Ce se întâmplă când închei un legământ formal cu Satan?
Satan are grijă de ai lui. Satan ne dă o tărie interioară aparte astfel încât devenim foarte puternici în spirit. Spre deosebire de religiile de dreapta, unde adepții sunt nevoiți să se roage și să își caute dumnezeul în mod continuu, Satan vine la noi de unul singur. Îl putem simți adesea cum apare și ne îndrumă când suntem la pământ, îngrijorați sau atunci când întâmpinăm probleme.Fundamentul satanismului spiritual e în terminarea planului lui Satan pentru omenire, care este zeificarea, zeificare care este atinsă prin meditația de împuternicire. În momentul de față omenirea se afla la un nivel foarte scăzut în ceea ce privește spiritualitatea. Atunci când începem să medităm, avem parte de schimbări pozitive profunde în viețile noastre. Satan și Demonii săi (adevărații Zei) ne protejează și ne poartă de grijă în timp ce noi avansăm și ajungem la stadiul în care suntem capabili să ne folosim de puterile noastre spirituale. Cu Satan beneficiem de protecție, ceea ce nu se întâmplă în cazul celor care sunt pe dinafară. Noi putem avansa în puterile minții și ale sufletului pe atât de mult pe cât dorim; pentru outsideri acest lucru se poate dovedi a fi extrem de periculos.
Satan de asemenea ne oferă cunoștințe: „Conduc pe o cale dreaptă fără nicio carte relevată." În timp ce noi ne transformăm și creștem, viața ni se schimbă în mai bine și suntem mult mai fericiți. Prin Satan învățăm cum să preluăm controlul asupra vieții și destinului nostru, încetând să mai trăim la mila destinului. Învățăm cum să ne vindecam atât pe noi înșine cât și pe ceilalți, dar și cum să ne împlinim dorințele folosindu-ne de puterile minții și sufletului.
Prin încheierea legământului, ne angajăm direct, în fața lui Satan, printr-un ritual. Aceasta se face exclusiv prin liberă alegere. Noi luăm decizia - în opoziție cu botezurile creștine în care copiii neajutorați sunt duși în bisericile creștine, unde li se recitată rugăciuni canonice (care în adevăr au fost furate și corupte din mantrele religiilor orientale), în fața unei adunături de idioți.
Mulțumită cercetărilor, acum putem dovedi nici un pic de îndoială că nazarineanul, „Iehova" și multe alte personaje biblice sunt caractere fictive care au fost furate și corupte din conceptele spirituale păgâne/satanice. După ce acestea au fost corupte în rândul populației, o mana de „aleși" au avut libertatea de a abuza de ele, ajungând să conducă lumea folosindu-se de puterile minții și a sufletului.Deoarece prea mulți au fost în mod forțat îndoctrinați cu aceste caractere, precum și cu poziția pe care acestea o au (ca inamici ai lui Satan), noi renunțăm permanent la ele prin Ritualul de Dedicare/Inițiere. Aceasta se dovedește a fi o acțiune sănătoasă și eliberatoare din punct de vedere psihic.
Ritualul de Inițiere este foarte personal, afară de cazul în care dorești ca prietenii tăi să participe sau dacă îl faci în cadrul unui grup.
Vei avea nevoie de:
una sau mai multe lumânări de culoare neagră, albastră sau roșie (pe cât de mute dorești),un ac sau un lamă sterilă,o foaie de hârtie curată și îndeajuns de mare pentru a putea scrie rugăciunea de mai jos,un obiect de scris cu care îți vei semna numele în sânge (scufunzi vârful obiectului în sângele tău).
CITEȘTI
Satanismul!
SpiritualSper ca esti persoana potrivita care doreste s-a deschida aceasta carte. Stiu ca in interiorul tau,doresti sa o deschizi si aa vezi ce contine. Deschide-o..........savureaza fiecare pagina........delecteaza-te cu magie si ritualuri......