dar nu sub forma unei deitati/entitati ce se va lupta cu Dumenzeu cand/daca Sfarsitul Lumii va avea loc; noi nu ne complicam nici cu alte filozofii cum e cea sumeriana, din care Crestinii au copiat idei cu succes. Noi suntem de parere ca totul trebuie citit si inteles, nu urmat. Cat pentru cei ce cred in si/sau venereaza entitatea Satana nu putem sa le spunem decat sa ne lase in pace si cand ceva creier in acel cap va creste sa revina!
1.2 Satanismul LaVeyan
Satanismul LaVeyan a aparut in 1966, odata cu fondarea Bisericii lui Satan. Aceasta forma a Satanismului reprezinta cel mai bine miscarea Moderna. Anton Szandor LaVey a incurajat „gandirea numai pentru tine„, model refuzat deSatanistii Traditionali si in special de F.C.o.S. ( First Church of Satan ). Dar nu trebuie sa uitam ca prin Anton Szandor LaVey a aparut un nou interes pentruSatanism. Satanistii LaVeyeni sunt intalniti mai mult in cadrul C.o.S. ( Church of Satan ) si bisericile formate dupa acest model, dar nu numai. Din pacate, dupa moartea lui Anton Szabdir LaVey pe 29 octombrie 1997 au aparut tot felul de informatii care il puneau pe acesta intr-o postura proasta, gandirea lui a fost mult criticata. Ironic e faptul ca nimeni nu a spus mai nimic cat timp acesta traia. Atacurile de acum vin in special din partea celor care nu accepta ca Satana nu exista ca deitate/entitate. Anton Szandor LaVeya scris 5 carti si s-au scris cateva despre el. Cea mai cunoscuta carte este Biblia Satanista, carte ce reprezinta o colectie de idei atat proprii cat si a altor autori ( care SUNT citati ), indemnand pe satanist la gandirea realista. Toti trebuie sa se inteleaga ca Anton Szandor LaVey a adus realismul in Satanism, nu propria inselaciune oferita de religiile bazate pe altruism!
CITEȘTI
Satanismul!
SpiritualSper ca esti persoana potrivita care doreste s-a deschida aceasta carte. Stiu ca in interiorul tau,doresti sa o deschizi si aa vezi ce contine. Deschide-o..........savureaza fiecare pagina........delecteaza-te cu magie si ritualuri......