1.3 Satanismul Traditional
Satanistii Traditionali sunt Satanistii care vad in cuvantul Satana o deitate pe care o considera un prieten, un aliat, stapan; depinde de ideile Satanistului respectiv. O greseala se face cand se spune ca acestia venereaza pe Satana asa cum apare in Biblia Crestina. Satanismul Traditional se bazeaza in general pe adepti, initiati. Acestia aspira spre o modificare caracterului pentru a creea un om evoluat, superior celorlalti care in timp (ordinul zecilor de ani) va modela societatea intr-una perfecta. Considera ca acest drum este unul lung ( poate dura o viata ), plin de primejdii si ca nu exista o cale scurta spre adevarata intelepciune. Nu exista nici un ritual care sa te ajute in strabaterea mai rapida a acestui drum. De obicei Satanistii Traditionali adevarati fac parte dingrupari Sataniste Traditionale unde se pregatesc pentru a trece diferite etape, ultimul fiind sa se intoarca inapoi in lume si sa invete noi indeletniciri pe care sa le puna in practica. Fiecare ordin/organizatie/biserica are o dogma proprie. In esenta toate contin aceleasi principii dar civilizatiile de la care preiau imbracamintea acestor idei sunt diferite. Un alt ideal al Satanismului Traditional este pregatirea individului pentru a-si contrui propriul templu. Ritualurile care reprezinta o inversare Crestinismului sunt in numar mare, Slujba Neagra (un ritual ce satirizeaza serviciile oferite de Crestini) este pusa la loc de cinste printre randurile lor. Domina misticismul si principiile restrictive (ceva asemanator Crestinismului).
CITEȘTI
Satanismul!
SpiritualSper ca esti persoana potrivita care doreste s-a deschida aceasta carte. Stiu ca in interiorul tau,doresti sa o deschizi si aa vezi ce contine. Deschide-o..........savureaza fiecare pagina........delecteaza-te cu magie si ritualuri......