Creatia lui Satan

158 7 0
                                    


Creația lui Satan: omenirea

În Capitolul IV din Cartea Neagră a lui Satan, Al Jilwah, acesta spune: "Am permis crearea a patru substanțe, patru timpuri și patru direcții; deoarece ele sunt lucruri necesare creației."

Aceasta este o descriere a moleculei ADN! Oricine este familiar cu compoziția și structura ADN, cunoaște că această este în formă de spirală și încolăcită precum un ȘARPE. De asemenea, ADN-ul are punți care sunt așezate sub formă de scară. Aceste punți sunt practic din PATRU componente, numite baze. Aceste baze sunt adenina, citozina, tiamina și guanina (abreviate A, C, T și G). Aceste PATRU nucleoide se pot grupa în perechi, în secvențe de o varietate nelimitată.

ADN-ul STĂ LA BAZA VIEȚII! Fără ADN viața nu ar exista. Șarpele este simbolul vindecării atât a trupului cât și a sufletului. Șarpele este și simbolul medicinii. Caduceul medical are doi șerpi încolăciți în jurul unui sceptru - acest simbol este prezent în aproape fiecare cabinet medical și este o reprezentație a Șarpelui Kundalini, care este al lui Satan. Șarpele mai este și un simbol al înțelepciunii și cunoștinței. ȘARPELE A FOST DINTOTDEAUNA UN SIMBOL AL LUI SATAN ȘI REPREZINTĂ ÎNȚELEPCIUNEA, CUNOAȘTEREA, VINDECAREA ȘI VIAȚA.

Tatăl Satan a mai spus în Cartea Neagră: "Nimeni nu va trăi în această lume mai mult decât timpul stabilit de Mine". Satan ne-a creat și ne-a determinat durata de viață, ca oameni. Atunci când acesta a încercat să ne facă asemenea Zeilor, conferindu-ne imortalitatea, ceilalți Zei (extratereștrii care s-au ridicat împotriva lui Satan și a Demonilor) l-au împiedicat.

Învățăturile falsului și străinului "dumnezeu" xin a pervertit și infectat tot ceea ce este bun pentru noi. Creștinii au încercat să transforme șarpele într-un simbol al groazei. Dacă nu ar fi fost xismul, știința medicală ar fi avut deja un remediu pentru fiecare boală și afecțiune existentă, inclusiv pentru îmbătrânire.

Satanismul!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum