Cum sa faci fata Crestiniamului?

199 5 0
                                    


Creștinii, la fel ca cei mai mulți indivizi josnici care îi atacă pe ceilalți, întotdeauna au mai mută încredere de sine atunci când sunt însoțiți de alți creștini și niciodată când sunt singuri. Băiatul meu mai mare împreună cu prietenii lui i-au dat o lecție bună acestui vierme creștin de colț de stradă, atunci când acesta i-a acostat așa din senin (ca mai toată lumea, aceștia își vedeau de treaba lor...) Au format un cerc în jurul lui și au început să-l batjocorească. În situații de acest fel, „credința" creștină o ia la goană pe fereastră, iar creștinul devine imediat nesigur pe sine, în special dacă este singur.

Am auzit și am experimentat mult rahat fără sfârșit înainte de a veni la Satan - moment din care am și început să îi contraatac cu încredere. Am învățat diferite metode prin care te poți ocupa de ei, dacă ești adus în această situație. Eu personal sunt foarte temperamentală cu aceste rebuturi creștine amăgite. Un idiot care în mod evident nu știe să citească (am semne anticreștine pe ușa din față), a încercat totuși să mă hărțuiască și tâmpitul amăgit aproape că a făcut un stop cardiac, atât de tare m-am enervat.

Atunci când ai de a face cu creștinii, există anumite lucruri cu care le poți răspunde - asta dacă ai timp, răbdare și dacă dorești să te contrazici cu ei.

1. Am auzit această tactică la nesfârșit de-a lungul anilor; e un joc psihologic pe care indivizii josnici îl joacă, încercând să îi determine pe ceilalți să adere la credința lor. Din nefericire, cu toate că este pus în practică pe scală largă de creștini, acesta mai e folosit și de alții.

Se petrece cam așa:

„Tu nu ești fericit pentru că nu ai același sistem de credințe..." nu ești„salvat" și bla bla bla. Prinzi ideea generală. „Bun, absolut toate lucrurile din viața persoanei respective sunt frumoase și cochete. Au control total asupra vieții și destinului lor și scapără de fericire tot timpul, datorită credinței lor." - Oricine crede această porcărie are nevoie de un control serios asupra realității, ca să nu spun altceva.

Adevărul e că fiecare de pe pământul acesta are probleme - excepție fac aceia care sunt complet nebuni sau care se află în tăgăduire totală a realității. Da, există diferite nivele de probleme și suferință, însă nimeni nu scapă nevătămat de ele. Interogatorii experți cunosc acest lucru, la fel și psihiatrii și ceilalți care lucrează în psihologia umană. Fiecare are un punct slab. Fiecare are un punct care, dacă este găsit și stresat, va conduce la prăbușirea individului. Fiecare are un Saturn și fiecare are parte de tranziții ale planetei Saturn și de timpuri grele. Există oameni care sunt experți când, de ochii lumii, trebuie să-și ascundă problemele și să pretindă că sunt fericiți. Ține minte asta. Acum, nu încerc să spun că oamenii nu pot fi fericiți. Ceea ce vreau să spun este că creștinii se folosesc de acest șiretlic pentru a-i constrânge pe ceilalți să adere la credința lor, în timp ce se prefac că totul este perfect în viețile lor. Tot ceea ce este nevoie pentru a vedea adevărul adevărat este puțină investigație și conștientizare, în special a diagramei astrologice a acestora, pentru a vedea că și ei au probleme.

2. Întreabă orice xin care te abordează și care încearcă să-ți vândă gunoiul lor: Câți oameni a OMORÂT Satan în acea biblie blestemată? Unde sunt scripturile???? Acum, din experiența pe care o am cu acești idioți amăgiți, aceștia repetă papagalicește că „Diavolul a fost un ucigaș și un mincinos, încă de la început." Adică... cine a fost un ucigaș și un mincinos? Bineînțeles că Iehova! Uită-te în vechiul testament pentru DOVADĂ

Citează-le din scripturi acestor idioți amăgiți. Aici sunt doar câteva din multele pasaje din biblie:

Numeri 31:7-8

7. Au înaintat împotriva Madianului, după porunca pe care o dăduse lui Moise, Domnul; și au omorât pe toți bărbații.

8. Împreună cu toți ceilalți, au omorât și pe împărații Madianului: Evi, Rechem, Țur, Hur și Reba, cei cinci împărați ai Madianului; au ucis cu sabia și pe Balaam, fiul lui Beor.

Judecători 1:4 - Iuda s-a suit, și Domnul a dat pe canaaniți și pe fereziți în mâinile lor; au ucis zece mii de oameni la Bezec.

Judecători 20:35 - Domnul a bătut pe Beniamin înaintea lui Israel, și copiii lui Israel au ucis în ziua aceea douăzeci și cinci de mii o suta de oameni din Beniamin, toți în stare să poarte armele.

2 Împărați 19:35 - În noaptea aceea, a ieșit îngerul Domnului și a ucis în tabăra asirienilor o sută optzeci și cinci de mii de oameni. Și când s-au sculat dimineața, iată că toți erau niște trupuri moarte.

Satanismul!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum