Despre Ritualuri

201 3 0
                                    

Ritualurile sunt foarte importante in Satanism. Orice ritual este important indiferent de dificultatea sa sau rezultatele obtinute. In Satanism, chiar si o simpla rugaciune este importanta. Prin aceasta mica si simpla rugaciune Satanistii isi pot arata respectul si recunostinta pentru Satan, ii pot multumi, pot cere indrumare, pot cere ajutor, pot cere protectie, etc. Ritualul este foarte necesar in relatia pe care Satanistul o are cu Satan.

Satanismul se practica. Iar aceasta practica nu este intotdeauna usoara. Astfel a aparut Satanismul Modern sau Laveyan, cu intentia de a usura munca Satanistului si lasand la o parte personajul principal: Satan. In acest mod, partea spirituala nu mai era necesara si astfel, cum oamenii au tendinta de a accepta un simplu fals usor de inteles (in schimbul unui adevar complex, greu de inteles) Satanismul modern a fost acceptat de marea masa de oameni care aveau sa devina, dupa o lectura placuta, Satanisti.

Satanistul Modern nu crede in Satan, iar atat timp ca nu crezi in El este evident ca nici El nu se va obosi sa ti se prezinte, chiar si in cazul in care acesta este doar o forma rezultata din imaginatie. Asadar, pentru a face un ritual sa functioneze este nevoie de credinta, in Satan, in tine, in ritual si in rezultat.

Revenind la acea rugaciune de care vorbeam. Aceasta mica rugaciune este importanta si pentru a mentine o relatie cu Satan. Este o dovada de respect si nu numai. Ritualul trebuie facut zilnic, astfel relatia adeptului cu Satan poate evolua. Putem compara aceasta relatie cu o familie. Daca nu tineti legatura, relatia se va piede din cauza lipsei de interes. Este bine de retinut. Multi isi pierd credinta pentru ca ritualul nu a functionat sau Demonul sau Satan nu a aparut sau nu a raspuns cerintelor. Este ca oricare alta relatie cu cineva.

Orisicum, in Satanism cele mai importante ritualuri sunt Ritualul de Initiere si Ritualul de Dedicare. Acestea variaza de la traditia la traditie, dar ideile principale ale riturilor sunt aceleasi. In unele cazuri, Ritualul de Initiere reprezinta introducerea adeptului in religia Satanista iar Ritualul de Dedicare reprezinta dedicarea vietii pentru cauza lui Lucifer. In alte cazuri, Ritualul de Initiere reprezinta intentia individului de a alege un nou drum spiritual. Parasind trecutul, religia anterioara, zeul precedent si propriul sine. Acest ritual este pura blasfemie fata de sinele anterior si zeul anterior. Ritualul de Initiere este o poarta prin care adeptul paseste spre un nou drum, fie simbolic sau religios. In Demonolatrie, initierea este un ritual de primire a unui nou membru in Secta sau in Demonolatrie, in timp ce Botezul reprezinta inceputul vietii ca Demonolatru.

Ritualul de Dedicare in schimb consta, in cazul Satanistului, in intentia sa de a-si dedica sufletul si viata pentru Satan. Reprezinta trecerea la un "nou sine" si inceputul vietii ca si Satanist.

Demonolatria, pe care o putem considera o ramura a Satanismului, este foarte asemanatoare in practica. Practica Demonolatriei poate fi impartita in doua categorii. Una este practica religioasa si alta este practica magica. Practica religioasa este categoria din care fac parte rugaciunile, ceremoniile si sarbatorile. Demonolatrii religiosi utilizeaza rugaciuni pentru imputernicire, devotement, comunicare cu divinitatea, spovedit sau multumiri. Contrara formei Crestine de rugaciune, rugaciunea Demonolatra nu consta in cerinte pentru mila sau orice alte cerinte. Pentru Demonolatru (ca si pentru Satanist), Divinitatea nu este aici pentru a ne oferi lucruri, ci pentru a nu ajuta sa devenim destul de puternici si intelepti ca sa luam singuri ceea ce avem nevoie. Acestia cer indrumarea entitatilor divine numite Demoni.

Riturile religioase si sarbatorile pot fi cele dedicate Demonului din secta, Matronului/Patronului sau casatorii, divorturi, inmormantari, botezuri si altele.

Altii au decis sa adauge practicii lor operatiuni magice pentru a-i ajuta in munca spirituala. Desi magia este uneori incorporate in Demonolatrie, nu este neaparat o parte din ea. Demonolatria este o religie flexibila. Nu este neobisnuit daca un practicant al Demonolatriei decide sa adauge anumite practice din diferite sisteme de credinta in munca lor. Demonolatria sustine experimentarea. Asta inseamna ca orice functioneaza este bun. Magia este pur si simplu o unealta pentru aceia care doresc sa isi condimenteze vietile cu mai mult decat simple rugaciuni si devotement. Dupa cum vad, este pentru cei care au depasit perioada de a cere ajutorul Demonilor.

Am decis sa nu vorbesc prea mult de practica Demonolatriei in acest capitol, dar mai exista cateva puncte pe care vreau sa le ating aici inainte de a inchide acest subiect.

In magia demonica se obisnuieste ca un cerc sa fie construit in spatiul ritualului. Spre deosebire de ritualurile traditionale ale magiei ceremoniale, unde cercurile sunt facute pentru protectie, cercul in Demonolatrie este facut pentru a mentine si a echilibra energiile in ritual. Exista si ritualuri in care triunghiurile sunt construite unde toate cele noua divinitati sunt chemate (trei la fiecare colt). Aceste ritualuri exista pentru a crea o mai buna revarsare a energiei.

Satanismul!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum